loading...
انجام پروژه های ژنتیک -انجام پروژه های pso -انجام پروژه های
صادقی بازدید : 2 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه ۷ ساله آمادگی دارد انجام پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

ما چه نوع پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان
انجام پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی مورچگان
انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با متلب
هزینه انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان

به جرات میتوان گفت انجام پروزه دانشجویی الگوریتم کلونی مورچگان در متلب پروژه در هیچ گروه و موسسه مشابهی یافت نمیشود و این به دلیل استفاده از مجرب ترین اساتید این حوزه می باشد

الگوریتم کلونی مورچگان چیست ؟

بهینه‌سازی گروه مورچه‌ها یا ACO همان‌طور که می‌دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش(ACo)، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیلهٔ حرکت بر روی نمودار مسئله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مسئله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالات بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.منبع ویکی پدیا

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه الگوریتم گرگ خاکستری

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک

انجام پروژه های بهینه سازی

انجام پروژه های مدل سازی

انجام پروژه های pso

انجام پروژه های سیمولینک

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های شبکه عصبی

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های پایتون

به متخصص پروژه الگوریتم کلونی مورچگان مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه الگوریتم کلونی مورچگان در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت درستی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت الگوریتم کلونی مورچگان را انتخاب کرده اید

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


مراحل انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه الگوریتم کلونی مورچگان توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه الگوریتم کلونی مورچگان براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه الگوریتم کلونی مورچگان توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

نحوه سفارش پروژه الگوریتم کلونی مورچگان به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش پروژه الگوریتم کلونی مورچگان خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نمایید برای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه  الگوریتم کلونی مورچگان به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه الگوریتم کلونی مورچگان به چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با ۲۰۰ استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه الگوریتم کلونی مورچگان به چه صورت است ؟

با توجه به تجربه ۷ ساله متلب پروژه در پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.

هزینه انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


هزینه انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.
نحوه ثبت سفارش برای انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان در متلب پروژه چگونه است؟ آیا راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؟

برای ثبت سفارش در متلب پروژه می توانید مستقیما از طریق شماره تلفن های ثبت شده در سایت اقدام کرده و یا از طریق کانال تلگرام و واتساپ
یک روش فرا اکتشافی است که از رفتار هوشمندانه مورچه‌ها در یافتن کوتاه‌ترین مسیر بین آشیانه و منابع غذایی الهام گرفته است.

اگر شما هم می‌خواهید از قدرت این الگوریتم برای انجام پروژه خود استفاده کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. ما تیمی از متخصصان مجرب در زمینه هوش مصنوعی و الگوریتم‌های فرا اکتشافی هستیم که می‌توانیم الگوریتم کلونی مورچگان را برای حل مسائل مختلف شما پیاده‌سازی کنیم. ما با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن و ابزارهای تحلیل داده، می‌توانیم راه‌حل‌های سریع، کارآمد و قابل اعتمادی را برای شما ارائه کنیم. ما همچنین می‌توانیم شما را در مراحل مختلف پروژه از جمله تعریف مسئله، طراحی الگوریتم، ارزیابی عملکرد و ارائه نتایج همراهی کنیم.

اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان برای انجام پروژه خود هستید، از طریق فرم ثبت سفارش سایت با ما در ارتباط باشید.

فریلنسرها و مجریان متخصص در انجام پروژه با کلونی مورچگان, آمادگی انجام سفارش شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه هستند.
ثبت سفارش
12635

پروژه های انجام شده
2156

استادکارهای آنلاین
7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت
تضیمن کیفیت پروژه های ACO

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.
قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.
معرفی الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان (Ant Colony Optimization) یک روش فرا اکتشافی است که از رفتار هوشمندانه مورچه‌ها در یافتن کوتاه‌ترین مسیر بین آشیانه و منابع غذایی الهام گرفته است. این الگوریتم می‌تواند مسائل بهینه‌سازی پیچیده را با سرعت و دقت بالا حل کند. در این مقاله، ما می‌خواهیم به معرفی این الگوریتم، کاربردهای آن و نحوه پیاده‌سازی آن بپردازیم.
مقدمه

مورچه‌ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی‌ها زندگی می‌کنند و رفتار آن‌ها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا در جهت بقاء یک جزء از آن. یکی از مهم‌ترین و جالبترین رفتار مورچه‌ها، رفتار آن‌ها برای یافتن غذا است و به ویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه‌ها دارای نوعی هوشمندی توده‌ای است که اخیراً مورد توجه دانشمندان قرار گرفته‌است.

در دنیای واقعی مورچه‌ها ابتدا به‌طور تصادفی به این سو و آن سو می‌روند تا غذا بیابند. سپس به لانه بر می‌گردند و ردی از فرومون (Pheromone) به جا می‌گذارند. فرومون یک ماده شیمیایی است که مورچه‌ها برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. فرومون به مرور تبخیر می‌شود که از سه جهت مفید است:

    باعث می‌شود مسیر جذابیت کمتری برای مورچه‌های بعدی داشته باشد.
    از آنجا که یک مورچه در زمان دراز راه‌های کوتاه‌تر را بیش تر می‌پیماید و تقویت می‌کند هر راهی بین خانه و غذا که کوتاه‌تر (بهتر) باشد بیشتر تقویت می‌شود و آنکه دورتر است کمتر.
    اگر فرومون اصلاً تبخیر نمی‌شد، مسیرهایی که چند بار طی می‌شدند، چنان بیش از حد جذّاب می‌شدند که جستجوی تصادفی برای غذا را بسیار محدود می‌کردند.

وقتی غذای انتهای یک مسیر جذاب تمام می‌شد رد باقی می‌ماند. لذا وقتی یک مورچه مسیر کوتاهی (خوبی) را از خانه تا غذا بیابد بقیهٔ مورچه‌ها به احتمال زیادی همان مسیر را دنبال می‌کنند و با تقویت مداوم آن مسیر و تبخیر ردهای دیگر، به مرور همهٔ مورچه‌ها هم مسیر می‌شوند.

هدف الگوریتم کلونی مورچگان تقلید این رفتار توسط مورچه‌هایی مصنوعی ست که روی نمودار در حال حرکت اند. مسئله یافتن کوتاه‌ترین مسیر است و حلالش این مورچه‌های مصنوعی اند. از کابردهای این الگوریتم، رسیدن به راه حل تقریباً بهینه در مسئله فروشنده دوره‌گرد است. به طوری که انواع الگوریتم مورچه‌ها برای حل این مسئله تهیه شده. زیرا این روش عددی نسبت به روشهای تحلیلی و ژنتیک در مواردی که نمودار مدام با زمان تغییر کند یک مزیت دارد؛ و آن این که الگوریتمی ست با قابلیت تکرار؛ و لذا با گذر زمان می‌تواند جواب را به‌طور زنده تغییر دهد؛ که این خاصیت در روتینگ شبکه‌های کامپیوتری و سامانه حمل و نقل شهری مهم است.
کاربردها

الگوریتم کلونی مورچگان یک روش کاربردی و عملی است که می‌تواند برای حل مسائل مختلفی از جمله مسائل بهینه‌سازی ترکیبیاتی، مسائل بهینه‌سازی پیوسته، مسائل بهینه‌سازی چند هدفه، مسائل بهینه‌سازی تحت شرایط محدود، مسائل بهینه‌سازی پویا و مسائل بهینه‌سازی توزیع شده استفاده کند. برخی از کاربردهای این الگوریتم عبارتند از:

    حل مسئله فروشنده دوره‌گرد که یکی از مشهورترین مسائل بهینه‌سازی ترکیبیاتی است.
    روتینگ شبکه‌های کامپیوتری که نیازمند تطبیق با تغییرات محیطی و پاسخگویی به درخواست‌های کاربران است. این الگوریتم می‌تواند به شبکه‌ها کمک کند تا بهترین مسیرها را برای انتقال داده‌ها بین گره‌ها پیدا کنند و از ازدحام و تاخیر در شبکه جلوگیری کنند.
    سامانه حمل و نقل شهری که باید بهینه‌ترین مسیرها را برای انتقال مسافران و کالاها پیدا کند. این الگوریتم می‌تواند به سامانه‌های حمل و نقل کمک کند تا زمان سفر، هزینه سوخت، آلودگی هوا و ترافیک را کاهش دهند و رضایت مشتریان را افزایش دهند.
    مسئله کوله‌پشتی که یکی از مسائل بهینه‌سازی تحت شرایط محدود است. این مسئله به این صورت است که یک کوله‌پشتی با ظرفیت مشخص و یک مجموعه از اشیاء با ارزش و وزن مشخص داریم و می‌خواهیم بدانیم که چه ترکیبی از اشیاء را می‌توانیم در کوله‌پشتی قرار دهیم که ارزش کلی آن‌ها بیشینه شود. این الگوریتم می‌تواند به ما کمک کند تا بهترین ترکیب اشیاء را پیدا کنیم.
    مسئله کاهش ابعاد که یکی از مسائل بهینه‌سازی پیوسته است. این مسئله به این صورت است که یک مجموعه از داده‌ها با تعداد زیادی از ویژگی‌ها داریم و می‌خواهیم بدانیم که چگونه می‌توانیم این داده‌ها را به فضایی با تعداد کمتری از ویژگی‌ها تبدیل کنیم که اطلاعات موجود در آن‌ها حفظ شود. این الگوریتم می‌تواند به ما کمک کند تا بهترین تبدیل را پیدا کنیم.

نحوه پیاده‌سازی

برای پیاده‌سازی الگوریتم کلونی مورچگان، ما نیاز به تعریف چند مفهوم داریم:

    مورچه: یک ع

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

امل مصنوعی است که روی نمودار در حال حرکت است و مسیرهای مختلف را امتحان می‌کند. هر مورچه یک حافظه دارد که در آن مسیرهایی که طی کرده است را ذخیره می‌کند.
    فرومون: یک ماده شیمیایی است که مورچه‌ها برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. فرومون روی یال‌های نمودار قرار می‌گیرد و میزان آن نشان‌دهنده جذابیت آن یال برای مورچه‌ها است. فرومون به مرور تبخیر می‌شود و مورچه‌ها با عبور از یال‌ها آن‌ها را تقویت می‌کنند.
    قانون انتخاب: یک قانون است که مورچه‌ها برای انتخاب یال بعدی از میان یال‌های مجاور استفاده می‌کنند. این قانون معمولاً بر اساس میزان فرومون و طول یال تعیین می‌شود. مورچه‌ها با احتمال بیشتری یال‌هایی را انتخاب می‌کنند که دارای فرومون بیشتر و طول کمتری باشند.
    قانون به‌روزرسانی: یک قانون است که مورچه‌ها برای به‌روزرسانی میزان فرومون روی یال‌هایی که طی کرده‌اند استفاده می‌کنند. این قانون معمولاً بر اساس ارزش مسیری که مورچه طی کرده است تعیین می‌شود. مورچه‌ها با مقدار بیشتری فرومون روی یال‌هایی قرار می‌دهند که مسیر بهتری را تشکیل می‌دهند.

با توجه به این مفاهیم، ما می‌توانیم الگوریتم کلونی مورچگان را به صورت زیر بیان کنیم:

        مرحله اولیه: مقدار اولیه فرومون روی تمام یال‌ها را با یک مقدار کوچک مثبت مقداردهی می‌کنیم. تعداد مورچه‌ها را مشخص می‌کنیم و هر مورچه را روی یک گره تصادفی قرار می‌دهیم.
        مرحله اصلی: تا زمانی که شرط توقف برقرار نشده باشد، این مرحله را تکرار می‌کنیم. شرط توقف می‌تواند بر اساس تعداد تکرار، زمان اجرا، کیفیت راه حل یا هر شاخص دیگری تعیین شود. در این مرحله، هر مورچه به صورت موازی عمل می‌کند و مراحل زیر را انجام می‌دهد:
        مرحله انتخاب: مورچه یک یال بعدی را از میان یال‌های مجاور گره فعلی خود انتخاب می‌کند. این انتخاب بر اساس قانون انتخاب انجام می‌شود که می‌تواند به صورت زیر باشد:

الگوریتم مورچگان

که در آن pij​ احتمال انتخاب یال (i,j) توسط مورچه است، τij​ میزان فرومون روی یال (i,j) است، ηij​ معکوس طول یال (i,j) است، Ni​ مجموعه یال‌های مجاور گره i است، و α و β دو پارامتر مثبت هستند که نشان‌دهنده اهمیت فرومون و طول یال هستند.

    مرحله حرکت: مورچه از گره فعلی خود به گره انتخاب شده حرکت می‌کند و یال طی شده را در حافظه خود ذخیره می‌کند. اگر مورچه تمام گره‌ها را بازدید کرده باشد، به گره اولیه خود برمی‌گردد و یک دوره کامل را تکمیل می‌کند.
    مرحله به‌روزرسانی: مورچه میزان فرومون روی یال‌هایی که طی کرده است را با استفاده از قانون به‌روزرسانی تغییر می‌دهد. این قانون می‌تواند به صورت زیر باشد:

الگوریتم مورچه ها

که در آن τij​ میزان فرومون روی یال (i,j) است، ρ نرخ تبخیر فرومون است، و Δτij​ مقدار فرومونی است که مورچه روی یال (i,j) قرار می‌دهد. این مقدار معمولاً بر اساس ارزش مسیری که مورچه طی کرده است تعیین می‌شود. برای مثال، در مسئله فروشنده دوره‌گرد، می‌توانیم این مقدار را به صورت زیر محاسبه کنیم:

ACO

که در آن Q یک ثابت مثبت است، و Lk​ طول مسیری است که مورچه k طی کرده است.
نتیجه‌گیری

الگوریتم کلونی مورچگان یک روش جذاب و قدرتمند برای حل مسائل بهینه‌سازی است که از رفتار هوشمندانه مورچه‌ها الهام گرفته است. این الگوریتم می‌تواند به ما کمک کند تا راه حل‌های تقریباً بهینه را برای مسائل پیچیده و متنوعی پیدا کنیم. این الگوریتم دارای چندین مزیت است، از جمله:

    سادگی و قابلیت فهم بالا
    تطبیق‌پذیری و قابلیت انطباق با تغییرات محیطی
    موازی‌سازی و قابلیت اجرا به صورت موازی و توزیع شده
    تنوع و قابلیت حل مسائل مختلف با تغییر پارامترها و قوانین

البته این الگوریتم هم مانند هر روش دیگری دارای چندین چالش و محدودیت است، از جمله:

    انتخاب مناسب پارامترها و قوانین
    تضمین رسیدن به راه حل بهینه یا نزدیک به بهینه
    جلوگیری از گیر کردن در حداقل‌های محلی
    مقایسه و ارزیابی عملکرد با روش‌های دیگر

با این حال، الگوریتم کلونی مورچگان یکی از روش‌های موفق و مورد توجه در زمینه هوش مصنوعی و الگوریتم‌های فرا اکتشافی است که می‌تواند برای انجام پروژه‌های مختلف مفید باشد. امیدواریم که این مقاله بتواند به شما در درک و استفاده از این الگوریتم کمک کند.
دانلود الگوریتم کلونی مورچگان با متلب

با کلیک بر روی این لینک الگوریتم کلونی مورچه ها را دانلود کنید.

دانلود الگوریتم Ant Colony Optimization با کلیک بر روی لینک بالا

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


.
الگوریتم کلونی مورچگان یا الگوریتم ACO
آشنایی با الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان (ACO) رفتار مورچه‌ها (ANT) را در طبیعت شبیه سازی می‌کند. الگوریتم ACO روند یا چرخه ‌ای که مورچه ها در طبیعت برای پیدا کردن غذا طی می‌کنند را مورد بررسی قرار داده و با استفاده از این روند و در نظر گرفتن جواب بهینه برای مسائل به عنوان غذا، جواب بهینه مسائل پیدا می‌کند.
مورچه‌ها در طبیعت برای یافتن محل غذا از ماده‌ای به نام فرومون اسفتاده می‌کنند، این ماده از مورچه‌ها هنگام حرکت ترشح شده و مسیر حرکت آغشته به این ماده می‌گردد لذا هر چه مسیری  ماده بیشتری در خود داشته باشد، احتمالا منجر به غذای بیشتری می‌گردد

    مجموعه جواب‌های ابتدایی مسئله ⇔ کلونی مورچگان
    هر جواب کاندید برای مساله ⇔ مورچه در کلونی مورچگان
    دامنه مساله (فضای جست و جو) ⇔ محیط کاری مورچه‌ها
    جواب بهینه ⇔ محلی که نسبت به اماکن دیگر غذا در آنجا بیشتر یافت می‌شود
    نحوه‌ی محاسبه‌ی ارزش هر جواب ⇔ میزان غذایی که در آن نقطه وجود دارد (میزان رفت و آمد به آن نقطه)

با در نظر گرفتن نگاشت بالا ، می‌توان هر مساله‌ی بهینه سازی را به کمک الگوریتم ACO حل کرد، اما بهترین مسائلی که در الگوریتم ACO مورد بهینه‌ سازی قرار گرفتند، مسائل مسیریابی بوده اند.
روند الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان به صورت شبه کد زیر است :
الگوریتم کلونی مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان
مهمترین روابطی که در الگوریتم ACO وجود دارند عبارتند از :

نرخ بروز رسانی فرومون در مسیر i و j :
الگوریتم کلونی مورچگان

احتمال انتخاب مسیر i و j برای مورچه k :
الگوریتم کلونی مورچگان
الگوریتم کلونی مورچگانالگوریتم کلونی مورچگان
انواع الگوریتم مورچگان

    سیستم مورچه نخبگان: در این روش بهترین راه حل کلی در هر تکرار فرمون آزاد می‌کند. همچنین این روش برای تمام مورچه‌های مصنوعی باید انجام شود.
    سیستم مورچه ماکسیموم – مینیمم: یک مقدار کمینه و بیشینه برای فرمون تعیین کرده و فقط در هر مرحله بهترین جواب این مقدار را آزاد می‌کند و همه ی گره‌های مجاور ان به مقدار فرمون بیشینه مقدار دهی اولیه می‌شوند.
    سیستم کلونی مورچه
    سیستم مورچه بر اساس رتبه: تمام راه حل‌های بدست آماده بر اساس طول جواب رتبه‌بندی می‌شوند و بر اساس همین رتبه‌بندی مقدار فرمون آزاد سازی شده توسط آن‌ها مشخص خواهد شد و راه حل با طول کمتر از راه حل دیگر با طول بیشتر مقدار فرمون بیشتری آزاد می‌کند.
    سیستم مورچه متعامد مداوم: در این روش مکانیزم تولید فرمون به مورچه اجازه می‌دهد تا برای رسیدن به جواب بهتر و مشترک با بقیه مورچه‌ها جستجو انجام دهد با استفاده از روش طراحی متعامد مورچه می‌تواند در دامنه تعریف شده خود به صورت مداوم برای بدست آوردن بهترین جواب جستجو کند که این عمل به هدف رسیدن به جواب بهینه و صحیح ما را نزدیک می‌کند. روش طراحی متعامد می‌تواند به دیگر روش‌های جستجو دیگر گسترش پیدا کنند تا به مزیت‌های این روش‌های جستجو اضافه کند.

کاربردهای الگوریتم ACO

از کاربردهای الگوریتم ACO می‌توان به بهینه کردن هر مسئله‌ای که نیاز به یافتن کوتاهترین مسیر دارد، اشاره کرد:

    مسیر یابی داخل شهری و بین شهری.
    استفاده از الگوی کلونی مورچه ها جهت اداره ترافیک.
    مسیر یابی بین پست‌های شبکه‌های توزیع برق ولتاژ بالا.
    مسیر یابی شبکه‌های کامپیوتری.
    استفاده ازوب.
    استفاده از الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان دربهینه سازی شبکه‌های توزیع آب.
پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی زنبور عسل خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

 با داشتن اساتید برتر در این حوزه آمادگی دارند تمامی سفارشات الگوریتم کلونی زنبور عسل شما را برعهده گرفته و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پروژه شما را تحویل بدهند.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبور عسل مانند الگوریتم ژنتیک در متلب پروژه به صورت رقابتی انجام میشود و از بین چندین پیشنهاد توسط مجریان کمترین قیمت خدمت شما اعلام میشود.

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های
 فعالیت است شما می توانید تمامی پروژه های مربوط به سفارش پروژه های کلونی مورچگان را در رایا پروژه به صورت رایگان و ثبت سفارش انجام دهید.

 
الگوریتم کلونی مورچگان چیست؟

 

الگوریتم کلونی مورچگان یک الگوریتم محاسباتی مبتنی بر رفتار مورچگان است که برای حل مسائل مختلفی مانند مسائل مسیریابی و بهینه سازی استفاده می‌شود. این الگوریتم بر اساس رفتار مورچگان در جستجوی غذا و ارتباطات کیمیایی بین آنها بنا شده است.

در الگوریتم کلونی مورچگان، یک گروه از مورچگان به صورت هماهنگ و همکاری با یکدیگر در جستجوی بهترین مسیر برای حل مسئله مشغول می‌شوند. این گروه از مورچگان با استفاده از فرآیندهای تصادفی مانند سرعت حرکت، انتخاب مسیر و ترسیم عطرها، به صورت تدریجی به نتیجه بهینه نزدیک می‌شوند.

هر مورچه در این الگوریتم قادر به اطلاعات‌دهی به سایر مورچگان از طریق ترسیم عطرها است. وقتی یک مورچه به یک مکان خاص می‌رسد، عطری رها می‌کند که به سایر مورچگان اجازه می‌دهد از این اطلاعات برای انتخاب مسیر بهتر استفاده کنند. در واقع، این عطرها به عنوان نشانگرهای فراهم شده توسط مورچگان قبلی برای مکان‌های پیموده شده عمل می‌کنند

 
خدمات رایا پروژه در ارائه انجام پروژه های کلونی مورچگان چیست؟

 

انجام پروژه  های کلونی مورچگان در سریعترین زمان

سفارش پروژه کلونی مورچگان

انجام  مشاوره تمامی پروژه های کلونی مورچگان

انجام پروژه های کلونی مورچگان

 
نحوه سفارش پروژه های کلونی مورچگان در سایت رایا پروژه چیست؟

 

همچنین اگر شما قصد سفارش پروژه داشته باشید میتوانید برای ثبت سفارش انجام پروژه های کلونی مورچگان با کیفیت عالی در سایت رایا پروژه  ثبت سفارش انجام بدید برای این کار می توانید گزینه سفارش پروژه که در انتهای این صفحه وجود دارد کلیک بفرمایید و در صفحه برای شما باز میشود اطلاعات پروژه خود را همراه با زمان انجام مودر نظر خودتون را برای کارشناسان ما ا‌رسال کنید در سریعترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باش
شدهانجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
ant-cloni-optimazation
انجام پروژه های کلونی aco

مارس 22, 2021 , admin    , بدون دیدگاه   

انجام پروژه های aco -انجام پروژه های  الگوریتم کلونی -انجام پروژه های بهینه سازی کلونی -انجام پروژه با الگوریتم حرکت مورچگان گروه هوش مصنوعی azsoftir آماده انجام پروژه های هوش مصنوعی وبهینه سازی شما با…
حل مسایل زمانبندی پروژه ها با منابع محدود با استفاده از الگوریتم مورچگان اصلاح شده

نویسندگان
 خلیلی دامغانی کاوه | توکلی مقدم رضا | طبری مجتبی | صدور گواهی نویسنده

کلیدواژه
زمانبندی پروژه با منابع محدودQ2
روش های فرابتکاریQ2
بهینه سازی توسط کلونی مورچگانQ2

چکیده
 موضوع زمانبندی پروژه ها با منابع محدود (RCPSP) در پی یافتن توالی مناسبی برای انجام فعالیت های یک پروژه است؛ به نحوی که محدودیت های تقدم و تاخر شبکه پروژه و انواع مختلف محدودیت های منبعی موجود در پروژه به طور همزمان ارضا و معیار سنجش معینی از جمله زمان انجام پروژه, هزینه انجام, تعداد فعالیت های تاخیر دار و غیره بهینه شوند.RCPSP یک مساله چندجمله ای غیر قطعی سخت 2 به شمار می آید و اهمیت این موضوع در ابعاد عملی باعث شده است که تاکنون رویکردهای فرا ابتکاری متعددی برای حل این موضوع ارایه شود. در این مقاله رویکردی بر اساس بهینه سازی توسط کلونی مورچگان برای حل مساله زمانبندی پروژه ها با منابع محدود ارایه شده است. از جمله تفاوت های اصلی رویکرد ارایه شده در این مقاله می توان به تعریف قانون انتخاب احتمالی به شکل نوین, تغییر عوامل الگوریتم به شکل تطبیقی, جلوگیری از بروز رفتارهای نامناسب و تعیین رفتار کلی الگوریتم در تکرارهای بالا اشاره کرد. در مورد نبود قطعیت برخی از عوامل مساله نیز بحث و بررسی شده است. الگوریتم با استفاده از نرم افزار VB 6.0 کد شده و بر مثال های الگو 3 در این زمینه آزمایش شده است. نتایج حاصل امیدوارکننده بوده و با جواب های بهینه در صورت وجود یا با بهترین جواب های یافت شده مقایسه شده اند.

استنادها
ثبت نشده است.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


ارجاعات
ثبت نشده است.

استناددهی
APA: کپی

خلیلی دامغانی، کاوه، توکلی مقدم، رضا، و طبری، مجتبی. (1390). حل مسایل زمانبندی پروژه ها با منابع محدود با استفاده از الگوریتم مورچگان اصلاح شده. نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، 45(1)، 59-69. SID. https://sid.ir/paper/166393/fa
Vancouver: کپی

خلیلی دامغانی کاوه، توکلی مقدم رضا، طبری مجتبی. حل مسایل زمانبندی پروژه ها با منابع محدود با استفاده از الگوریتم مورچگان اصلاح شده. نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)[Internet]. 1390؛45(1):59-69. Available from: https://sid.ir/paper/166393/fa
IEEE: کپی

کاوه خلیلی دامغانی، رضا توکلی مقدم، و مجتبی طبری، “حل مسایل زمانبندی پروژه ها با منابع محدود با استفاده از الگوریتم مورچگان اصلاح شده،” نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، vol. 45، no. 1، pp. 59–69، 1390، 1. Available: https://sid.ir/paper/166393/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

    توسعه مدل زمانبندی پروژه با اهداف زمان ختم و مقاومت زمانبندی
    حل مساله زمانبندی پروژه با منابع محدود با استفاده از الگوریتم مورچگان اصلاح شده
    زمانبندی کارا، سریع و متوازن در گریدهای محاسباتی با یک الگوریتم مورچگان جدید
    بررسی کاربرد الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان پیوسته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    زمانبندی روزانه اتاق های عمل در شرایط عدم قطعیت با رویکرد بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی

مقالات مرتبط همایشی
ثبت نشده است.

طرح های مرتبط
ثبت نشده است.

کارگاه های پیشنهادی

    مرور امنیتی کد بوسیله ابزارهای SAST
    ++C مقدماتی
    مدرسه تابستانه یادگیری ماشین پروژه محور ( متن کاوی و تصویر کاوی)؛ کارگاه تصویرکاوی (در حال برگزاری)
    روش پیشنهادی برای کاهش استفاده از پهنای باند در مهاجرت زنده کانتینر در لایه مه (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    ترسیم نقشه علمی مقالات مرتبط با حوزه داده کاوی در پایگاه داده سیویلیکا مبتنی بر تحلیل هم رخدادی واژگان (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    مروری بر کاربردها و چالش های بلاک چین در اینترنت اشیا (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    مروری بر داده کاوی آموزشی و تحلیل رفتار فراگیران در موک ها (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    طراحی و پیاده سازی سامانه تحلیل احساس در شبکه اجتماعی اینستاگرام (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    پیش بینی قیمت سهام بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از شبکه هیبریدی CNN+LSTM (ارائه شده در نهمین کنفرانس وب پژوهی)
    بحث پیش بینی بازار بورس و رمز ارز با روش سری زمانی و با استفاده از نرم افزار RapidMiner (ارائه شده در نهمین کنفرانس وب پژوهی)
    یک سیستم تشخیص نفوذ شبکه های کامپیوتری بااستفاده از الگوریتم کرم شب تاب و شبکه یادگیری سریع (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    استخراج کلمات حاوی نظر با استفاده از رویکرد لغت نامه: مطالعه موردی در حوزه هتلداری (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    AllinOne web application (Open-Source, User Friendly, Analytical Application For Preprocessing Phenotypic Data)
    خلاصه سازی چندسندی اخبار برخط مبتنی بر توابع زیرپیمانه با قابلیت یادگیری (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    جست و جوی خبره در سامانه های پرسش و پاسخ انجمنی (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    بهبود عدالت در بیشینه سازی تاثیر در شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی گرگ خاکستری (سخنرانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی)
    آموزش مهارت های کاربردی در نگارش ثبت اختراعات ملی
    آینده مشاغل آموزش و آموزش مشاغل آینده
    آینده مشاغل IT و IT در مشاغل آینده
    تاثیر هوش تجاری بر آینده مشاغل و مشاپروژه پایانی با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان با متلب (683)

دو سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 391

کد پروژه: 214536

شرح پروژه

سلام. در رابطه با پایان نامم pmدادم

 عنوان پایان ناممم هست .مکان یابی ایستگاه های پایش الودگی هوا با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان

 و حالا میخام با این الگوریتم مکان یابی کنم

 میخاستم بپرسم شما انحام میدید؟

این قسمت ازپایان نامم رو .و اینکه هزینش رو هم میخاستم بدونم.

 فقط من اولین کار پروژم هست

 و هیچ اطلاعاتی ندارم

 نه از متلب نه از الگوریتم

 ولی چون رشته تحصیلی نیست هوش مصنوعی واقعا نمیتونم عملی پیادش کنم

بهمین دلیل توضیحات کامل هم نیاز هست  های کلونی aco

مارس 22, 2021 , admin    , پیغام بگذارید   
انجام پروژه های aco -انجام پروژه های  الگوریتم کلونی -انجام پروژه های بهینه سازی کلونی -انجام پروژه با الگوریتم حرکت مورچگان

گروه هوش مصنوعی azsoftir آماده انجام پروژه های هوش مصنوعی وبهینه سازی شما با الگوریتم کلونی aco با زبان های نویسی سی شارپ- پایتون-جاوا-متلب -سی پلاس پلاس… می باشد .

پروژه های خود را میتوانید از قسمت ثبت سفارش پروژه یا از طریق ایمیل زیر azsoftir@gmail.com یا شماره تماس 09367292276 ثبت کنید.
alghorithm aco
alghorithm aco

 

کارهایه کد نویسی که توسط الگوریتم کلونی aco قابل انجام است :

    انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
    انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
    انجام پروژه های الگوریتم کلونی aco در متلب
    انجام پروژ با الگوریتم کلونی aco در پایتون python
    انجام پروژه با الگوریتم aco در جاوا java
    انجام پروژه با الگوریتم aco در R
    انجام پروژه های aco در R
    شرح الگوریتم کلونی aco
    پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچگان در متلب

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


الگوریتم aco در واقع کوتاه شده عبارت ant colony optimazation به معنی بهینه سازی کلونی مورچگان می باشد.کلیت الگوریتم کلونی بر گرفته از بر اساس زندگی اجتماعی ورفتار مورچگان می باشد .حرکت مورچه ها برای پیدا کردن غذا که تلاش می کنند الگوریتم کلونی از این حرکت مورچه های کارگر الهام گرفته است واینکه مورچه ها چگونه از نزدیک ترین مسیر را برای رسیدن به لانه پیدا می کنند.

در این الگوریتم کلیت کار مورچه ها ابتدا اطراف لانه خود را بصورت رندومایز طی میکنند در مرحله بعد ماده ی از خود بنام فرومون تولید میکند .مورچه با استفاده از بویایی این ماده را بو میکنند مسیر خود را پیدا میکنند هر جایی که این ماده اثره بیشتری داشته باشد احتمال انتخاب ان مسیر بیشتر خواهد بود به محض اینکه مورچه غذایی را پیدا کرد مقدار وکیفیت آن را مورد بررسی قرار میدهدومقداری از غذا را با خود به لانه می برد.در راه برگشت به لانه میزان ماده فرمون به کیفیت ومقدار غذای موجود بستگی دارد.اثز ماده فزرمون سایر مورچه ها را در راه رسیدن به منبع غذایی کمک می کنند.

همچنین ماده فرمون بعد از مدتی در اثر تماس با هوا تبخیر میشود.از مسیری که مورچه کمتر عبور میکنند بعد از مدتی محو میشود .
ant-clony-optimazation

انجام پروژه های کلونی aco مراحل بهینه سازی

انجام پروژه‌های کلونی ACO می‌تواند با استفاده از روش‌ها و الگوریتم‌های بهینه‌سازی بهبود یابد. در زیر، مراحل عمده برای بهینه‌سازی پروژه‌های کلونی ACO را بررسی خواهیم کرد:

تعریف مسئله: در این مرحله، باید مسئله مورد نظر را به طور دقیق تعریف کنید. این شامل تعیین هدف‌ها، محدودیت‌ها و پارامترهای مسئله است.

مدلسازی: پس از تعریف مسئله، باید آن را به یک مدل ریاضی تبدیل کنید. این شامل تعیین متغیرها، توابع هدف، محدودیت‌ها و قیدها است.

انتخاب الگوریتم بهینه‌سازی: برای حل مسئله، باید یک الگوریتم بهینه‌سازی مناسب را انتخاب کنید. الگوریتم‌های معروفی مانند الگوریتم ژنتیک، الگوریتم ترکیبی، الگوریتم مورچگان و الگوریتم بهینه‌سازی ذرات استفاده می‌شوند.

پیاده‌سازی الگوریتم: بعد از انتخاب الگوریتم، باید آن را پیاده‌سازی کنید. این شامل نوشتن کدهای مربوطه و تنظیم پارامترهای الگوریتم است.

آزمایش و ارزیابی: پس از پیاده‌سازی، باید الگوریتم را روی داده‌های آزمایشی اجرا کرده و نتایج را ارزیابی کنید. این شامل مقایسه نتایج با حالت‌های مختلف، تحلیل عملکرد الگوریتم و بهبودهای لازم است.

بهینه‌سازی پارامترها: در این مرحله، باید پارامترهای الگوریتم را بهینه‌سازی کنید. این شامل تنظیم مقادیر پارامترها، تغییرات در الگوریتم و آزمایش‌های مکرر است.

اعمال بهینه‌سازی: پس از بهینه‌سازی پارامترها، باید الگوریتم را بر روی مسئله واقعی اعمال کنید. این شامل حل مسئله با استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی است.

نظارت و بهبود: پس از اعمال بهینه‌سازی، باید عملکرد سیستم را نظارت کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید. این شامل تحلیل نتایج، بهبود فرآیندها و اصلاح خطاها است.

مهم است بدانید که بهینه‌سازی پروژه‌های کلونی ACO نیازمند دانش و تخصص در زمینه بهینه‌سازی و الگوریتم‌های مرتبط است. همچنین، تنظیم مناسب پارامترها و تجربه در استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی نقش مهمی در بهبود عملکرد دارد.

انجام پروژه های بهینه سازی کلونی aco

الگوریتم کلونی مورچه‌ای (Ant Colony Optimization یا ACO) یک الگوریتم بهینه‌سازی محاسباتی است که بر اساس رفتار مورچه‌ها در جستجوی غذا توسعه یافته است. این الگوریتم برای حل مسائل بهینه‌سازی، به ویژه مسائل مسیریابی، استفاده می‌شود.

برای انجام پروژه‌های بهینه‌سازی با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه‌ای، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

تعریف مسئله: ابتدا باید مسئله خود را به صورت دقیق تعریف کنید. این شامل تعریف فضای جستجو، تابع هدف و محدودیت‌ها است.

نمایش مسئله: سپس باید مسئله را به یک نمایش مناسب تبدیل کنید که قابل استفاده در الگوریتم کلونی مورچه‌ای باشد. به عنوان مثال، برای مسئله مسیریابی، گرافی با گره‌ها و یال‌ها می‌تواند نمایش مناسبی باشد.

پارامترهای الگوریتم: تعیین پارامترهای الگوریتم کلونی مورچه‌ای مانند تعداد مورچه‌ها، شرایط اولیه، ضریب تبخیر و غیره.

ساختار داده‌ها: برای پیاده‌سازی الگوریتم، باید ساختار داده‌های لازم را مانند جدول فراوانی فراهم کنید.

اجرای الگوریتم: در این مرحله، الگوریتم کلونی مورچه‌ای را با استفاده از مراحل معمول این الگوریتم اجرا کنید. این شامل قرار دادن مورچه‌ها در نقاط شروع، حرکت آن‌ها در فضای جستجو و به‌روزرسانی جدول فراوانی است.

تحلیل و بهینه‌سازی: پس از اجرای الگوریتم، نتایج را تحلیل کنید و در صورت لزوم، پارامترها را بهینه‌سازی کنید تا به جواب بهتری برسید.

ارزیابی و اعتبارسنجی: نتایج حاصل را با استفاده از معیارهای مناسب ارزیابی کنید و اعتبارسنجی کنید.

بهبود و تکرار: در صورت نیاز، مراحل 5 تا 7 را تکرار کنید تا به جواب بهینه‌تری برسید.

در هر مرحله از انجام پروژه، ممکن است نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتری داشته باشید. همچنین، برای پیاده‌سازی الگوریتم کلونی مورچه‌ای، می‌توانید از زبان‌ها و ابزارهای برنامه‌نویسی مختلفی مانند Python، Java یا MATLAB استفاده کنید.

مدل ریاضی انجام پروژه های بهینه سازی کلونی aco

مدل ریاضی ACO (Ant Colony Optimization) یک الگوریتم بهینه‌سازی محاسباتی است که بسته به رفتار جمعی مورچگان، به حل مسائل بهینه‌سازی می‌پردازد. این الگوریتم بر اساس الهام از رفتار مورچگان و تعامل آن‌ها در جستجوی منابع غذایی بر پایه فرآیند ترسیم مسیر استوار است.

در مدل ACO، مسئله بهینه‌سازی به صورت یک مسئله گراف تعریف می‌شود. گره‌های گراف نقاط مختلف مسئله را نمایندگی می‌کنند و یال‌ها مسیرهای ممکن بین این نقاط هستند. هر مسیر دارای یک فاصله و یک ارزش (که معمولاً معکوس فاصله است) است.

مورچگان در این مدل به صورت تصادفی در گراف حرکت می‌کنند و بر اساس مقدار فراوانی فرصت‌های موجود در هر گره، تصمیم‌گیری می‌کنند. هر مورچه با افزایش طول مسیری که طی می‌کند، مقدار فراوانی روی یال‌های مربوط به آن مسیر را افزایش می‌دهد. این عمل باعث می‌شود که مورچگان به تدریج بهترین مسیر را پیدا کنند.

با ادامه اجرای الگوریتم ACO و تعداد زیادی مورچه، بهترین مسیرها به صورت تجمعی تقویت می‌شوند و در نهایت به یک حل بهینه برای مسئله بهینه‌سازی می‌رسیم.

مدل ACO قابلیت استفاده در مسائل مختلفی از جمله مسائل مسیریابی، برنامه‌ریزی منابع، مسائل شبکه و … را دارد. این الگوریتم به دلیل قابلیت تطبیق با مسائل پیچیده و ق
pso

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


ژه چه پروژه های PSO را میتواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های الگوریتم PSO
    انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک
    قیمت مناسب پروژه های الگوریتم PSO
    انجام پروژه های تجاری PSO

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


معرفی الگوریتم PSO:

الگوریتم PSO که مخفف Particle Swarm Optimization می باشد. و به معنای تجمع ذرات است. که نام آن از حرکت دسته جمعی پرندگان، ماهی ها و .. نشات گرفته شده است. PSO یک الگوریتم جهت بهینه سازی هوشمند می باشد. و در بخش هوش ازدحامی قرار می گیرد. در این الگوریتم هر جز هوشمندی ندارد. ولی کل گروه هوشمندی خاصی را دنبال می کنند. اعضای جمعیت بطور مستقیم با هم در ارتباط هستند و از طریق تبادل اطلاعات با یکدیگر به حل مسئله می پردازند.  
مزایای الگوریتم PSO:

۱ -ایـن الگـوریتم، ریشـه در زنـدگی مصـنوعی و هـوش محاسباتی دارد.

۲ -ساده بودن مفاهیم این الگوریتم.

۳ -کم بودن پارامترهـا در این الگوریتم.

۴ -در مقایسـه بـا الگـوریتم ژنتیک، عملگرهـای تقـاطع و جهـش نـدارد.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


۵ -بـرای حـل مسـائل گوناگون، کارا و قابلیت اجرا دارد.

۶ -ساده بودن اجـرای ایـن الگـوریتم.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک

انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های شبکه عصبی

انجام پروژه های پایتون

انجام پروژه های داده کاوی

برای انجام پروژه PSO باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های PSO و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه الگوریتم PSO را میتوانیم برایتان انجام دهیم. کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های PSO ، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های تجاری PSO:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تجاری هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای PSO ارائه خواهیم داد.

 

چرا پروژه PSO خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های PSO و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه PSO شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه PSO به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های PSO در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های PSO از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های PSO در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه PSO خود برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده PSO:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه PSO را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده PSO بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده PSO
پایاپروژه چه پروژه های الگوریتم ژنتیک و PSO را میتواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های الگوریتم تکاملی
    انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری
    انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با متلب
    انجام پروژه های PSO در کلیه رشته ها
    هزینه مناسب انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک و PSO

آشنایی با الگوریتم ژنتیک و PSO

بسیار مشاهده می شود که دانشجویان یا کارکنان برخی از ارگان ها در انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک و PSO دچار مشکل می شوند، علت این امر می تواند ناشی از عدم تسلط کافی بر این موضوعات باشد. در چنین شرایطی توصیه می شود ریسک نکنید و پروژه های خود را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

الگوریتم ژنتیک هم مانند الگوریتم فرا ابتکاری تکنیکی برای بدست آوردن جواب تقریبی مسائل بهینه سازی است. این الگوریتم از تکنیک های زیست شناسی مانند جهش و وراثت برگرفته شده است و به همین علت به آن ژنتیک می گویند. الگوریتم ژنتیک را می توان در دسته الگوریتم های تکاملی قرار دارد، زیرا با تلفیق چند راه حل به دنبال بدست آوردن یک راه حل کامل است.

الگوریتم PSO همان الگوریتم تجمع ذرات است. همانطور که از نامش پیداست این الگوریتم مبتنی بر تجمع تعدادی از ذرات است. البته منظور از ذره تنها موجودات ریز نیست، به عنوان مثال در این الگوریتم به الگوی حرکت دسته جمعی ماهیان، پرندگان و …. توجه شده و بر اساس یک الگوریتم برای حل مساله نوشته می شود.
کاربرد الگوریتم ژنتیک و PSO

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


پروژه های الگوریتم ژنتیک و PSO در رشته های مختلفی کاربرد دارند. از الگوریتم ژنتیک می توان برای حل مسائل بهینه سازی در رشته های مختلفی همچون عمران، کشاورزی، پزشکی، مدیریت، اقتصاد و … استفاده نمود. الگوریتم PSO نیز در پخش باز اقتصادی، توزیع و تحول سیستم ها، مسائل بهینه سازی چند هدفه و … به کار برده می شود.   
خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه الگوریتم ژنتیک و PSO:

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

 انجام پروژه های الگوریتم تکاملی

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون

انجام پروژه های بهینه سازی با متلب

انجام پروژه های مدلسازی با متلب

 انجام پروژه های سیمولینک
بهترین موسسه برای ثبت سفارش پروژه الگوریتم ژنتیک و PSO

بهترین مرکز برای انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک و PSO ، اعم از کاری و دانشجویی پایاپروژه است. مهم نیست که پروژه شما با استفاده از چه زبانی نوشته می شود، زیرا متخصصان پایاپروژه دانش کافی در هر زمینه ای دارند. نکته مهم در این موسسه سرعت بالای انجام کار است، بدون آنکه کیفیت فدای سرعت شود.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


 


این پروژه که با زبان برنامه نویسی MATLAB شبیه سازی شده است، فرایند زمان بندی وظایف در رایانش ابر یا Cloud Computing را با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) یا Ant colony Algorithm انجام می دهد. به طور کلی در این پروژه ابتدا مجموعه ای از تسکها و تعداد های تکرار برای سیستم تعریف می گردد. سپس برای هر تسک مجموعه ای از زمانهای اجرا تعریف می شود. سپس برای کلیه تسکها یک سری اولویت و یک سری زمان های اجرا یا Execution tine تعریف می شود. پس از این مقدار دهی های اولیه ،اجرای الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) جهت زمانبندی وظایف انجام میگردد.

الگوریتم کلونی مورچگان دارای عملگرهای مهمی است که عبارتند از:

1-      تعداد فرون ها

2-      جمعیت اولیه

3-      تعداد انت ها

مقاله ای که میتوان از آن بهره برد تحت عنوان زیر است که می توان از آن استفاده نمود. در دموی موجود در مشخصات پروژه می توان مقاله را دانلود نمود.

A task scheduling algorithm based on Genetic algorithm and ant colony optimization in cloud computing

بنابر این در هنگام اجرای الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) جهت زمانبندی وظایف در سیستم های رایانش ابری ابتدا تک به تک عامل به صورت تصادفی انتخاب میشوند. سپس برای هرTask  که از قبل اولویت و زمان اجرا تعیین شده بود یک پارامترهای الگوریتم کلونی مورچگان محاسبه شده و زمانبندی آنها اجرامی شود. هر تسکی که دارای کمترین زمان اجرا و سریع ترین اولویت باشد، سریع تر انتخاب میشود. بنابراین الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) به ازای کلیه تسکها ها اجرا میشود.

همانطورکه از توضیحات ارائه شده مشخص است این پروژه بسیار مناسب برای پروژه ها و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری است. این پروژه طوری نوشته شده است که میتوان برای پروژه ها و پایان نامه های مرتبط به را یانش ابری یا Computing Cloud مورد استفاده قرار گیرد. الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) در سیستم های رایانش ابری جهت زمانبندی وظایف بسیار کاربرد داشته و مورد توجه پژوهش گران مختلف قرار گرفته است. لذا برای همین پروژه میتوان ایده هایی را مطرح نموده که به صورت موازی و همزمان عامل ها وتسک ها به صورت یکجا و موازی اجرا شوند.

لازم به ذکر است همین موضوع با سایر الگوریتم ها جهت زمان بندی وظایف در محیط های رایانش ابری و سایر زمینه های برنامه نویسی MATLAB ومتلب شبیه سازی شده است و موجود میباشد و میتوانید به صورت جداگانه سفارش دهید. الگوریتم های بهینه سازی که زمان بندی وظایف در رایانش ابری وغیره را شبیه سلزی نمودایم عبارتند از:

1-      الگوریتم بهینه سازی سنجاقک یا  Dragon Fly

2-      الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات یا PSO

3-      الگوریتم ژنتیک

4-      الگوریتم زنبور عسل یا ABC

بنابر این در صورتی که موفق به یافتن این پروژه ها و پیاده سازی ها نشدید میتوانید به شماره تلگرام پشتیبانی وب سایت تماس حاصل نموده تا در اختیار شما قرار داده شود.

نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که این پیاده سازی بر اساس یک مقاله 2015 نوشته شده است که این مقاله را میتوانید در دانلود دموی پروژه دانلود نمائید. در صورت اینکه نیاز مند پیاده سازی هر الگوریتم و روشی در زمینه زمانبندیهای تک عامله یا چند عامله بودید کافیست با ایمیل یا تلگرام ما در تماس باشید.
امکانات اصلی پروژه :
melatonin and weed trip
melatonin smoking weed go

    تحویل سورس کامل با زبان برنامه نویسی MATLAB
    تحویل کامنت های نوشته شده برای هر قسمت از کد های نوشته شده

    پروژه های مشابه نظرات و پیشنهادات آموزشهای مرتبط

[پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب-پیاده سازی مقاله 2014]
پروژه زمانبندی وظایف با الگوری ...
75,200 تومان
    
[پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم ژنتیک با متلب-پیاده سازی مقاله 2014]
پروژه زمانبندی وظایف با الگوری ...
75,000 تومان
    
[پیاده سازی سیستم تشخیص نفوذ در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم ژنتیک درمتلب-matlab]
پیاده سازی سیستم تشخیص نفوذ در ...
156,200 تومان
    
[پروژه کاهش مصرف انرژی مراکز داده(دیتاسنتر) در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم SSO یا ازدحام ذرات مشابه در متلب-matlab]
پروژه کاهش مصرف انرژی مراکز دا ...
95,000 تومان
    
[پیاده سازی مهاجرت زنده ماشین های مجازی در رایانش ابر با زبان جاوا]
پیاده سازی مهاجرت زنده ماشین ه ...
75,200 تومان
    
پروژه های مرتبط :
پروژه کاهش مصرف انرژی مراکز داده(دی ...
95,000 تومان
    
پیاده سازی سیستم تشخیص نفوذ در رایا ...
156,200 تومان
    
پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم ژن ...
75,000 تومان
    
پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم کل ...
75,200 تومان
           
پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم کل ...
75,200 تومان
    
پروژه زمانبندی وظایف با الگوریتم ژن ...
75,000 تومان
    
پیاده سازی سیستم تشخیص نفوذ در رایا ...
156,200 تومان
   

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

پروژه کاهش مصرف انرژی مراکز داده(دی ...
95,000 تومان
           
برچسپ ها :
پروژه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,پیاده سازی زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,شبیه سازی زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,دانلود رایگان زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,سورس زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,کد زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,آموزش زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,برنامه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,پروژه آماده زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,انجام زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,خرید پروژه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با متلب,پروژه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,پیاده سازی زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,شبیه سازی زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,دانلود رایگان زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,سورس زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,کد زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,آموزش زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,برنامه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,پروژه آماده زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,انجام زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با matlab,خرید پروژه زمان بندی وظایف با الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) با

زمینه های کاری سیگما پروژه

انجام بهینه سازی با متلب
انجام بهینه سازی در matlab
انجام پروژه با الگوریتم ژنتیک
ترجمه تخصصی مهندسی صنایع
ترجمه مقاله مدیریت
ترجمه تخصصی مدیریت
ترجمه متون تخصصی مدیریت
ترجمه متون مدیریت
ترجمه کتاب متون تخصصی مدیریت به زبان انگلیسی
متون تخصصی مدیریت به زبان انگلیسی
ترجمه مدیریت
ترجمه مقاله مدیریت
مقاله انگلیسی مدیریت
مقالات ترجمه شده مدیریت
ترجمه متون تخصصی مدیریت
ترجمه تخصصی مدیریت
ترجمه مدیریت بازرگانی به انگلیسی
ترجمه متون مدیریت
مترجم تخصصی مدیریت
ترجمه کتاب متون تخصصی مدیریت به زبان انگلیسی
ترجمه متون تخصصی مدیریت
ترجمه متون مدیریت
ترجمه مقاله مدیریت
ترجمه متون تخصصی مدیریت
ترجمه تخصصی مدیریت
انجام پروژه با الگوریتم فراابتکاری
انجام پروژه با الگوریتم تبرید شبیه سازی
انجام پروژه با الگوریتم شبیه سازی تبرید
انجام پروژه با الگوریتم جست وجوی ممنوعه
انجام پروژه با الگوریتم جست و جوی حریصانه
انجام پروژه با الگوریتم رقابت استعماری
انجام پروژه با الگوریتم کلونی مورچگان
انجام پروژه با الگوریتم کلونی زنبور عسل
انجام پروژه با الگوریتم کرم شب تاب
انجام پروژه با الگوریتم سیتم ایمنی مصنوعی
انجام پروژه با الگوریتم جستجوی هارمونی
انجام پروژه با الگوریتم جستجوی فاخته
انجام پروژه با الگوریتم بهینه سازی تجمعی ذرات
انجام پروژه با الگوریتم تکامل تفاضلی
انجام پروژه با الگوریتم تابو سرچ
انجام پروژه با الگوریتم ازدحام ذرات
انجام پروژه با الگوریتم کلونی مصنوعی زنبور عسل
انجام پروژه با الگوریتم آموزش معلم
انجام پروژه با الگوریتم هارمونی سرچ
انجام پروژه با الگوریتم جهش قورباغه
انجام پروژه با الگوریتم لیگ قهرمانان
انجام پروژه با الگوریتم فرهنگی
انجام پروژه با الگوریتم علف های هرز
انجام پروژه با الگوریتم جغرافیای زیستی
انجام پروژه با الگوریتم فاخته
انجام پروژه با الگوریتم خفاش
انجام پروژه با الگوریتم گرده افشانی گل ها
انجام پروژه با الگوریتم جستجوی ارگانیسم های هم زیست
انجام پروژه با الگوریتم جستجوی داخلی
انجام پروژه با الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات با ژنتیک
انجام پروژه با الگوریتم ترکیبی شبیه سازی تبرید و ژنتیک
انجام پروژه با الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات و شبیه سازی تبرید
انجام پروژه با الگوریتم
انجام پروژه با الگوریتم Genetic
انجام پروژه با الگوریتم Differential Evolutuion
انجام پروژه با الگوریتم Bees
انجام پروژه با الگوریتم Simulated Annealing
انجام پروژه با الگوریتم Cultural s
انجام پروژه با الگوریتم Invasive Weed Optimization
انجام پروژه با الگوریتم Imperialist Competitive
انجام پروژه با الگوریتم Ant Colony Optimization
انجام پروژه با الگوریتم Artificial Bee Colony
انجام پروژه با الگوریتم League Championship
انجام پروژه با الگوریتم Shuffled Frog Leaping
انجام پروژه با الگوریتم Teaching learning based optimization
انجام پروژه با الگوریتم Biogeography-based Optimization
انجام پروژه با الگوریتم Flower pollenation
انجام پروژه با الگوریتم Imperialist Competitive
انجام پروژه با الگوریتم Bat
انجام پروژه با الگوریتم Harmony Search
انجام پروژه با الگوریتم Cuckoo optimization
انجام پروژه با الگوریتم Bee Colony
انجام پروژه با الگوریتم Firefly
انجام پروژه با الگوریتم Firefly
انجام پروژه با الگوریتم Tabu Search
انجام پروژه با الگوریتم Artificial Immune System
انجام پروژه با الگوریتم Harmony Search
انجام پروژه با الگوریتم Particle Swarm Optimization
انجام پروژه با الگوریتم Interior Search
انجام پروژه با الگوریتم Symbiotic Organisms Search
انجام پروژه با الگوریتم GA
انجام پروژه با الگوریتم SA
انجام پروژه با الگوریتم ACO
انجام پروژه با الگوریتم AIS
انجام پروژه با الگوریتم HS
انجام پروژه با الگوریتم PSO
انجام پروژه با الگوریتم DE
انجام پروژه با الگوریتم TS
انجام پروژه با الگوریتم BEE
انجام پروژه با الگوریتم ABC
انجام پروژه با الگوریتم TLBO
انجام پروژه با الگوریتم SFLA
انجام پروژه با الگوریتم ICA
انجام پروژه با الگوریتم CA
انجام پروژه با الگوریتم IWO
انجام پروژه با الگوریتم BBO
انجام پروژه با الگوریتم FA
انجام پروژه با الگوریتم COA
انجام پروژه با الگوریتم BA
انجام پروژه با الگوریتم DPA
انجام پروژه با الگوریتم S     ابتکاری با نرم افزار متلب
    انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری NSGA II
    انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری MOPSO
    انجام کلیه پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری
    هزینه مناسب انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

آشنایی با الگوریتم فرا ابتکاری

 پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری بخشی از حل مسائل بهینه سازی است. این مسائل از ابتدای پیدایش ریاضی به نوعی مطرح بوده و تا کنون نیز به شکل های مختلف عنوان می شوند. هنوز هم برای حل مسائل بهینه سازی راه حل ویژه ای وجود ندارد و حتی برخی از آنها هنوز حل شدنی نیستند.
الگوریتم فرا ابتکاری چیست؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


اگر یک الگوریتم بتواند مسئله بهینه سازی را به طور کامل حل کند به آن الگوریتم دقیق گفته می شود. معمولا الگوریتم دقیق برای مسائل بهینه سازی تعریف می شود که تابع هدف به صورت شفاف عنوان شده باشد، حال اگر برای یک مسئله الگوریتم دقیق پاسخگو نباشد یا اینکه استفاده از آن خیلی زمان ببرد سراغ روش های تقریبی یا همان ابتکاری می روند. الگوریتم ابتکاری به دنبال آن است که با حذف حالت های نامطلوب جوابی نزدیک به حالت بهینه پیدا کند.

بعد از آنکه به طور مختصر با الگوریتم ابتکاری آشنا شدید باید گفت که الگوریتم فرا ابتکاری به مجموعه ای از راه حل ها و الگوریتم ها گفته می شود که بر روی الگوریتم ابتکاری عمل می کنند. استفاده از این الگوریتم منجر می شود مساله از بهینه سازی محلی آزاد شود و یک الگوریتم برای چندین مساله جوابگو باشد.
کاربرد الگوریتم های فرا ابتکاری

الگوریتم ژنتیک، الگوریتم پرندگان، الگوریتم خفاش، الگوریتم کلونی مورچگان، الگوریتم رقابت استعماری و … همه نمونه هایی از الگوریتم های فرا ابتکاری هستند. هر یک از این الگوریتم ها را می توان در حل مسائل مربوط به رشته های بیولوژیک، عمران، ریاضی، برق، علوم سیاسی و اجتماعی و … به کار برد، بنابراین به نظر می رسد پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری در سطوح مختلف صنعتی، دانشگاهی و … به چشم می خورد.     
خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه الگوریتم فرا ابتکاری:

انجام پروژه های الگوریتم تکاملی

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون

انجام پروژه های الگوریتم گرگ خاکستری

انجام پروژه های بهینه سازی با متلب

انجام پروژه های پیاده سازی مقاله با متلب

انجام پروژه های متلب

انجام پروژه های مدلسازی با متلب

 انجام پروژه های سیمولینک
انجام پروژه های کمک درسی الگوریتم فرا ابتکاری:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه الگوریتم فرا ابتکاری نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

 

جهت سفارش پروژه الگوریتم فرا ابتکاری چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه الگوریتم فرا ابتکاری خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره زبان برنامه نویسی MATLAB شبیه سازی شده است، فرایند زمان بندی وظایف در رایانش ابر یا Cloud Computing  را با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان(ACO) یا Ant colony Algorithm و الگوریتم بهینه سازی ژنتیک انجام می دهد. به طور کلی در این پروژه ابتدا مجموعه ای از تسکها و تعداد های تکرار برای سیستم تعریف می گردد. سپس برای هر تسک مجموعه ای از زمانهای اجرا تعریف می شود. سپس برای کلیه تسکها یک سری اولویت و یک سری زمان های اجرا یا Execution tine تعریف می شود. پس از این مقدار دهی های اولیه ،اجرای الگوریتم کلونی مورچگان(ACO)  و الگوریتم بهینه سازی ژنتیک جهت زمانبندی وظایف انجام میگردد.

همراه این پروژه یک فایل ویدئو نیز وجود دارد که توضیحاتی را در راتباط با نحوه اجرای پروژه و خروجی هایی تولید شده از طریق الگوریتم های بهینه سازی کلونی مورچگان و ژنتیک ارائه می نماید. بنابراین پس از خرید، یک فایل ویدئو، یک مقاله، خروجی ها در پوشه جداگانه و سورس نوشته شده با متلب تحویلتان می گردد.

لازم به ذکر است همین موضوع با سایر الگوریتم ها جهت زمان بندی وظایف در محیط های رایانش ابری و سایر زمینه های برنامه نویسی MATLAB ومتلب شبیه سازی شده است و موجود میباشد و میتوانید به صورت جداگانه سفارش دهید. الگوریتم های بهینه سازی که زمان بندی وظایف در رایانش ابری وغیره را شبیه سلزی نمودایم عبارتند از:

    الگوریتم بهینه سازی سنجاقک یا  Dragon Fly
    الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات یا PSO
    الگوریتم ژنتیک
    الگوریتم زنبور عسل یا BCO

بنابر این در صورتی که موفق به یافتن این پروژه ها و پیاده سازی ها نشدید میتوانید به شماره تلگرام @rayanpejuhan تماس حاصل نموده تا در اختیار شما قرار داده شود.

امکانات اصلی پروژه زمانبندی وظایف در رایانش ابری :

    تحویل سورس کامل با زبان برنامه نویسیMATLAB
    تحویل کامنت های نوشته شده برای هر قسمت از کد های نوشته شده
    تحویل ویدئوی آموزشی از نحوه اجرا و نتایج
    تحویل تصاویر تولید شده از متلب در یک پوشه جداگانه

کلیه سفارشات انجام پروژه با متلب و کلود سیم از طریق شناسه تلگرام @rayanpejuhan قالب ثبت می باشد.
 اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، به دوستانتان معرفی کنید.

  راهنمای خرید:

    لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
    همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
    ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
    در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
    حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.

 برچسب ها: پروژه زمانبندی در رایانش ابری پروژه زمانبندی در رایانش ابری با ژنتیک سورس پروژه زمانبندی وظایف پروژه زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروژه زمانبندی وظایف در رایانش ابری با ژنتیک دانلود پروژه زمانبندی وظایف با ACO در متلب دانلود پروژه زمانبندی وظایف با GA در متلب رایانش ابری زمانبندی زمانبندی کارها در ابر زمانبندی کارها در ابر با ژنتیک زمانبندی کارها در ابر با کلونی مورچه زمانبندی وظایف با ACO در متلب زمانبندی وظایف با GA در متلب زمانبندی وظایف با ژنتیک زمانبندی وظایف با کلونی مورچه پروژه زمانبندی وظایف در رایانش ابری با ژنتیک زمانبندی وظایف در رایانش ابری با کلونی مورچه سورس زمانبندی در رایانش ابری با کلونی مورچه سورس زمانبندی وظایف با ACO در متلب سورس زمانبندی وظایف با GA در متلب سورس زمانبندی وظایف در رایانش ابری
ن به پایان رسانید. امکان درخواست پروژه های جدید هم مهیا می باشد. پروژه ها عموما مربوط به رشته های مهندسی است. این سایت در راستای اهدافش در دو بخش کلی کامپیوتر و عمران دسته بندی شده است. جهت انجام پروژه های خود میتوانید از طریق گفتگوی زنده سایت (پایین سمت راست)سفارش دهید.
الگوریتم کلونی زنبور عسل (Bee Colony Algorithm)

الگوریتم کلونی زنبور عسل (Bee Colony Algorithm) الگوریتم کلونی زنبور عسل ( Artificial bee colony algorithm ) یک الگوریتم بهینه  ­ سازی بر اساس هوش جمعی و رفتار هوشمندانه جمعیت زنبور عسل است. این الگوریتم، اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی توسعه یافت.   پیاده سازی در متلب (MATLAB)  به همراه توضیح کامل فارسی  خود الگوریتم و پارامترهای استفاده شده برای الگوریتم در نرم افزار وورد (Word) + اسلاید ارائه. ...
توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان 27,000 تومان 10% تخفیف   
پروژه رنگ آمیزی نقشه ایران با استفاده از روش ارضای محدودیت و الگوریتم بهینه سازی ژنتیک

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


پروژه رنگ آمیزی نقشه ایران با استفاده از روش ارضای محدودیت و الگوریتم بهینه سازی ژنتیک رنگ آمیزی نقشه ایران با استفاده از روش ارضای محدودیت (Constraint satisfaction problem ) و الگوریتم بهینه سازی ژنتیک (Genetic algorithm ) مناسب برای یادگیری الگوریتم ژنتیک و روش ارضای محدودیت درس هوش مصنوعی. زبان برنامه نویسی استفاده شده: پایتون (Python) فایل پیاده سازی در پایتون و توضیحات کد (در فایل word)  ...
توضیحات بیشتر - دانلود 33,500 تومان 27,000 تومان 20% تخفیف   
الگوریتم چرخه آب (پیاده سازی و توضیح کامل الگوریتم)

الگوریتم چرخه آب (پیاده سازی و توضیح کامل الگوریتم) الگوریتم چرخه آب     Water Cycle Algorithm   پیاده سازی در متلب (MATLAB)  به همراه توضیح کامل فارسی  خود الگوریتم و پارامترهای استفاده شده برای الگوریتم در نرم افزار وورد (Word) و مقاله اصلی این الگوریتم . ...
توضیحات بیشتر - دانلود 33,500 تومان 27,000 تومان 20% تخفیف   
الگوریتم جنگل (پیاده سازی به همراه توضیحات کامل الگوریتم)

الگوریتم جنگل (پیاده سازی به همراه توضیحات کامل الگوریتم) الگوریتم بهینه ­سازی جنگل Forest Optimization Algorithm   پیاده سازی در متلب (MATLAB) به همراه توضیح کامل فارسی خود الگوریتم و پارامترهای استفاده شده برای الگوریتم در نرم افزار وورد (Word) و مقاله اصلی این الگوریتم .   ...
توضیحات بیشتر - دانلود 33,500 تومان 27,000 تومان 20% تخفیف   
الگوریتم خفاش (توضیح و پیاده سازی)

الگوریتم خفاش (توضیح و پیاده سازی) الگوریتم بهینه س ازی خفاش Bat Algorithm پیاده سازی در متلب (MATLAB) به همراه توضیح کامل فارسی خود الگوریتم و پارامترهای استفاده شده برای الگوریتم در نرم افزار وورد (Word) به همراه مقاله اصلی این الگوریتم.  . ...رین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیله حرکت بر روی نمودار مساله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مساله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالا بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.

بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO

این روش که از رفتار مورچه‌ها در یافتن مسیر بین محل لانه و غذا الهام گرفته شده؛ اولین بار در ۱۹۹۲ توسط مارکو دوری در پروژه پایانی مطرح شد.

الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه‌ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی‌ها زندگی می‌کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن.

یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه‌ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه‌ها دارای نوعی هوشمندی توده‌ای است که اخیراً مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است در دنیای واقعی مورچه‌ها ابتدا به طور تصادفی به این سو و آن سو می‌روند تا غذا بیابند. سپس به لانه بر می‌گردند و ردی از فرمون  می‌گذارند. چنین ردهایی پس از باران به رنگ سفید در می‌آیند و قابل رویت اند. مورچه‌های دیگر وقتی این مسیر را می‌یابند، گاه پرسه زدن را رها کرده و آن را دنبال می‌کنند. سپس اگر به غذا برسند به خانه بر می‌گردند و رد دیگری از خود در کنار رد قبل می‌گذارند؛ و به عبارتی مسیر قبل را تقویت می‌کنند. فرومون به مرور تبخیر می‌شود که از سه جهت مفید است:

باعث می‌شود مسیر جذابیت کمتری برای مورچه‌های بعدی داشته باشد. از آنجا که یک مورچه در زمان دراز راه‌های کوتاه‌تر را بیش تر می‌پیماید و تقویت می‌کند هر راهی بین خانه و غذا که کوتاه‌تر (بهتر) باشد بیشتر تقویت می‌شود و آنکه دورتر است کمتر.

اگر فرومون اصلاً تبخیر نمی‌شد، مسیرهایی که چند بار طی می‌شدند، چنان بیش از حد جذّاب می‌شدند که جستجوی تصادفی برای غذا را بسیار محدود می‌کردند. وقتی غذای انتهای یک مسیر جذاب تمام می‌شد رد باقی می‌ماند.

لذا وقتی یک مورچه مسیر کوتاهی (خوبی) را از خانه تا غذا بیابد بقیه  مورچه‌ها به احتمال زیادی همان مسیر را دنبال می‌کنند و با تقویت مداوم آن مسیر و تبخیر ردهای دیگر، به مرور همه مورچه‌ها هم مسیر می‌شوند. هدف الگوریتم مورچه‌ها تقلید این رفتار توسط مورچه‌هایی مصنوعی است که روی نمودار در حال حرکت اند. مساله یافتن کوتاه‌ترین مسیر است و حلالش این مورچه‌های مصنوعی اند.

از کابردهای این الگوریتم، رسیدن به راه حل تقریباً بهینه در مسئله فروشنده دوره‌گرد است. به طوری که انواع الگوریتم مورچه‌ها برای حل این مساله تهیه شده است. زیرا این روش عددی نسبت به روشهای تحلیلی و genetic در مواردی که نمودار مدام با زمان تغییر کند یک مزیت دارد؛ و آن این که الگوریتمی ست با قابلیت تکرار و لذا با گذر زمان می‌تواند جواب را به طور زنده تغییر دهد. که این خاصیت در روتینگ شبکه‌های کامپیوتری و سامانه حمل و نقل شهری مهم است.
در مسئله فروشنده دوره گرد باید از یک شهر شروع کرده، به شهرهای دیگر برود و سپس به شهر مبدا بازگردد بطوریکه از هر شهر فقط یکبار عبور کند و کوتاهترین مسیر را نیز طی کرده باشد.

موارد انجام شده در این پروژه در تصویر زیر مشخص شده است :

پروژه کلونی مورچه ها

این پروژه توسط تیم همیارپروژه با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب انجام شده است و به همراه توضیحات کد و روش کار می باشد

جهت دریافت فایل پروژه می توانید از طریق لینک زیر آن را خریداری نمایید

 

بازدید : ( 1,265بازدید )
دسته : پروژه های آماده متلب, پروژه‌‌ها, هوش مصنوعی
برچسب : الگوریتم کلونی مورچگان, الگوریتم کلونی مورچگان چیست؟, انجام پروژخ ACO, انجام پروژه ACO, انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان, انجام پروژه کلونی مورچگان, بهینه سازی ACO, بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, پروژه آماده, پروژه آماده کلونی مورچگان, پروژه آماده متلب, پروژه کلونی مورچه ها, پیاده سازی بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, خرید پروژه الگوریتم کلونی مورچه ها ACO, دانلود پروژه ACO, دانلود پروژه آماده هوش مصنوعی, دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا عنوان : تحقیق استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان (ACO) جهت مدلسازی معکوس داده های ثقل سنجی

شماره پروژه :

گزارش : ندارد

توضیح :

این پروژه یک تحقیق آماده با موضوع استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان (ACO) جهت مدلسازی معکوس داده های ثقل سنجی در ۲۵ اسلاید پاورپوینت می باشد ، در ادامه قسمتی از این تحقیق را خواهیم داشت :

در حال حاضر در زمینه بهینه سازی، الگوریتم کلونی مورچه ها تاکنون بر روی مسائل بهینه سازی گوناگونی، به صورت موفقیت آمیز پیاده سازی و اجرا گردیده است. این الگوریتم برگرفته از زندگی واقعی مورچه ها برای یافتن کوتاهترین مسیر از لانه تا غذا گرفته الهام است.با تعمیم این رفتار مورچه ها به مسائل معکوس در ژئوفیزیک، به منظور یافتن مدلی که به بهترین وجه به داده های مشاهده ای برازش داده شده باشد، می توان از این الگوریتم استفاده کرد.
در این مقاله، هدف مدلسازی معکوس داده های ثقل سنجی بصورت خطی میباشد، یعنی با ثابت نگه داشتن پارامترهای هندسی، پارامترهای فیزیکی مدل سازی شود. جهت بررسی کارایی روش پیشنهادی، ابتدا الگوریتم توسط مدل مصنوعی ای با هندسه پیچیده T و L مورد آزمایش قرار گرفته است. این روش برای داده های مصنوعی نویزدار و بدون نویز آزمایش شد. نتایج بدست آمده نشان داد با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان میتوان آنومالی حاصل از مدلهایی با هندسه پیچیده و جهتدار را به خوبی مدلسازی کرد و همچنین این روش برای ترکیبی از مدل های تباین چگالی مختلف قابل استفاده است.

 
تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری جه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه الگوریتم فرا ابتکاری مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه الگوریتم فرا ابتکاری خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
راه های ثبت سفارش پروژه الگوریتم فرا ابتکاری:ایل پروژه از دو فایل اصلی تشکیل شده است : یکی ACO_feature_ion.m و ExteractFeatureZernik_DWT.m و یک پایگاه داده که ۴۰۰ تصویر از ۴۰ شخص در ۱۰ حالت متفاوت گرفته شده است. مراحل اجرای پروژه به صورت زیر است : ابتدا با استفاده از اجرای فایل ExteractFeatureZernik_Dw ویژگی های زرنیک و DWT که مربوط به ویولت هست را از ۴۰۰ تصویر بیرون کشیده و در یک ماتریس با ۴۰۰ ردیف ذخیره می کنیم. تعداد ویژگی های استخراجی برای DWT برابر ۱۶۸ ویژگی است. که با توجه به مقاله ی شماره ۲(شکل۴ مقاله) که در فایل پروژه هست پیاده سازی شده است. تصاویر پایگاه داده ۹۲×۱۱۲ می باشد سه سطح رزولوشن آن باستفاده از تبدیل وارون ویولت کم می شود سطح اول ۴۶×۵۶ ، سطح دوم ۲۳×۲۸ و سطح سوم و آخر ۱۲×۱۴ می شود. در این مرحله تصویر با ابعاد سطح سوم را به صورت برداری تک ردیف ارائه می کنیم و اینکار با کنار هم و بهم پیوست ستون ها انجام می دهیم. که برای هر تصویر بردار ویژگی DWT برداری با طول ۱۶۸ خواهد بود زیرا ۱۲×۱۴۱۶۸ خواهد شد. پس از استخراج ویژگی های آنها را در ماتریس Feature_DWT.mat با ابعاد ۴۰۰×۱۶۸ برای استفاده ی الگوریتم ACO ذخیره می کنیم. به منظور استخراج ویژگی-های زرنیک نیز از به جای استفاده مستقیم از تصاویر پایگاه داده از تصاویر کاهش یافته ی ۶۴×۶۴ استفاده شده است. که فقط ۲۰ مرتبه ی اول ویزگی های زرنیک محاسبه می شود. و دراین حالت نیز ماتریس با نام Zernike_Moment_features.mat با ابعاد ۴۰۰×۲۰ را به منظور استفاده ACO ذخیره می کنیم.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

صادقی بازدید : 15 چهارشنبه 02 فروردین 1402 نظرات (0)

پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچه در متلب - matlab

    40,000  تومان قیمت قبلی:
    0% تخفیف :
    40,000 تومان قیمت جدید :
    سایر بانک های اطلاعاتی بانک اطلاعاتی :
    دارد کامنت گذاری :
    دارد فایل داکیومنت :
    ندارد - ندارد رمز ورود پروژه :
    دانلود فایل داکیومنت تکمیلیفایل دمو :
    دانلود فایل دمو | اجرایی پروژهداکیومنت :
    4672 تعداد مشاهده :

- در صورت نیاز به آموزش آنلاین نحوه ساخت این پروژه توسط نرم افزارهای آموزش راه دور و یا درخواست تهیه پروژه مشابه، کافیست با شماره تماس یا آدرس ایمیل behnam.h1368@gmail.com هماهنگی های لازم را انجام دهید.
توضیحات تکمیلی پروژه :

یکی از مهمترین الگوریتم های داده کاوی و هوش مصنوعی، الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچه است. در این پروژه، الگوریتم کلونی مورچه با استفاده از نرم افزار برنامه نویسی متلب بروی مجموعه ای داده ها شبیه سازی شده است. روال کار در این پساده سازی بدین صورت است که پس از بارگذاری داده های مربوطه، الگوریتم کلونی مورچه را بروی داده ها اجرا شده و مسئله را حل می نماید.

بطور کلی یکی از مهمترین الگوریتم های بهینه سازی، روش کلونی مورچه است که در بسیاری از مسائل بروز و دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این پروژه نیز پروژه های بهینه سازی دیگری نیز وجود دارد که میتوانید در لیست پروژه های متلب مشاهده نمایید.
از جمله مهمترین استفاده از این سورس بکارگیری در دنیای واقعی و ضمن استفاده در پروژه های درسی مختلف می تواند در پیاده سازی پایان نامه های ارشد و دکتری مناسب باشد. این پروژه همچنین دارای نتایج و نمودارهایی است که پس از اجرا به صورت پویا قابل نمایش و گزارش گیری می باشد.
امکانات پروژه :

    امکان دانلود سورس شبیه سازی شده
    امکان دانلود خروجی های مربوطه به پیاده سازی
    امکان دانلود دیتاست

    پروژه های مرتبط
    آموزش تصویری پروژه
    درخواست پروژه مشابه

تجزیه و تحلیل سیستم شرکت ISP با رش ...
12,000 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم آژانس هوایی یا ...
33,700 تومان
تجزیه و تحلیل بنگاه املاک با رشنال ...
46,200 تومان
تجزیه و تحلیل آموزشگاه خیاطی،کامپیو ...
33,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم انبار فروشگاه ب ...
36,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم دبیر خانه با ر ...
38,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم دبیر خانه ثبت ...
36,500 تومان
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم داروخانه ...
35,700 تومان
پروژه قطعه بندی تصاویر با متلب
31,000 تومان
پروژه پردازش تصاویر MRI با متلب - M ...
45,200 تومان
پروژه تشخیص کاراکتر با متلب
38,500 تومان
پیاده سازی الگوریتم جستجوی هارمونی ...
32,500 تومان
پیاده سازی الگوریتم FP_Growth(الگور ...
41,000 تومان
پروژه حل TSP با چند دپو با الگوریتم ...
35,400 تومان
پروژه لبه یابی تصویر با Prewitt با ...
32,300 تومان
پروژه شبکه های عصبی شعاعی (شبکه عصب ...
45,300 تومان

در صورت تمایل به یادگیری انجام این پروژه ، لازم هست در بخش تماس با ما ، با برنامه نویسی و تهیه کننده پروژه هماهنگ فرمایید...
برچسپ ها :
الگوریتم کلونی مورچه در متلب،پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچه در متلب،شبیه سازی الگوریتم کلونی مورچه در متلب،پروژه الگوریتم کلونی مورچه در متلب،دانلود الگوریتم کلونی مورچه در متلب،سورس الگوریتم کلونی مورچه در متلب،مقاله الگوریتم کلونی مورچه در متلب،پروژه رایگان الگوریتم کلونی مورچه در متلب،نمونه کد الگوریتم کلونی مورچه در متلب،الگوریتم کلونی مورچه در matlab،پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،شبیه سازی الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،پروژه الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،دانلود الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،سورس الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،مقاله الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،پروژه رایگان الگوریتم کلونی مورچه در matlab ،نمونه کد الگوریتم کلونی مورچه در matlab

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مقاله کنفرانس بکارگیری الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان به منظور زمانبندی پروژه های نرم افزاری
نویسندگان: مهدی سیدهاشمی مهدی سیدهاشمی ، محمد جعفر تارخ محمد جعفر تارخ ،
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه - 1394
کلیدواژه: زمانبندی ، مدیریت نرم افزار ، زمانبندی پروژه نرم افزاری ، بهینه سازی کلونی مورچگان
چکیده:
زمانبندی پروژه های تولید و توسعه نرم افزار یکی از مشکلات مهم و چالش برانگیز است که مدیران پروژه ها در صنعت بسیار رقابتی نرم افزار با آن مواجه هستند. برای حل مساله زمانبندی که با افزایش تعداد کارکنان و فعالیتهای مرتبط تبدیل به یک مسیله NP سخت می گردد ، تنها چند الگوریتم محدودبرای حل وجود دارد که نتایج رضایت بخشی ایجاد نمی کنند. به منظور طراحی یک الگوریتم موثر ، در این تحقیق یک الگوریتم بهینه سازیکلونی مورچگان ) ACO ( برای این مساله پیشنهاد شده است . از آنجایی که یک فعالیت در پروژه های نرم افزار شامل پرسنل مختلف می گردد ، در این مقاله، با تقسیم وظایف و توزیع تخصیص پرسنل به فعالیتها که در قالب گره هایی در نمودار ساختاری برای ACO ایجاد می نماییم. راه حل ابتکاری بر پایه 6 حوزه به منظور بررسی فاکتورهای ، تلاشهای مورد نظر به منظور اجرای فعالیتها ، پرسنل تخصیص داده شده و اهمیت فعالیت طراحی شده است. درمیان این استراتژیهای ابتکاری، راه حل ابتکاری تخصیص پرسنل به سایر فعالیتها به خوبی عمل می کند. مساله زمانبندی پروژه های تولید و توسعه نرمافزار با یک الگوریتم ژنتیک در مورد 30 نمونه مقایسه شده است. نتایج آزمایشهای صورت گرفته نشان می دهد که الگوریتم پیشنهاد شده امید بخش است و می تواند به نرخهای اصابت با دقت بالاتر در مقایسه با حل بدست آمده از الگوریتم ژنتیک دست یابد
 

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
دریافت فایل ارجاع
BibTeX
EndNote

    اسناد مشابه (دارای فایل دانلودی)
    اسناد مشابه

اسناد علمی مشابه که دسترسی به فایل دانلود آن ها وجود دارد
مقاله کنفرانس بهینه سازی کیفی زمان بندی پروژه های نرم افزاری با روش کلونی مورچگان
نویسندگان: فرحناز رضاییان زاده ، امین یزدخواستی ، یحیی زارع مهرجردی ،
مقاله کنفرانس: دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع - 1392
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس بهینه سازی زمان سفر بااستفاده از الگوریتم کلونی مورچگان بهبود یافته
نویسندگان: امین محمدی ، محسن ابوطالبی اصفهانی ، فرزاد اکبری نیا ، امید رسولی ،
مقاله کنفرانس: پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور - 1393
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس ارائه یک الگوریتم بهینه سازی با ترکیب الگوریتم های کلونی مورچگان و بهینه سازی مبتنی بر تدریس - یادگیری
نویسندگان: مقدادی اقدس ، اکبرزاده توتونچی محمدرضا ،
مقاله کنفرانس: کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران - 1393
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس بهینه سازی شبکه پایش درازمدت آب های زیرزمینی در دشت همدان_بهار به کمک الگوریتم کلونی مورچگان
نویسندگان: احمدوند مریم ، ناصری حمیدرضا ،
مقاله کنفرانس: همایش تخصصی کاربرد ریاضیات در علوم زمین - 1393
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس حل مسائل درمهندسی ژئوتکنیکی به روش بهینه سازی کلونی مورچگان
نویسندگان: یاسمن دهقان بنادکی ، سعید غفارپور جهرمی ،
مقاله کنفرانس: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری - 1394
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه بهینه سازی عملیات ساخت جاده های جنگلی با استفاده از الگوریتم فراابتکاری کلونی مورچگان
نویسندگان: ایمان پژوهان* ، اکبر نجفی ، جواد وحیدی ، ابوالقاسم کامکار روحانی ،
مقاله نشریه: جنگل ایران » بهار 1399 شماره 1
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه کاربردهای مالی الگوریتم کلونی مورچگان
نویسندگان: فرزین رضایی ، بابک نژاد تولمی ،
مقاله نشریه: مطالعات حسابداری و حسابرسی » پاییز 1391  شماره3
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس کاربرد کلونی مورچگان در بهینه سازی معادلات درونیاب بارش
نویسندگان: یوسف زاده حمیدرضا ، سیدنژادگل خطمی نفیسه ، حیدری عقیله ، ثنائی نژاد سیدحسین ،
مقاله کنفرانس: کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات - 1394
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه بهینه کردن الگوریتم کلونی مورچگان برای ردیابی آی پی حملات انکار سرویس
نویسندگان: محمد حامدی حمزه کلایی ، محمدرضا شامانی ، محمدجواد شامانی ،
مقاله نشریه: پدافند الکترونیکی و سایبری » زمستان 1392  شماره4
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه انتخاب سبد سهام با بکارگیری الگوریتم کلونی مصنوعی زنبور و مقایسه ی آن با الگوریتم های ژنتیک و مورچگان
نویسندگان: محمود رحمانی ، مریم خلیلی عراقی* ، هاشم نیکومرام ،
مقاله نشریه: دانش مالی تحلیل اوراق بهادار » بهار 1399 شماره 45
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه بهینه سازی سبد سرمایه گذاری بر اساس ارزش در معرض ریسک با استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان
نویسندگان: غلامرضا اسلامی بیدگلی ، احسان طیبی ثانی ،
مقاله نشریه: دانش سرمایه گذاری » شماره10
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه بهینه یابی تخصیص ریسک در پروژه های ساخت؛ با الگوریتم بهینه سازی جامعه ی مورچگان(A C O)
نویسندگان: گرشاسب خزائنی ، مصطفی خانزادی ، عباس افشار ،
مقاله نشریه: مهندسی عمران شریف » پاییز 1392  شماره3
 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

لینک دانــلود
مقاله کنفرانس بهینه سازی مسیریابی وسایل نقلیه با استفاده از الگوریتم هیبریدی شبیه سازی تبرید و بهینه سازی کلونی مورچگان با در نظر گرفتن محدودیت های تقدمی
نویسندگان: مظاهری پور هومن ، صدیقی زاده داوود ،
مقاله کنفرانس: کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی - 1395
 
لینک دانــلود
مقاله کنفرانس بهینه سازی چیدمان مدار چاپی توسط الگوریتم مورچگان
نویسندگان: نجمه خلیفه ، مسعود جباری ،
مقاله کنفرانس: اولین دوره کنفرانس ملی علوم مهندسی با رویکرد انرژی های نو - 1395
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه بکارگیری الگوریتم ترکیبی بهینه سازی دسته ذرات برای حل مساله سنتی زمانبندی کار کارگاهی
نویسندگان: مهدی بهروزی ، کوروش عشقی ،
مقاله نشریه: بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید » تابستان 1388  شماره2
 
لینک دانــلود
مقاله نشریه الگوریتم فراابتکاری کلونی مورچگان برای مساله مسیریابی اتوبوس مدرسه
نویسندگان: وجیهه قنبری ، جواد رضائیان* ، ایرج مهدوی ،
مقاله نشریه: مهندسی حمل و نقل » (پیاپی 29)، پاییز 1395 شماره1
انجام پروژه های مهندسی کامپیوتر و IT
انجام پروژه های کارشناسی ارشد در حوزه الگوریتم های فرایافتاری فراابتکاری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی

انجام پروژه و پایان نامه های بهینه سازی تک هدفه و چندهدفه جبهه پارتو pareto Front با کمک “الگوریتم محاسبات تکاملی و الگوریتم رقابت استعماری” جهت انجام پروژه های خود با شماره 09183391285 تماس حاصل نمایید
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 7:37 توسط احمدی  | نظر بدهید
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی چندهدفه  و محاسبات ابری (cloud computing and (mul
مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی چندهدفه multi objective optimization

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی چند هدفه با الگوریتمهای هوش مصنوعی و داده کاوی مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث هوش مصنوعی شبکه عصبی پرسپترون LVQ هاپفیلد داده کاوی Data mining neural network الگوریتم های تکاملی Evolutionary algorithm الگوریتم ژنتیک genetic algorith کلونی مورچگان ant clony ازدحام ذرات pso جهت انجام پروژه های خود با شماره 09183391285 تماس حاصل نمایید جهت انجام پروژه های خود با شماره 09183391285 تماس حاصل نمایید
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 18:45 توسط احمدی  | نظر بدهید
انجام پروژه های مهندسی کامپیوتر و IT، هوش مصنوعی و داده کاوی
جهت انجام پروژه های خود با شماره
انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان

    خریدن 80000 تومان   
    الگوریتم کلونی مورچگان   
    بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO


وژه های aco -انجام پروژه های  الگوریتم کلونی -انجام پروژه های بهینه سازی کلونی -انجام پروژه با الگوریتم حرکت مورچگان

گروه هوش مصنوعی azsoftir آماده انجام پروژه های هوش مصنوعی وبهینه سازی شما با الگوریتم کلونی aco با زبان های نویسی سی شارپ- پایتون-جاوا-متلب -سی پلاس پلاس… می باشد .

پروژه های خود را میتوانید از قسمت ثبت سفارش پروژه یا از طریق ایمیل زیر azsoftir@gmail.com یا شماره تماس 09367292276 ثبت کنید.
alghorithm aco
alghorithm aco

 

کارهایه کد نویسی که توسط الگوریتم کلونی aco قابل انجام است :

    انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
    انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
    انجام پروژه های الگوریتم کلونی aco در متلب
    انجام پروژ با الگوریتم کلونی aco در پایتون python
    انجام پروژه با الگوریتم aco در جاوا java
    انجام پروژه با الگوریتم aco در R
    انجام پروژه های aco در R
    شرح الگوریتم کلونی aco
    پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچگان در متلب

الگوریتم aco در واقع کوتاه شده عبارت ant colony optimazation به معنی بهینه سازی کلونی مورچگان می باشد.کلیت الگوریتم کلونی بر گرفته از بر اساس زندگی اجتماعی ورفتار مورچگان می باشد .حرکت مورچه ها برای پیدا کردن غذا که تلاش می کنند الگوریتم کلونی از این حرکت مورچه های کارگر الهام گرفته است واینکه مورچه ها چگونه از نزدیک ترین مسیر را برای رسیدن به لانه پیدا می کنند.

در این الگوریتم کلیت کار مورچه ها ابتدا اطراف لانه خود را بصورت رندومایز طی میکنند در مرحله بعد ماده ی از خود بنام فرومون تولید میکند .مورچه با استفاده از بویایی این ماده را بو میکنند مسیر خود را پیدا میکنند هر جایی که این ماده اثره بیشتری داشته باشد احتمال انتخاب ان مسیر بیشتر خواهد بود به محض اینکه مورچه غذایی را پیدا کرد مقدار وکیفیت آن را مورد بررسی قرار میدهدومقداری از غذا را با خود به لانه می برد.در راه برگشت به لانه میزان ماده فرمون به کیفیت ومقدار غذای موجود بستگی دارد.اثز ماده فزرمون سایر مورچه ها را در راه رسیدن به منبع غذایی کمک می کنند.

همچنین ماده فرمون بعد از مدتی در اثر تماس با هوا تبخیر میشود.از مسیری که مورچه کمتر عبور میکنند بعد از مدتی محو میشود .
ant-clony-optimazation

 

نوشته شده درسرویس ها, هوش مصنوعی(Artificial Intelligence). Tagged as ant colony optimazation, الگوریتم کلونی, انجام پروژه با الگوریتم حرکت مورچگان, انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco, بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco, پروژه های aco
نوشته بعدی →
انجام پروژه های یادگیری عمیق
← نوشته قبلی
انجام پروژه های pso

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


تماس حاصل نمایید.

برچسب‌ها: انجام پروژه های مهندسی کامپیوتر و IT, هوش مصنوعی و داده کاوی
+ نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 15:50 توسط احمدی  | نظر بدهید
بهینه سازی
 جهت انجام پروژه و پایان نامه های بهینه سازی تک هدفه و چندهدفه با الگوریتم تکاملی فاخته (cuckoo) با شماره 09183391285 تماس حاصل نمایید.

برچسب‌ها: بهینه سازی تک هدفه و چندهدفه با الگوریتم تکاملی فا
+ نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 15:48 توسط احمدی  | نظر بدهید
الگوریتم تکاملی فاخته (cuckoo)
جهت انجام پروژه های خود با شماره تماس حاصل نمایید.

برچسب‌ها: الگوریتم تکاملی فاخته, cuckoo
+ نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 15:44 توسط احمدی  | نظر بدهید
انجام پروژه و طراحی اپلیکشن اندروید android application
انجام پروژه و طراحی اپلیکشن اندروید android application با زبان های جاوا (java) و سی شارپ ( #C) و Eclips , Xamarin جهت انجام پروژه های خود با شماره  بهینه سازی کیفیت پروژه های عمرانی از طریق تئوری پایایی سیستم ها با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه گان کمینه بیشینه بهبودیافته

نویسندگان
  نجفی زنگنه سعید | شمس قارنه ناصر | عزیزی پرنیان | اشراق نیای جهرمی عبدالحمید

کلیدواژه
بهینه سازیQ2
تئوری پایایی سیستم هاQ1
M3ASQ1
الگوریتم کلونی مورچگانQ2

چکیده
 موضوع ساخت وساز از مهمترین مسایل تاثیرگذار بر یک جامعه از دیدگاه اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و. . . است. اما در این میان, موضوع کیفیت در ساخت پروژه های عمرانی نیاز به بحث و بررسی علمی بیشتری دارد. پ‍ ژوهش حاضر به بررسی بهینه سازی دوهدفه کیفیت پروژه های عمرانی و هزینه های ساخت براساس تیوری پایایی سیستم ها می پردازد. همچنین یک مثال واقعی برای ارزیابی کارایی مدل بهینه سازی پایایی سیستم پیشنهادی استفاده شده است. به منظور دستیابی به این هدف الگوریتم چهارمرحله ای تعریف شده و مدل پیشنهادی با استفاده از دو روش M3AS و الگوریتم کلونی مورچگان کلاسیک حل و نتایج دو روش با یکدیگر مقایسه گردید. پروژه ساخت و ساز مجموعه مسکونی 5 طبقه پرزین-2 واقع در زعفرانیه تهران مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که روش M3AS با استفاده از جستجوی محلی که انجام می دهد از قابلیت های بیشتری جهت عملیات بهینه سازی نسبت به الگوریتم کلونی مورچگان کلاسیک برخوردار است. در این مطالعه, مدل بهینه سازی چند هدفه مبتنی بر نظریه قابلیت اطمینان به تصمیم گیرندگان برای تعیین و انتخاب هزینه و کیفیت پروژه های ساختمانی گسترش می یابد. با توجه به اینکه این پروژه ها مهمترین مولفه توسعه کشور هستند, باید با توجه به هزینه و کیفیت به درستی مدیریت شوند.

استنادها
ثبت نشده است.

ارجاعات
ثبت نشده است.

استناددهی
APA: کپی

نجفی زنگنه، سعید، شمس قارنه، ناصر، عزیزی، پرنیان، و اشراق نیای جهرمی، عبدالحمید. (1399). بهینه سازی کیفیت پروژه های عمرانی از طریق تئوری پایایی سیستم ها با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه گان کمینه بیشینه بهبودیافته. مهندسی سازه و ساخت، 7(ویژه نامه 1 (پیاپی 30))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/527633/fa
Vancouver: کپی

نجفی زنگنه سعید، شمس قارنه ناصر، عزیزی پرنیان، اشراق نیای جهرمی عبدالحمید. بهینه سازی کیفیت پروژه های عمرانی از طریق تئوری پایایی سیستم ها با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه گان کمینه بیشینه بهبودیافته. مهندسی سازه و ساخت[Internet]. 1399؛7(ویژه نامه 1 (پیاپی 30)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/527633/fa
IEEE: کپی

سعید نجفی زنگنه، ناصر شمس قارنه، پرنیان عزیزی، و عبدالحمید اشراق نیای جهرمی، “بهینه سازی کیفیت پروژه های عمرانی از طریق تئوری پایایی سیستم ها با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه گان کمینه بیشینه بهبودیافته،” مهندسی سازه و ساخت، vol. 7، no. ویژه نامه 1 (پیاپی 30)، pp. 0–0، 1399، 1. Available: https://sid.ir/paper/527633/fa

مقالات مرتبط نشریه ای
ثبت نشده است.

مقالات مرتبط همایشی
ثبت نشده است.

طرح های مرتبط
ثبت نشده است.

کارگاه های پیشنهادی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    آینده مشاغل در صنعت بازی‌ های ویدیویی
    جایگاه نوآوری باز در مشاغل آینده
    آینده مشاغل آموزش و آموزش مشاغل آینده
    فرصت‌ های کارآفرینانه در کسب و کارهای آینده ایران
    فرصت‌ ها و نیازهای مشاغل آینده با رشد اینترنت اشیاء
    هوش مصنوعی و آینده مشاغل
    آینده مشاغل و مشاغل آینده در حوزه مواد پیشرفته
    آینده مشاغل IT و IT در مشاغل آینده
    رایانش ابری و کلان داده‌ ها
    تاثیر هوش تجاری بر آینده مشاغل و مشاغل آینده
    حکمرانی فناوری اطلاعات ( فرصت های اشتغال حال و آینده )
    دگردیسی مفهوم شغل در دنیای متاورس
    آموزش مهارت های کاربردی در نگارش ثبت اختراعات ملی
    کارگاه آموزشی میکروتیک
    آینده مشاغل حوزه بیوالکترومغناطیس و مشاغل مرتبط
    Greedy Best First Search
    انتقال فایل از یک گوگل درایو به گوگل درایو دیگر
    متاورس و مشاغل آینده
    هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری در مشاغل آینده
    دانشگاه ها و مشاغل آینده

تماس حاصل نمایید
برچسب‌ها: جاوا, java, و سی شارپ, C Eclips
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 19:1 توسط احمدی  | نظر بدهید
انجام پروژه و پایان نامه های بهینه سازی تک هدفه و چندهدفه  جبهه پارتو   pareto Front
انجام پروژه و پایان نامه های بهینه سازی تک هدفه و چندهدفه جبهه پارتو pareto Front با کمک “الگوریتم محاسبات تکاملی و الگوریتم رقابت استعماری” جهت انجام پروژه های خود با شماره تماس حاصل نمایید
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 18:58 توسط احمدی  | نظر بدهید
مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی چندهدفه multi objective optimization
مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی چند هدفه با الگوریتمهای هوش مصنوعی و داده کاوی مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث هوش مصنوعی شبکه عصبی پرسپترون LVQ هاپفیلد داده کاوی Data mining neural network الگوریتم های تکاملی Evolutionary algorithm الگوریتم ژنتیک genetic algorith کلونی مورچگان ant clony ازدحام ذرات pso جهت انجام پروژه های خود با شماره  بهینه‌سازی کیفیت پروژه‌های عمرانی از طریق تئوری پایایی سیستم‌ها با استفاده از الگوریتم کلونی مورچه‌گان کمینه بیشینه بهبودیافته

نوع مقاله : علمی - پژوهشی

نویسندگان

    سعید نجفی زنگنه 1 ناصر شمس قارنه 2 پرنیان عزیزی 1 عبدالحمید اشراق نیا جهرمی 3

1 کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ایران

2 عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر

3 عضو هیئت علمی، دانشکده مهندسی صنایع ، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ایران
10.22065/jsce.2018.126873.1536

چکیده
موضوع ساخت‌وساز از مهمترین مسائل تاثیرگذار بر یک جامعه از دیدگاه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... است. اما در این میان، موضوع کیفیت در ساخت پروژه های عمرانی نیاز به بحث و بررسی علمی بیشتری دارد. پ‍ژوهش حاضر به بررسی بهینه‌سازی دوهدفه کیفیت پروژه های عمرانی و هزینه‌های ساخت براساس تئوری پایایی سیستم ها می‌پردازد. همچنین یک مثال واقعی برای ارزیابی کارایی مدل بهینه‌سازی پایایی سیستم پیشنهادی استفاده شده است.
به‌منظور دستیابی به این هدف الگوریتم چهارمرحله‌ای تعریف شده و مدل پیشنهادی با استفاده از دو روش M3AS و الگوریتم کلونی مورچگان کلاسیک حل و نتایج دو روش با یکدیگر مقایسه گردید. پروژه ساخت‌و ساز مجموعه مسکونی 5 طبقه پرزین-2 واقع در زعفرانیه تهران مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که روش M3AS با استفاده از جستجوی محلی که انجام می‌دهد از قابلیت های بیشتری جهت عملیات بهینه سازی نسبت به الگوریتم کلونی مورچگان کلاسیک برخوردار است.
در این مطالعه، مدل بهینه سازی چند هدفه مبتنی بر نظریه قابلیت اطمینان به تصمیم گیرندگان برای تعیین و انتخاب هزینه و کیفیت پروژه های ساختمانی گسترش می یابد. با توجه به اینکه این پروژه ها مهمترین مولفه توسعه کشور هستند، باید با توجه به هزینه و کیفیت به درستی مدیریت شوند

کلیدواژه‌ها

    بهینه سازی تئوری پایایی سیستمها M3AS ساخت الگوریتم کلونی مورچگان کلاسیک

موضوعات

    بهینه سازی

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab ga
انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab پروژه های بهینه سازی دانشجویی برنامه نویسی کد نویسی الگوریتم ژنتیک تک هدفه چند هدفه ga genetic algorithm nsga ii nsga2 nrga moga در با متلب matlab شبیه سازی تبرید(simulated annealing) بهینه سازی ازدحام ذرات(particle swarm optimization) یا pso بهینه سازی کلونی مورچگان(ant colony optimization) یاaco جستجوی ممنوع(tabu search) یاts الگوریتم رقابت استعماری(imperialist competitive algorithm) یاica , تمام الگوریتم های فرا ابتکاری تکاملی بهینه سازی

انجام پروژه های برنامه نویسی matlab متلب انجام پروژه های متلب انجام پروژه matlab انجام پروژه مهندسی صنایع برق الکترونیک مکانیک عمران و … تدریس خصوصی انجام پروژه cplex gams lingo انجام پروژه بهینه سازی درمتلب matlab انجام پروپزال پایان نامه ارشد دکتری تدریس خصوصی الگوریتم های ژنتیک الگوریتم های بهینه سازی مطلب انجام سفارش پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی متلب matlab مطلب نرم افزار متلب سیمولینک simulink و شبکه های عصبی و منطق فازی انجام پروژه برنامه نویسی با مطلب متلب matlab نرم افزار دانشجویی- کدنویسی آموزش تدریس مطلب matlab انجام پروژه متلب برق قدرت انجام پروژه متلب فازی انجام پروژه متلب مکانیک انجام پروژه های برنامه نویسی دانشجویی انجام پروژه های برنامه نویسی matlab انجام پروژه های برنامه نویسی c# انجام پروژه های برنامه نویسی حرفه ای ای اس پی asp php java‌ جاوا delphi ++c visual c assembly #c visual basic omnet opnet linux oracle mysql sqlserver ‌ لینوکس

azsoftir@gmail.com
۰۹۳۶۷۲۹۲۲۷۶
azsoft.ir
۰۹۳۶۷۲۹۲۲۷۶
صادقی
azsoftir@gmail.com
۰۹۳۶۷۲۹۲۲۷۶
azsoft.ir
۰۹۳۶۷۲۹۲۲۷۶
    انجام پروژه شبکه عصبی - انجام پروزه متلب به صورت فوق حرفه در زمان کوتاه

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

در صورتی که به الگوریتم مسئله مسلط باشید کد نویسی در کمتر از 3 روز انجام می گیرد !
انجام پروژه برنامه نویسی متلب الگوریتم نویسی سیمیولینک رسم نمودار ابزار گرافیکی طراحی GUI
انجام پروژه هوش مصنوعی بهینه سازی هیورستیک پیش بینی کننده ها تصمیم گیری طبقه بندی خوشه بندی
انجام پروژه شبکه عصبی Feed forward mlp rbf som Hopfield ترکیب با ژنتیک و ااگوریتم های بهینه سازی پیش بینی دبی رودخانه پیش بینی آب پشت سد پیش بینی بارندگی پیش بینی مصرف گاز پیش بینی مصرف برق
انجام پروژه های فازی و نورو فازی و ahp

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

انجام پروژه مدیریت مالی پیش بینی قیمت س

هام با ورودی های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال سری های زمانی arima sarima arm r arma شبکه های عصبی svr یا رگرسون های بردار پشتیبان arch garch آرچ و گارچ بهینه سازی سبد سهام مارکوئیتز خوشه بندی سهام پیش بینی ریسک پیش بینی ورشکستگی شرکت های بورس پیش بینی شاخص و صنعت های مختلف

انجام پروژه های بهینه سازی با درخت تصمیم decision tree الگوریتم ژنتیک GA الگوریتم کلونی مورچه ant colony الگوریتم شبیه سازی تبرید SA الگوریتم کلونی زنبور عسل bee colony الگوریتم جستجوی ممنوعه tabu search الگوریتم رقابت استعماری ICA الگوریتم فاخته و ترکیب روش های بهینه سازی با یکدیگر به صورت اتوماتای سلولی
انجام پروژه اتوماتای سلولی اتوماتای یادگیر q learning کنترل مسیر ربات
انجام پروژه مهندسی صنایع مهندسی


azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

کامپیوتر مهندسی مالی مهندسی مهندسی شیمی و عمران و معماری مدیریت اقتصاد مهندسی آب هواشناسی

لگوریتم ژنتیک – الگوریتم کلونی مورچه – الگوریتم ازدحام ذرات – الگوریتم جستجوی ممنوعه – الگوریتم تبرید – الگوریتم کلونی زنبور عسل – الگوریتم استعماری –الگوریتم فاخته – الگوریتم اتوماتای سلولی – الگوریتم بهینه سازی موازی – فازی لاجیک – شبکه عصبی پیش خور – شبکه عصبی رادیال –شبکه عصبی طبقه بندی – شبکه عصبی پیش بینی – شبکه عصبی خوشه بندی – ترکیب شبکه های عصبی و ژنت
کلمات کلیدی آگهی: شبکه عصبی ، پروژه دکتری ، کارشناسی ارشد ، مدیریت مالی ، سهام ، بهینه سازی ، متلب ، پایان نامه ، صنایع ، ژنتیک

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
azsoft.ir
09367292276
بایگانی برچسب برای: بهینه سازی کلونی مورچه ها بهینه سازی کلونی مورچه ها
مشاوره ، قبول سفارش و انجام پروژه ها و پایان نامه های مهندسی برق گروه آموزشی پایان پژوهش
دانلود و آموزش پروژه مهندسی برق کنترل ، استفاده از الگوریتم کلونی مورچگان به منظور بهینه سازی کنترلر

به منظور شبیه سازی الگوریتم های بهینه سازی که نیاز به فراخوانی سیمولینک دارند ، بایستی از function استفاده کرد ، به این منظور که تابع هزینه مورد نظر که در هر بار اجرای برنامه نیاز به فراخوانی تابع هزینه دارد بایستی در یک تابع بیان شود . به منظور اجرای برنامه اولیه از یک تابع پارامتری یا script function استفاده می شود و این تابع وظیفه اجرای حلقه تکرار برای برنامه کلونی مورچگان را خواهد داشت ، برنامه کلونی مورچگان وظیفه فراخوانی تابع هزینه و انجام محاسبات مربوط به فلوچارت برنامه ACO یا Ant Colony Optimization را بر عهده خواهد داشت .

الگوریتم مورچگان براساس یک ضریب با نام ضریب فرمون عملیاتی می شود که این ضریب بسته به تکرارهای انجام شده در بدست آوردن یک جواب آپدیت می شود . در برنامه نوشته شده با استفاده از کامنت گذاری توضیح هر بخش از برنامه و پارامترهای مختلف بکار رفته داده شده است .

لینک دانلود شبیه سازی

آموزش مطلب
آموزش MATLAB
آموزش برنامه نویسی متلب
آموزش برنامه نویسی مطلب
آموزش برنامه نویسی MATLAB
آموزش پیشرفته متلب
آموزش پیشرفته مطلب
آموزش پیشرفته MATLAB
آموزش برنامه نویسی پیشرفته متلب
آموزش برنامه نویسی پیشرفته مطلب
آموزش برنامه نویسی پیشرفته MATLAB

هوش مصنوعی در متلب
هوش مصنوعی در مطلب
هوش مصنوعی در MATLAB
الگوریتم ژنتیک در متلب
الگوریتم ژنتیک در مطلب
الگوریتم ژنتیک در MATLAB
بهینه سازی در متلب
بهینه سازی در مطلب
بهینه سازی در MATLAB
شبکه عصبی در متلب
شبکه عصبی در مطلب
شبکه عصبی در MATLAB

آموزش سیمیولینک
آموزش سیمولینک
آموزش Simulink

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


GA
Genetic Algorithm
الگوریتم ژنتیک

Ant Algorithm
الگوریتم مورچه ها

ACO
Ant Colony Optimization
بهینه سازی کلونی مورچه ها

Ant System
سیستم مورچه ها

MMAS
Max-Min Ant System
سیستم مورچه ها کمینه بیشینه

EA
Evolutionary Algorithm
الگوریتم تکاملی

PSO
Particle Swarm Optimization
بهینه سازی گروه ذرات
بهینه سازی ازدحام ذرات
الگوریتم پرندگان

RL
Reinforcement Learning
یادگیری تقویتی

ANN
Artificial Neaural Networks
شبکه عصبی
شبکه های عصبی مصنوعی

AI
Artificial Intelligence
هوش مصنوعی

Computational Intelligence
هوش محاسباتی

Multi-agent Systems
سیستمهای چند عاملی

Fuzzy Systems
سیستمهای فازی

FLC
Fuzzy Logic Control
کنترل منطق فازی

Fuzzy Logic
منطق فازی

Fuzzy Control
کنترل فازی

FIS
Fuzzy Inference System
سیستم استنتاج فازی

ANFIS
Adaptive Neural Fuzzy Inference System
سیستم استنتاج تطبیقی فازی عصبی

NSGA
Non-dominated Sorting Genetic Algorithm
الگوریتم ژنتیک چند هدفی
بهینه سازی چند هدفی
الگوریتم ژنتیک مرتب سازی نامغلوب

PSEA
Pareto Strength Evolutionary Algorithm
الگوریتم تکاملی چند هدفی
جبهه پارتو

Swarm Intelligence
هوش جمعی
هوش ازدحامی

AIS
Artificial Immune Systems
سیستم ایمنی مصنوعی

Linear Programming
LinProg
برنامه ریزی خطی
لینپروگ
لین-پروگ

TSP
Traveling Salesman Problem
مسأله فروشنده دوره گرد

Job-Shop Scheduling
Scheduling Problem
مسأله برنامه ریزی زمانی
مسأله زمانبندی
مسأله زمان بندی

Resource Allocation
تخصیص منابع

MATLAB Control System Toolbox
جعبه ابزار کنترل خطی متلب
جعبه ابزار کنترل خطی مطلب
جعبه ابزار کنترل خطی MATLAB

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


MATLAB Robust Control Toolbox
جعبه ابزار کنترل مقاوم متلب
جعبه ابزار کنترل مقاوم مطلب
جعبه ابزار کنترل مقاوم MATLAB

MATLAB Fuzzy Logic Toolbox
جعبه ابزار فازی متلب
جعبه ابزار فازی مطلب
جعبه ابزار فازی MATLAB
جعبه ابزار منطق فازی متلب
جعبه ابزار منطق فازی مطلب
جعبه ابزار منطق فازی MATLAB

MATLAB Fuzzy Control Toolbox
جعبه ابزار کنترل فازی متلب
جعبه ابزار کنترل فازی مطلب
جعبه ابزار کنترل فازی MATLAB

MATLAB Symbolic Toolbox
جعبه ابزار سیمبولیک متلب
جعبه ابزار سیمبولیک مطلب
جعبه ابزار سیمبولیک MATLAB
جعبه ابزار Symbolic متلب
جعبه ابزار Symbolic مطلب
جعبه ابزار Symbolic MATLAB

MATLAB Optimization Toolbox
جعبه ابزار بهینه سازی متلب
جعبه ابزار بهینه سازی مطلب
جعبه ابزار بهینه سازی MATLAB

MATLAB Neural Networks Toolbox
جعبه ابزار شبکه عصبی متلب
جعبه ابزار شبکه عصبی مطلب
جعبه ابزار شبکه عصبی MATLAB

MATLAB LinProg
برنامه ریزی خطی در متلب
برنامه ریزی خطی در مطلب
برنامه ریزی خطی در MATLAB

GUI
Graphical User Interface
واسط گرافیکی کاربر
رابط گرافیکی کاربر

GUIDE
Graphical User Interface Design Environment
محیط جامع طراحی واسط گرافیکی کاربر
محیط جامع طراحی رابط گرافیکی کاربر

Linear Control Systems
سیستمهای کنترل خطی

Bode Diagram
نمودار بود
دیاگرام بود

Nyquist Diagram
نمودار نایکوئیست
دیاگرام نایکوئیست

Nichols Chart
نمودار نیکولز
چارت نیکولز

Root Lucas
مکان هندسی ریشه ها

Digital Control Systems
سیستمهای کنترل دیجیتال

Modern Control Systems
سیستمهای کنترل مدرن
سیستمهای کنترل نوین
سیستمهای کنترل پیشرفته

Generalized Eigenvalue Problem
مسأله مقدار ویژه تعمیم یافته

Eigenvalue and Eigenvector
مقدار ویژه و بردار ویژه
ویژه مقدار و ویژه بردار

Jordan Form
فرم جردن
فرم کانونی جردن
فرم استاندارد جردن

Canonical Form
فرم کانونی
فرم استاندارد

Observer
رویتگر
رویت گر

Observable
رویت پذیر

Observability
رویت پذیری

State Feedback
فیدبک حالت

Controller
کنترلر
کنترل کننده

Controllable
کنترل پذیر

Controllability
کنترل پذیری

Optimal Control Systems
سیستمهای کنترل بهینه

LQR
Linear Quadratic Regulator
رگولاتور خطی مرتبه 2
رگولاتور خطی مزتبه دو
کنترل بهینه درجه 2
کنترل بهینه درجه دو

LQG
Linear Quadratic Gaussian

KF
Kalman Filter
فیلتر کالمن
تخمین حالت
تخمینگر بهینه
تخمین گیر بهینه

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


EKF
Extended Kalman Filter
فیلتر کالمن تعمیم یافته

Nonlinear Control Systems
سیستمهای کنترل غیر خطی

Chaos
آشوب
کنترل آشوب

Bifurcation
دو شاخه شدگی

Model Predictive Control
کنترل مدل پیش بین

Multivariable Control Systems
سیستمهای کنترل چندمتغیره

Robust Control Systems
سیستمهای کنترل مقاوم

Adaptive Control Systems
سیستمهای کنترل تطبیقی

Stochastic Control
کنترل تصادفی
کنترل اتفاقی
کنترل فرایندهای تصادفی
کنترل فرایندهای اتفاقی

Dynamic Programming
برنامه ریزی پویا
انجام پروژه متلب
Suspension System Control
کنترل سیستم تعلیق خودرو
کنترل سیستم تعلیق فعال خودرو

Image Processing
پردازش تصویر دیجیتال

DSP
Digital Signal Processing
پردازش سیگنال دیجیتال

Numerical Methods
روشهای عددی
محاسبات عددی

Gauss-Jordan Elimination
حذف گوس جردن

Gauss-Seidel Elimination
حذف گوس سایدل

Newton Method
روش نیوتن برای حل معادلات
روش نیوتون برای حل معادلات
روش نیوتن برای حل عددی معادلات
روش نیوتون برای حل عددی معادلات

Newton-Raphson Method
روش نیوتن رافسون بری حل معادلات
روش نیوتون رافسون بری حل معادلات
روش نیوتن رافسون برای حل عددی معادلات
روش نیوتون رافسون برای حل عددی معادلات

Bisection Method
Bi-section Method
روش تنصیف
روش دو بخشی کردن

RK4
Runge-Kutta 4
رانگ کوتا 4
رانگ کوتا مرتبه 4
رانگ کوتا چهار
رانگ کوتا مرتبه چهار

Linear Differential Equation
معادلات دیفرانسیل خطی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


Partial Differential Equation
معادلات دیفرانسیل جزئی

Nonlinear Differential Equation
معادلات دیفرانسیل غیر خطی

Simpson Rule
قاعده سیمپسون برای انتگرال گیری عددی

Interpolation
درون یابی
درونیابی
انجام پروژه متلب
Extrapolation
برون یابی
برونیابی

Curve Fitting
برازش منحنی

Advanced Engineering Mathematics
ریاضیات مهندسی پیشرفته

Fourier Transform
تبدیل فوریه
انتگرال فوریه
سری فوریه

Laplace Transform
تبدیل لاپلاس

z-transform
تبدیل z

PDF
Probablity Density Function
تابع چگالی احتمال
 مالی ، ریاضی، مکانیک
 
و ...
 مشاوره و انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری
 تشخیص الگو

الگوریتم های فرا ابتکاری گسسته و پیوسته

یادگیری ماشین

پردازش صدا

پردازش تصویر Image processing

شبکه عصبی

منطق فازی

داده کاوی Data Mining

شبیه سازی کامپیوتری

توالی عملیات و زمان بندی

 زنجیره تامین

مدل سازی ریاضی
مسیریابی وسیله نقلیه  

سیستم تولیدی سلولی

زمان بندی پروژه

قابلیت اطمینان

برنامه ریزی تولید

انتخاب تامین کنندگان

کنترل موجودی

 

 

تصمیم گیری چند معیاره

AHP SAW TOPSIS VIKOR PROMTHEE ENTROPY

FUZZY GRAY

فازی  قطعی  بازه ای

 

تحلیل پوششی داده ها

BCC  DEA CCR

 

قابل توجه دانشجویانی که می خواهند در پایان نامه یا مقالات خود

از هوش مصنوعی ، الگوریتم های فرا ابتکاری یا شبکه عصبی و... استفاده کنند

برای این دسته از دانشجویان بر روی مدل مد نظرشون پروژه پیاده سازی و آموزش داده خواهد شد

 
لینک ها در ادامه مطلب

 
سفار

 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید

 

    دانلود رایگان کد های آماده MATLAB
     دانلود رایگان فیلم های آموزشی الگوریتم های بهینه سازی ، شبکه عصبی ، منطق فازی و ...
    انجام پروژه های برنامه نویسی MATLAB
    تدریس خصوصی ، دوره های آموزشی الگوریتم های بهینه سازی ، شبکه عصبی ، منطق فازی و ...
    دانلود رایگان فایل های آموزشی

 

 

پروژه های مهندسی صنایع
مدل سازی و حل در زمینه های مسیریابی وسیله نقلیه زنجیره تامین توالی عملیات سیستم تولیدی سلولی زمان بندی پروژه قابلیت اطمینان برنامه ریزی تولید انتخاب تامین کنندگان کنترل موجودی
و ...
 

پروژه های مهندسی برق

CodeVision      ,     Simulink      ,       Pspice ,   HFSS , AVR      ,    PSCAD   ,    DigSilent   ,  SIMKAR   ,  ORCAD

DiaLux      ,    ModelSim     ,     Quartus ,  CST , MATLAB
انواع پروژه ها با نرم افزار ADS(Advance Design System)  طراحی و شبیه سازی مدارات RF  و فرکانس بالا  طراحی و شبه سازی تقویت کننده  طراحی و شبه سازی LNA طراحی و شبه سازی Mixer طراحی و شبه سازی VCO  و کلیه مدارات انالوگ و      
و...
 
 
پروژه های مهندسی مکانیک

  ABAQUS - ANSYS - FLUENT - AUTOCAD - CATIA - SOLIDWORKS- EES
مشاوره ی پروژه های مهندسی مکانیک با نرم افزارهای:
ABAQUS, ANSYS, ADAMS, NASTRAN, 3D form, MATLAB, MATHEMATICA, FLUENT&GAMBIT, FORTRAN- FD  CATIA,SOLIDWORKS
و...


پروژه های مهندسی عمران
 

 نجام پروژه های دانشجویی مهندسی عمران نظیر تحلیل و طراحی دستی و کامپیوتری ، انجام پروژه فولاد ، بتن و بارگذاری ، تهیه دفترچه محاسبات و ترسیم جزئیات سازه ای را با نرم افزارهای ETABS ، AutoCad، Safe، Sap2000 ، Excel
 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


حل مسائل پیچیده (NP-Hard) با استفاده روش های متاهیورستیک metaheuristics ازقبیل:  شبکه های عصبی مصنوعی ( Artificial Neural Network , ANN )  الگوریتم ژنتیک ( Genetic Algorithm , GA )  الگوریتم رقابت استعماری ( ICA , Imperialist Competitive Algorithm )  الگوریتم کلونی مورچه ها ( Ants Colony Optimization)  الگوریتم اجتماع پرندگان ( PSO , Partial Swarm Optimization )  شبیه سازی تبرید ( Simulated Annealing , SA )  حل مسایل چند هدفه ( Multi Objective ) به کمک الگوریتم NSGAII و MOICA و ...  کدنویسی برای الگوریتم های ابتکاری و سایر الگوریتم های فرا ابتکاری  مسایل جانمایی تسهیلات ( Facility Locations )  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management SCM )  مسایل شبکه و هاب Hub Network Design  مسایل زمانبندی (sequencing and scheduling problems )  مسیر دهی وسایل نقلیه ( Vehicle Routing Problem VRP ) نمونه هایی از پروژه های قابل انجام در زمینه ی مدل سازی ریاضی:مدل سازی ریاضی مدیریت زنجیره تامین مدل سازی ریاضی انتخاب تامین کنندگان مدل سازی ریاضی برنامه ریزی تولید مدل سازی ریاضی کنترل موجودی مدل سازی ریاضی مسیریابی مدل سازی ریاضی توالی عملیات و زمان بندی مدل سازی ریاضی سبد سهام نمونه هایی از پروژه های قابل انجام در زمینه ی الگوریتم های بهینه سازی: حل مدل های بهینه سازی خطی به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مدل های بهینه سازی غیر خطی به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل زمان بندی به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل مسیر یابی به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل مکان یابی به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل زمان بندی پروژه به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل زنجیره تامین به وسیله الگوریتم های بهینه سازی حل مسائل قابلیت اطمینان به وسیله الگوریتم های بهینه سازی نمونه هایی از پروژه های قابل انجام در زمینه ی داده کاوی: داده کاوی مباحث مالی و سبد سهام داده کاوی مباحث بازاریابی داده کاوی در کلیه زمینه های مورد نیازنمونه هایی از پروژه های قابل انجام در زمینه ی پیش بینی: پیش بینی مباحث مالی و سبد سهام پیش بینی مباحث بازاریابی پیش بینی در کلیه زمینه هی مورد نیاز  

 
ش روژه matlab سفارش پروژه متلب سفارش پروژه مطلب انجام پروژه در مطلب انجام پروژه در matlab انجام پروژه در متلب انجام پروژه های مطلب انجام پروژه های متلب انجام پروژه های MATLAB انجام پروژه با matlab انجام پروژه با مطلب انجام پروژه با متلب انجام برنامه نویسی matlab انجام برنامه نویسی متلب انجام برنامه نویسی مطلب انجام پروژه matlab انجام پروژه متلب انجام پروژه مطلب
برچسب ها انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات چند هدفه یاMOPSO الگوریتم بهینه سازی باکتری(Bacterial Foraging Optimization) یاBFO , انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم ژنتیک چند هدفه با مرتب سازی نا مغلوب یا MOGA NSGA-II NRGA NSGA2 , انجام پروژه الگوریتم بهینه سازی فاخته COA Cuckoo optimization algorithm matlab متلب مطلب , انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم جستجوی گرانشی Gravitational search algorithm GSA matlab متلب مطلب , انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم رقابت استعماریImperialist Competitive Algorithm یاICA matlab متلب مطلب , الگوریتم کرم شب تابFirefly Algorithm یا FA matlab متلب مطلب , انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm GA , انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی در با matlab متلب مطلب الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات Particle Swarm Optimization یا PSO , انجام پروژه matlab متلب مطلب الگوریتم مورچگان , مطلب , انجام پروژه الگوریتم خفاش یا Bat Algorithm matlab متلب مطلب , الگوریتم جهش قورباغهFrog Leaping matlab متلب مطلب , انجام پروژه الگوریتم تکامل تفاضلی Differential Evolution یاDE matlab متلب مطلب , انجام پروژه الگوریتم جستجوی ممنوعه Tabu Search یاTS matlab متلب مطلب , انجام پروژه الگوریتم زنبورهاBees Algorithm یاBA matlab متلب مطلب , انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبورهای مصنوعی Artificial Bee Colony یاABC matlab متلب مطلب , انجام پروژه الگوریتم جستجوی هارمونیHarmony Search یا HS matlab متلب مطلب , الگوریتم بهینه سازی مبتنی بر جغرافیای زیستی الگوریتم برنامه ریزی تکاملی الگوریتم استراتژی های تکامل با تطبیق ماتریس کواریانس یا CMA Evolutionary Programming یا EP BBO Biogeography Based Optimization الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان برای فضای پیوسته یا ACOR الگوریتم فرهنگCultural Algorithm یا الگوریتم استراتژی های تکامل Evolution Strategies یاES CA الگوریتم بهینه سازی بیزیBayesian Optimization Algorithm یاBOA الگوریتم بهینه سازی بیزی سلسله مراتبی یاhBOA matlab متلب مطلب , الگوریتم سیستم ایمنی مصنوعیArtificial Immune System یاAIS matlab متلب ,
ارسال نظر برای این مطلب

نام
نظر خصوصیوره در انجام پایان نامه، پروپوزال، تحقیق و پروژه های دانشجویی و تدریس خصوصی
های پژوهشی، تحقیقاتی، شبیه سازی و ساخت و ترجمه متون مربوط ... های پژوهشی، تحقیقاتی، شبیه سازی و ساخت ** کمک در نوشتن پروپوزال ... و متن پایان نامه **ترجمه سلیس و روان ... الکتریکی ماشین های جریان مستقیم(DC) ماشین های جریان ...
زوار،    تهران،   تماس: 09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.comر


9/12/01
نمونه هایی از تخصص های ما:
الکتریکی ماشین های جریان مستقیم(DC) ماشین های جریان ... متناوب (AC) ماشین القایی ... لامبدا ((Lambda –Iteration Method گرادیان نوع اول (First Gradient Method) گرادیان ... نوع دوم (Second Gradient Method) نیوتن ... قدرت Reliability in power system شبیه سازی کنترل خودکارتولیدباسیمولینک ...
زوار،    تهران،   تماس: 09367292276

9/12/01
نجام پایان نامه مطلب(متلب)
پایان نامه مطلب(متلب) ، انجام ... پروژه مطلب matlab ، انجام شبیه سازی مطلب ، پروژه هوش مصنوعی ... ، فازی ، شبیه سازی ، پردازش تصویر(image processing) ... ، داده کاوی ، مدلسازی ، شبکه عصبی ، پروژه برق ... ، ارتعاشات ، کنترل ، انفیس ، سیالات ، تحقیق در عملیات با ...
زوار،    تهران،   تماس: 09367292276

9/12/01
انجام پروژه متلب انجام پروژه matlab انجا
صنایع ، مدیریت ، کامپیوتر ، ریاضی، مکانیک و ... کارشناس ... های فرا ابتکاری گسسته و پیوسته بهینه سازی فراابتکاری الگوریتم ... ... ژنتیک ... ، جستجوی ممنوعه ، شبیه سازی تبرید و .... ( GA و SA و TSو ICA ... BA و FA و GSAو...) تصمیم گیری چند معیاره AHP SAW TOPSIS ANP VIKOR PROMETHEE ...
زوار،    تهران،   تماس: 09367292276

9/12/01
انجام پروژه Matlab با الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm GA در Matlab
پروژه Matlab با الگوریتم های بهینه سازی متاهیورستیک انجام ... پروژه ... ژنتیک چند هدفه با مرتب سازی نا مغلوب NSGA-II انجام پروژه ... الگوریتم شبیه سازی تبریدSimulated Annealing SA انجام ... پروژه Matlab با الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات پرندگان ...
صبری،    تهران،   تماس: 09367292276

9/12/01
انجام پروژه Matlab با الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm GA در Matlab انجام پروژه Matlab با الگوریتم های
پروژه Matlab با الگوریتم های بهینه سازی متاهیورستیک انجام ... پروژه ... ژنتیک چند هدفه با مرتب سازی نا مغلوب NSGA-II انجام پروژه ... الگوریتم شبیه سازی تبریدSimulated Annealing SA انجام ... پروژه Matlab با الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات پرندگان ...
صبری،    تهران،   تماس: 09367292276

8/12/01
بهینه سازی داده کاوی شبکه عصبی منطق فازی
پایان نامه و پروژه های مختلف ... پایان نامه و پروژه های بهینه ... سازی در مقالات و پایان ... نامه ... های دانشجویی با ... استفاده از الگوریتمهای بهینه سازی هوشمند اعم از الگوریتم ... ... (GA-Genetic algorithm) الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (ازدحام ...
کیانی،    تهران،   تماس: 09367292276

25/3/01
[بهینه سازی وب سایت]
بهینه سازی وب سایت
شما جزو افرادی هستید که برای بهینه سازی وب سایت تان ... وقت زیادی ... صرف ... کرده اید و کتابها ... و مقالات بسیاری مطالعه کرده اید که سئو ... و بهینه سازی وب سایتتان را به بهترین ... ... اگر تا به حال تلاش های زیادی کرده اید و نتیجه سئو ...
گروه وب سایت وان،    تهران،   تماس: 88851077

19/10/00
[بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc / وین کد بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc برش بهینه پروفیل-نرم افزار بهینه سازی برش-د]
بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc / وین کد بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc برش بهینه پروفیل-نرم افزار بهینه سازی برش-د
سازی برش پروفیل - درب و ... پنجره ... دوجداره upvc / وین کد بهینه سازی برش پروفیل - درب و ... پنجره ... دوجداره upvc / وین کد بهینه سازی برش پروفیل - درب و ... پنجره ... دوجداره upvc برش بهینه پروفیل-نرم افزار بهینه ...
حسن پور،    تهران،  
قیمت: 0

11/7/01
[بهینه سازی برش پروفیل-نرم افزارفروش درب وپنجره ]
بهینه سازی برش پروفیل-نرم افزارفروش درب وپنجره
سازی برش پروفیل-نرم افزارفروش ... ... چپ، بالا و پایین) در اشکال یاد شده. امکان کار با تعداد ... تغییر نحوه محاسبه درصد نصب برای هر یک از موارد فوق. امکاناتی ... قرارداد فروش برای هر پروژه. قابلیت ویرایش ...
حمید لطیفی،    سمنان،   تماس: 09190107631

9/12/01
بهینه سازی rerouting ترافیک در بازیابی شبکه(فناوری اطلاعات(
لیست چند نمونه از کارها و پایان نامه های انجام شده آورده ... بهینه سرعت خودروی الکتریکی هیبرید ... آن لاین سویچینگ Gain برای کنترل موقعیت مفصلی روبات ... توان طراحی کنترلر سرعت برای موتور القایی و موتور سنکرون ...
حامد،    تهران،   تماس: 09367292276

19/10/00
[بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc]
بهینه سازی برش پروفیل - درب و پنجره دوجداره upvc
سازی برش پروفیل - درب و ... پنجره ... دوجداره upvc برش بهینه پروفیل-نرم افزار بهینه ... سازی برش-دانلود رایگان ... نرم ... optimization pro-نرم افزار برش بهینه ام دی اف-آموزش نرم افزار ...
حسن پور،    تهران،   تماس: 09199762163-09120578916
قیمت: 0

19/3/99
[بهینه سازی وبسایت]
بهینه سازی وبسایت
وبسایت : توجه به محتواها برای افزایش بازدید سایت باید ... یعنی چی؟ یعنی اولیت خودتونو برای صفحه اصلی یا دیگر صفحات ... که از بازدید ... گوگل وجود داره که شما به اون نیاز دارید. به سرعت روی اون ... پشتیبانی داشته باشید برای افزایش بازدید وبسایت، ...
3sotweb8333،    کرج،   تماس: 09919394311

27/2/99
بهینه سازی سایت
سازی سایت: در این میان ، مجموعه ... هایی که به سئو ... ، بهینه سازی سایت در موتور های ... جستجوگر ... یا همان Search Engine Optimization متوسل ... فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگیشان در مراتب ... ، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به ...
سه سوت،    تهران،   تماس: 09919394311

25/3/01
[بهینه سازی وب سایت (سئو وب سایت)]
بهینه سازی وب سایت (سئو وب سایت)
تعالی سئو وب سایت یا بهینه سازی وب سایت برای ... موتور ... های ... جستجوگر مثل ... گوگل و یاهو و بینگ و.... یعنی رتبه ... گر وب سایت را بهتر ببینند یا باعث بهتر دیده شدن در موتور ... کاربران اینترنتی برای هرکاری که بخواهند انجام ...
گروه وب سایت وان،    تهران،   تماس: 09337203001

7/12/00
[بهینه سازی سایت و سئو ای نگاه]
بهینه سازی سایت و سئو ای نگاه
از ۲ تریلیون جستجو در دنیا , بیش از ۵۰ میلیارد جستجو ... در ایران , این ... که از گوگل به ثبت رسیده است.آیا شما هم برای بهره برداری ... از این پتانسیل ... را به استخدام خود درآورید.دستیاری بسیار قدرتمند که برند ...
آژانس تبلیغاتی ای نگاه،    تهران،   تماس: 09039768678

3/10/98
[بهینه سازی فیلتر]
بهینه سازی فیلتر
این تکنولوژی بااستفاده از ایجاد امواج صوتی مکانیک براساس نوع مواد(کوتینگ های تجهیزات)و ایجاد لرزش در مدار ...
کنترل فرآیند سیماتک،    تهران،   تماس: 02188056307
قیمت: 0

8/12/01
بهینه سازی با الگوریتم ژنتیک (GA)
سازی با الگوریتم ژنتیک ... (GA) انجام ... پروژه های بهینه سازی با الگوریتم ژنتیک 1 ... هدفه ... و چند هدفه انجام بهینه سازی با الگوریتم مورچگان توسط ... ... دانشجوی دکترای ...
کیانی،    تهران،   تماس: 09367292276
ل و پروژه دانشجویی در مورد الگوریتم کلونی مورچه تعداد 100 نتیجه در سایت یافت گردید که می توانید از این پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی و گزارش های سمینار تحقیقات و مقالات خود بهره ببرید:
پایان نامه پیاده سازی الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچه (ACO) در مکان یابی پناهگاه های اسکان موقت بعد از زلزله(مطالعه موردیشهر کرمان)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

جغرافیا و برنامه ریزی شهری ۱۲۹

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.Sc رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی- منابع آب و خاک چکیده ازجمله مسائل مهم در مدیریت بحران حوادث غیرمترقبه طبیعی به ویژه زلزله، مکان یابی بهینه به منظور اسکان شهروندان در هنگام و یا پس از بروز حادثه می‌باشد. یکی از مشکلات بزرگ سازمان‌های درگیر در مدیریت بحران شهری، فقدان یک مدل مکانی جامع به منظور اعمال مدیریت واحد در انتقال ...
پایان نامه بهینه سازی مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم توسط الگوریتم کلونی مورچگان
مهندسی کامپیوتر ۴۷

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش: نرم افزار چکیده ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺷﺒﮑﻪ­ های ﺳﻨسور ﺑﻲ­ﺳﻴﻢ (Wireless Sensor Network) ﺑﻪ ﺷﮑﻞﮔﺴﺘﺮﺩﻩ­ﺍی ﺭﻭ ﺑﻪ ااست. ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻏﺎﻟﺐ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﺮی ﺑﺮﺍی ﺗﺎﻣﻴﻦ ﺍﻧﺮﮊی ﻣﺼﺮﻓﻲ ﺍﻳﻦ ﺳﻨﺴﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻋﺪﻡ ﺩﺳﺘﺮﺳﻲ ﺁﺳﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻨﺴﻮﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻫﺎ، ﻣﻬﻨﺪﺳﺎﻥ ﻭ ﻣﺤﻘﻘﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻃﺮﺍﺣﻲ پروتکل­ ﻫﺎی ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ ﺑﺎ خصوصیات انرژی مصرفی کم و افزایش طول ...
پایان نامه ارائه یک الگوریتم اجتماع مورچگان به منظور بهبود در زمان انجام کارها در محیط گرید
مهندسی کامپیوتر ۸۵

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "M.Sc" چکیده در این پایان نامه به ارایه یک روش جدید در پردازش شبکه ای با الگوریتم مورچگان پرداخته‌ایم. مدلی که در فضای شبکه ای استفاده کردیم حراج دو طرفه پیوسته می باشد. این مدل ها به دلیل سادگی و پویایی خود امروزه در بسیاری از الگوریتم های مورد استفاده برای کنترل منابع و زمان بندی کارها مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از این مدل ها ...
پایان نامه افزایش دقت شناسایی چهره با انتخاب زیر مجموعه بهینه از ویژگی های چهره با بکارگیری الگوریتم فاخته
مهندسی کامپیوتر ۷۵

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر چکیده امروزه در زمینه های فراوانی ما به وسایلی نیاز داریم که کامپیوتراشخاص را شناسایی کند و بر اساس ویژگیهای بدن اشخاص آن ها را بازشناسی کند. سیستم تشخیص چهره بعنوان یک سیستم بیو متری اساساً یک سیستم تشخیص الگو است که یک شخص را بر اساس بردار ویژگی های فیزیولوژیکی خاص یا رفتاری که دارد بازشناسی می­کند. بردار ویژگی ها پس ...
پایان نامه روش برنامه ریزی منابع ابر رایانه براساس الگوریتم رقابت استعماری
مهندسی کامپیوتر ۷۵

چکیده سیر تکاملی محاسبات به گونه ای است که می‌توان آن را پس از آب، برق، گاز و تلفن به عنوان عنصر اساسی پنجم فرض نمود. در سالهای اخیر توجهات فزاینده ای به محاسبات ابری شده است. محاسبات ابری مدلی توزیع شده با مقیاس بزرگ است که مجموعه مقیاس پذیر و مجازی شده از قدرت محاسباتی مدیریت شده، فضای ذخیره سازی و سرویس‌ها را از طریق اینترنت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مسئله تخصیص منابع در ...
پایان نامه تشخیص تصاویر عنبیه غیر ایده آل براساس الگوریتم های فرا ابتکاری
مهندسی الکترونیک ۷۱

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکاترونیک(M.Sc) چکیده تکنولوژی بیومتریک، براساس مشخصه های منحصر به فرد هر شخص اقدام به تشخیص خودکار هویّت افراد می­کند. محققّین به شکل گسترده ای با تنوعی از روش های به کار گرفته شده توانسته اند بافت عنبیه را با دقّت بالایی حتّی در شرایط مختلف استخراج نمایند. در نتیجه تلاش ما در این پایان نامه ارائه دیدگاه ها و روش هایی ...
پایان نامه استفاده از روش‌ های محاسبات نرم در طراحی کنترل‌کننده‌ های هوشمند
مهندسی برق ۸۱

دریافت درجه‌ی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک چکیده مکانیزه کردن ادوات، یکی از مهم ترین و گسترده‌ترین زمینه‌هایی است که در فرآیندهای تولید استفاده می‌شود. با توجه به پیچیدگی و عدم اطمینان از فرآیندهای ماشین‌کاری، اخیراً تکنیک‌های محاسبات نرم[1] مبتنی بر مدل‌های فیزیکی برای پیش‌بینی عملکرد ماشینکاری فرآیندها و بهینه سازی آنها به روش‌های متداول ترجیح داده شده‌اند. ...
پایان نامه بخش‌ بندی اتوماتیک دندان‌ ها با استفاده از تصاویر X-ray
مهندسی کامپیوتر ۸۰

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی چکیده یکی از پیچیده‌ترین کار‌ها در پردازش تصاویر دیجیتال، بخش‌ بندی تصاویر است. به‌دلیل افزایش توجه به این تکنیک توسط محققان و تبدیل آن به یک نقش حیاتی در بسیاری از زمینه‌های کاربردی مثل کاربرد‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه در دندان‌پزشکی مدرن، تکنیک‌های مبتنی بر استفاده از کامپیوتر مانند طرح‌ریزی و ...
پایان نامه استفاده از روش‌ های محاسبات نرم در طراحی کنترل‌ کننده‌ های هوشمند
مهندسی الکترونیک ۷۹

سمینار برای دریافت درجه‌ی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک چکیده مکانیزه کردن ادوات، یکی از مهم ترین و گسترده‌ترین زمینه‌هایی است که در فرآیندهای تولید استفاده می‌شود. با توجه به پیچیدگی و عدم اطمینان از فرآیندهای ماشین‌کاری، اخیراً تکنیک‌های محاسبات نرم[1] مبتنی بر مدل‌های فیزیکی برای پیش‌بینی عملکرد ماشینکاری فرآیندها و بهینه سازی آنها به روش‌های متداول ترجیح ...
پایان نامه تغییر الگوریتم بهینه سازی فاخته جهت استفاده در محیط های پویا
مهندسی کامپیوتر ۱۰۴

پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی. چکیده محیط­ های پویا محیط­هایی هستند که قابلیت تغییرات در طول زمان را به خود اختصاص می­دهند. این تغییرات می­تواند به طرق مختلف از جمله تغییر در پارامترها، توابع هدف یا محدودیت­های مسئله اتفاق افتد. در این راستا حوزه­ی وسیعی از علوم مختلف مانند مدیریت، اقتصاد، رایانه، ریاضیات و غیره با این تغییرات ...
پایان نامه برنامه ریزی توسعه شبکه به همراه تولید
مهندسی برق ۵۱

پایان نامه برای درجه کارشناسی ارشد دررشته مهندسی برق گرایش قدرت چکیده در این پایان نامه به ارائه روشی جدید جهت مکان یابی بهینه نیروگاه ها به منظور بهینه سازی همزمان توسعه تولید وشبکه پرداخته شده است. در مسأله بهینه سازی مورد بررسی، هدف انتخاب نوع و ظرفیت نیروگاه های جدید و زمان و مکان احداث آنهاست به طوری که که کلیه اهداف مسأله بهینه سازی تأمین گردد. در این تحقیق ضمن مدل سازی ...
پایان نامه رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره
مهندسی الکترونیک ۷۵

پایان­نامه ارشد جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد چکیده بازشناسی چهره در زمینه­های بیومتریک، بینایی ماشین و تشخیص الگو بوده و دارای کاربرد گسترده­ای از جمله مسائل مربوط به سیستم­های امنیتی می­باشد. از آن­جا که عوامل مختلفی از جمله نحوه نورپردازی محیط، نویز، و ماتی تصویر در عملکرد روش‌های بازشناسی چهره کم و بیش تاثیرگذارند، لذا بررسی روش‌های رفع ماتی از تصاویر چهره مورد استفاده در ...
پایان نامه برنامه ریزی توسعه شبکه به همراه تولید
مهندسی برق ۴۲

پایان نامه برای درجه کارشناسی ارشد دررشته مهندسی برق گرایش قدرت چکیده در این پایان نامه به ارائه روشی جدید جهت مکان یابی بهینه نیروگاه ها به منظور بهینه سازی همزمان توسعه تولید وشبکه پرداخته شده است. در مسأله بهینه سازی مورد بررسی، هدف انتخاب نوع و ظرفیت نیروگاه های جدید و زمان و مکان احداث آنهاست به طوری که که کلیه اهداف مسأله بهینه سازی تأمین گردد. در این تحقیق ضمن مدل سازی ...
پایان نامه کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر(CAPP) در محیط های صنعتی مختلف
مهندسی کامپیوتر ۹۳

چکیده   در یک محیط صنعتی توزیع شده، کارخانه های مختلف و دارای ماشین ها و ابزارهای گوناگون در مکان های جغرافیایی مختلف غالبا به منظور رسیدن به بالاترین کارایی تولید ترکیب می شوند. در زمان ت
پایان نامه تخصیص سفارش به تأمین کنندگان به کمک الگوریتم های متاهیوریستیک در شرکت صنایع برق زاویر
مهندسی صنایع ۹۱

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع- صنایع اسفند 90 چکیده امروزه با توجه به پیشرفت در تکنولوژی، جهانی‌شدن بازارها، تنوع­طلبی مشتریان و افزایش
پایان نامه حل مسئله مسیریابی وسایل نقلیه چند انبار با پنجره زمانی با استفاده از یک الگوریتم فرابتکاری کارآمد
مهندسی صنایع ۱۳۳

  پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع پائیز 1392 چکیده در طی سال‌های گذشته، تلاش‌های زیادی به جهت کاهش هزینه حمل و نقل با استفاده از مدل‌های متفاوت
پایان نامه حل مسئله زمانبندی پروژه با محدودیت منابع به وسیله الگوریتم بهینه سازی جامعه نامنظم
اقتصاد ۱۰۷

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته­ مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی اجتماعی   مرداد 1391   چکیده مسئله زمانبندی پروژه با محدودیت منابع، از معروفترین مسائل مطرح در مباحث تحقیق در عم
پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران بر مبنای شاخص‌های شرکتی-رویکرد الگوریتم درخت تصمیم
حسابداری ۱۶۷

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری چک‍یده تعیین عملکرد واحد تجاری با استفاده از تعداد محدودی از نسبت های مالی یک مسئله جالب و چالش برانگیز برای اکثر محققان بوده است. تشخیص فاکتورهایی که می تواند به درستی عملکرد واحد تجاری را پیش بینی کند برای هر تصمیم‌گیرنده بسیار جالب است. در سال های اخیر برای شناسایی چنیین فاکتور هایی، بیشتر از تحلیل‌های سنتی استفاده شده است. ...
پایان نامه مقایسه ابعاد سرشت و منش شخصیت افراد اقدام کننده به خودکشی با افراد بهنجار در چارچوب مدل زیستی روانی کلونینجر
روانشناسی ۲۱۱

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مقایسه ابعاد سرشت و منش شخصیت افراد اقدام کننده به خودکشی با افراد به‏هنجار در چارچوب مدل زیستی روانی کلونینجر هدف پژوهش حاضر تبیین نقش ابعاد سرشت و منش شخصیت در اقدام کنندگان به خودکشی می‏باشد. بدین منظور 100 نفر از افراد اقدام کننده به خودکشی که با روش نمونه‏گیری در دسترس از بین افراد مراجعه کننده به بیمارستآن‏های شیراز انتخاب ...
پایان نامه استفاده از الگوریتم رقابت استعماری بهبود یافته برای بخش بندی تصویر
مهندسی کامپیوتر ۸۹

پایان­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی چکیده بخش­بندی تصویر یک فرآیند اساسی در بسیاری از کاربردهای پردازش­ تصویر و بینایی ماشین است که می­تواند به عنوان اولین مرحله پردازش سطح پایین در پردازش تصاویر دیجیتالی در نظر گرفته شود. بخش­بندی تصویر کاربردهای گوناگونی مانند پردازش تصاویر پزشکی، شناسایی چهره، سیستم­های کنترل ترافیک و غیره دارد. با توجه ...
پایان نامه ارائه الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی جهت بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابر
مهندسی کامپیوتر ۸۵

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر چکیده: در سال های اخیر با توجه به رشد روز افزون درخواستها و پیوستن مشتریان جدید به دنیای محاسبات، سیستم های محاسباتی نیز باید تغییر کنند و قدرتمندتر وانعطاف پذیرتر از قبل عمل نمایند. در این میان محاسبات ابری به عنوان مدلی فراتر از یک سیستم ارائه شد که در حال حاضر توانایی پاسخگویی به اکثر درخواست ها و نیازمندی ها را دارد. راه حل های ...
پایان نامه بهینه‌ سازی زمان و هزینه به روش الگوریتم ژنتیک برای پروژه‌های عمرانی
مدیریت ۱۰۵

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: ”استراتژیک" مقدمه امروزه لزوم برنامه ریزی مناسب به منظور برآورد صحیح از زمان و هزینه انجام پروژه و میزان منابع مورد نیاز در یک پروژه که تاثیر مستقیم بر اجرا، اداره و بهره برداری مناسب از پروژه هایی همانند احداث سد و ساختمان دارند، روشن است. در مجموع، مدیریت و برنامه ریزی فعالیت ها و منابع مورد نیاز در یک پروژه، نیازمندانجام ...
پایان نامه مکان¬یابی استقرار کیوسک¬های خودپرداز بانک ملت با استفاده از مدل ریاضی حداکثر پوشش، با راه حل الگوریتم ژنتیک
مدیریت ۱۰۸

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش مالی) چکیده مکان یابی یک فعالیت اقتصادی اعم از یک بنگاه خرده فروشی، کارخانه، مرکز خدماتی یا ... یکی از مهمترین سوالات پیش روی یک بنگاه اقتصادی است تا آنجا که این مساله میتواند تعیین کننده موفقیت یا شکست بنگاه باشد. تاکنون مدل های زیادی به منظور کمک به اتخاذ تصمیم در حوزه مکان­یابی ایجاد شده­اند، یکی از مشهورترین ...
پایان نامه بهینه‌سازیِ شبیه‌سازیِ برنامه تولید با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مدیریت ۱۲۹

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی – تولید صنعتی چکیده در حال حاضر پیچیدگی و پویایی روزافزون محیط‌های تولیدی، کاربرد مدل‌های تحلیلی را در ارزیابی و تصمیم‌گیری آن‌ها با محدودیت‌های قابل توجهی روبه‌رو نموده است. لذا استفاده از شبیه‌سازی رایانه‌ای به‌عنوان ابزاری که قابلیت گسترده‌ای در فرموله‌نمودن سیستم‌های فوق دارد، به‌طور وسیع مورد استقبال قرار گرفته است. با ...
پایان نامه یک روش بهینه‌ سازی پارامتر های پایدارساز های سیستم قدرت تک ماشینه با استفاده از الگوریتم اصلاح شده جستجوی هارمونی
مهندسی الکترونیک ۸۱

پایان ‌نامه برای دوره‌ی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق (M.Sc) چکیده پایدارساز سیستم قدرت به منظور بهبود میرایی سیسم قدرت در حین اغتشاشات فرکانس پایین به سیستم تحریک افزوده می‌شود. برای سیستم‌های قدرت با ابعاد بزرگ که شامل تعداد زیادی از ژنراتورهای متصل به هم می‌باشد، تنظیم پارامترهای پایدارساز سیستم قدرت، به دلیل وجود مدهای نوسانی متعدد با میرایی کم، فرایندی پیچیده و سخت خواهد ...
پایان نامه یک روش بهینه‌سازی پارامترهای پایدارسازهای سیستم قدرت تک ماشینه با استفاده از الگوریتم اصلاح شده جستجوی هارمونی
مهندسی الکترونیک ۸۱

پایان ‌نامه برای دوره‌ی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق (M.Sc) چکیده پایدارساز سیستم قدرت به منظور بهبود میرایی سیسم قدرت در حین اغتشاشات فرکانس پایین به سیستم تحریک افزوده می‌شود. برای سیستم‌های قدرت با ابعاد بزرگ که شامل تعداد زیادی از ژنراتورهای متصل به هم می‌باشد، تنظیم پارامترهای پایدارساز سیستم قدرت، به دلیل وجود مدهای نوسانی متعدد با میرایی کم، فرایندی پیچیده و سخت خواهد ...
پایان نامه ارائه روشی جدید در خوشه بندی اطلاعات با استفاده ازترکیب الگوریتم خفاش و Fuzzy c- means
مهندسی صنایع ۱۰۲

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی اتوماسیون و ابزار دقیق چکیده ارائه روشی جدید در خوشه­بندی اطلاعات با استفاده ازترکیب الگوریتم خفاش و Fuzzy c-means خوشه­بندی قرار دادن داده­ها در گروه­هایی است که اعضای هر گروه از زاویه خاصی به هم شباهت دارند . شباهت بین داده­های درون هر خوشه حداکثر و شباهت بین داده­­های درون خوشه­های متفاوت حداقل می­باشد. Fuzzy c-means نیز یک تکنیک ...
پایان نامه بررسی، شبیه سازی و بهبود الگوریتم های کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم
مهندسی الکترونیک ۹۶

پایان‌نامه کارشناسی ارشد گرایش الکترونیک چکیده امروزه با توجه به مزایای شبکه­های حسگر بی­سیم که همانا پیاده­­سازی ساده و ارزان، مصرف توان پایین و مقیاس­پذیری بالای آنها است، در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفته­اند. طراحی شبکه­های پایدار حسگر بی­سیم یک مسئله بسیار چالش برانگیز است. انتظار می­رود حسگرها با انرژی محدود به صورت خودکار برای مدت طولانی کار کنند. این در حالی ...
پایان نامه بررسی راهکار های مناسب جهت بهینه سازی مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از الگوریتم ممتیک
مهندسی الکترونیک ۹۲

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : برق قدرت چکیده یکی از چالش های مهم طراحی در شبکه های حسگر بی سیم (WSN)، طولانی کردن طول عمر سیستم (گره) است، در حالیکه به کیفیت سرویس قابل قبولی برای کاربردها دست یافت. طولانی کردن عمر گره با کاهش مصرف انرژی ارتباط مستقیم دارد . در WSN، هر گره حسگر با توان باتری کار می کند و در اکثر موارد مخصوصا در محیط های دور و خصمانه امکان ...
پایان نامه تخمین پارامترهای شبکه قدرت بر اساس کمیات بهره¬برداری اندازه¬گیری شده بهنگام با استفاده از واحدهای اندازه¬گیری فازوری جایابی شده به کمک الگوریتم ژنتیک
مهندسی الکترونیک ۱۲۰

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت گرایش قدرت چکیده برنامه­ریزی توسعه شبکه، برنامه­ریزی بهره­برداری و یافتن راهکارهایی برای بهبود امنیت و عملکرد اقتصادی سیستم قدرت همگی نیازمند انجام مطالعات سیستم می­باشند. ضروری­ترین قدم در انجام این مطالعات، مدل­سازی شبکه بوده که خود نیازمند اطلاعات دفیق از پارامترهای امپدانسی خطوط و ترانسفورماتورها است. این پارامترها می­توانند تحت شرایط ...
پایان نامه ارائه یک الگوریتم رهگیری هدف پویا بر اساس پیش بینی در شبکه حسگر بی سیم
مهندسی کامپیوتر ۱۰۴

پایان‌نامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر- معماری کامپیوتر چکیده با پیشرفت تکنولوژی ساخت وسایل الکترونیکی و مقرون به صرفه شدن شبکه‌ های حسگر در مقیاس‌های بزرگ، شبکه ­های حسگر بی­سیم زمینه‌های تحقیقاتی را با رشد سریع و جذابیت بسیار فراهم می­کنند که توجهات زیادی را در چندین سال اخیر به خود جلب کرده است. شبکه‌های حسگر بی‌سیم با مقیاس بزرگ حاوی چند صد تا چند ده هزار حسگر، پهنه وسیعی ...
پایان نامه ارائه یک الگوریتم زمانبندی کارا در شبکه محاسباتی گرید با هدف کاهش زمان اتمام کل و توازن بار
مهندسی کامپیوتر ۷۳

پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته­­ ی مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) چکیده شبکه­های تورین محاسباتی (گرید) زمینه‌ای را فراهم آورده است که بتوان از منابع ناهمگن در نقاط مختلف جغرافیایی برای حل مسائل پیچیده علمی، مهندسی و تجارت استفاده کرد. عملیات زمانبندی نقش کلیدی در عملکرد گرید ایفا می­کند. در این پایان نامه با استفاده از مزایای الگوریتم ژنتیک، پنج الگوریتم زمانبندی برای نگاشت ...
پایان نامه ارزیابی برخی الگوریتم ‌های کنترل همروندی در سیستم مدیریت پایگاه داده ‌ها، از طریق مدل ‌سازی با پتری
مهندسی کامپیوتر ۱۲۰

پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشکده فنی و مهندسی گروه کامپیوتر چکیده: مسئله‌ی کنترل همروندی در پایگاه داده‎ها امری ضروری و با اهمیت است. اجرای همروند تراکنش ‎ها در یک سیستم مدیریت پایگاه داده، ممکن است منجر به ناسازگاری شود. ناسازگاری بر اثر مقادیر نادرستی است که برای داده‎های موجود، بر اثر تعارض و تداخل اجرای تراکنش‌ها به وجود می‎آید. الگوریتم‌های کنترل همروندی، جهت تضمین اجرای ...
پایان نامه الگوریتم طبقه بندی k- نزدیک ترین همسایه فازی داده برای محرمانگی در محاسبات ابری
مهندسی کامپیوتر ۱۰۴

پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش: نرم افزار چکیده: پردازش ابری و محیط ابر و پایگاه داده­ های ابری محل ذخیره­ سازی اطلاعات روی وب می­باشد و برای بالا بردن امنیت در آن ها باید بهترین راه حل را استفاده کرد. مساله ما در اینجا طبقه­بندی داده­های محرمانه و فوق­محرمانه و سپس رمزگذاری آن ها برای ذخیره در ابر می­باشد برای این کار سرعت و دقت بسیار مهم می­باشد. در این ...
پایان نامه بررسی الگوریتم های تخصیص مجدد در گرید های محاسباتی و ارائه یک الگوریتم کارا
مهندسی کامپیوتر ۷۳

پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته­­ی مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار چکیده شبکه ­های تورین محاسباتی (گرید) زمینه‌ای را فراهم آورده است که بتوان از منابع ناهمگن در نقاط مختلف جغرافیایی برای حل مسائل پیچیده علمی، مهندسی و تجارت استفاده کرد. عملیات زمانبندی نقش کلیدی در عملکرد گرید ایفا می­کند. بدلیل پویایی منابع و تخمین نادقیق زمان اجرایی و ... عملیات زمانبندی باید مکانیسم هایی را برای ...
پایان نامه بررسی الگوریتم‌ های تکثیر پویای داده در شبکه های گرید و ارائه یک الگوریتم جدید براساس پارامتر های اندازه فایل ، پهنای باند موجود و فاصله جغرافیایی
مهندسی کامپیوتر ۸۱

پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار چکیده ضرورت استفاده روزافزون از داده­ های توزیع‌ شده در شبکه‌ های کامپیوتری بر همگان مشخص است. تعداد بسیار زیادی از منابع محاسباتی و ذخیره‌سازی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و گرید را تشکیل می‌دهند. در سال‌های اخیر تکنولوژی گرید رشد چشمگیری داشته به‌طوری‌که در اکثر تحقیقات و آزمایش‌های علمی مورد استفاده قرار گرفته است. ...
پایان نامه بهبود ساخت و ترکیب قوانین فازی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری
مهندسی کامپیوتر ۹۹

پایان­ نامه کارشناسی ارشد در رشته­ مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی) چکیده استخراج طبقه­ بند­های عام[1] و قابل فهم از داده، نقش مهمی در بسیاری از حوزه ­ها و مسائل است. تاکنون روش­های متعددی برای طبقه­بندی[2] و تشخیص الگو[3] معرفی شده ­است. یکی از شیوه­های موفق و منحصربه­فرد در حوزه طبقه­بندی و تشخیص الگوی داده­های ورودی، استفاده از تکنیک ­های فازی برای تقسیم­بندی نرم فضای ویژگی و ...
پایان نامه بهبود میزان تخمین هزینه پروژه‌ های نرم‌ افزاری در مدل COCOMO II مبتنی بر الگوریتم‌ های منطق‌ فازی
مهندسی کامپیوتر ۱۲۶

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم‌افزار چکیده در تمامی پروژه­ هایی که امروزه انجام می­شوند بحث مدیریت مسأله­ای بسیار تعیین کننده است. پروژه­های نرم­افزاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از مهم‌ترین جنبه­های فعالیت توسعه نرم­افزاری بحث مدیریت زمان و هزینه است. با توجه به اینکه در مراحل ابتدایی توسعه نرم­افزار اطلاعات دقیقی نسبت به جنبه­های ...
پایان نامه بهینه سازی خوشه ها با استفاده از الگوریتم های تکاملی برای شخصی سازی وب
مهندسی کامپیوتر ۷۹

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مهندسی کامپیوتر گرایش: نرم‌افزار چکیده گرانبار شدن اطلاعات یک مشکل عمده در وب کنونی به شمار می­رود. برای مقابله با این مشکل، سیستم‌های شخصی­سازی وب ارائه شده­اند که محتوا و سرویس­های یک وب­سایت را با افراد براساس علایق و رفتار گردشی آن­ها سازگار می­کنند. یک مؤلفه­ی اساسی در هر سیستم شخصی­سازی وب، مدل کاربر آن است. هدف از شخصی سازی وب، مهیا ساختن ...
پایان نامه تلفیق الگوریتم رقابت استعماری و انتخاب سریع زمان آماد سازی در حل مسأله برنامه ریزی توالی هواپیما ها
مهندسی فناوری اطلاعات IT ۷۹

پایان‌ نامه کارشناسی ارشد چکیده مدیریت ترافیک هوایی یکی از مشاغل حساس و پراسترس است که همه‌روزه با مشکلات و موانع مختلفی روبه­رو می­شود و مسأله توالی هواپیما (Aircraft Sequencing Problem) یکی از مهم­ترین مسائلی است که این روزها در حوزه کاری مراقبت پرواز (Air Traffic Control) به آن پرداخته می­شود. مسأله توالی هواپیما یک مسأله NP-سخت است، الگوریتم­های دقیق کارایی خود را بر روی این ...
پایان نامه روش تصمیم گیری دسته جمعی جهت بهبود عملکرد الگوریتم نزدیک ترین همسایه
مهندسی کامپیوتر ۶۰

پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی) چکیده نتایج آزمایشات نشان داده است که ترکیب چندین دسته ­بند[1] می­تواند کارایی الگوریتم­ های متنوع را بالا ببرد. روش­های تصمیم­گیری دسته­جمعی[2] بسیاری ارائه شده­اند که با استفاده از آن­ها، خطای روش­های مختلف دسته­بندی[3] کاهش یافته است. با این حال، این گونه روش­ها نتوانسته­اند کارایی الگوریتم نزدیک­ترین همسایه[4] را ...
پایان نامه زمان بندی کار های بلادرنگ در محیط ابر های محاسباتی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری
مهندسی کامپیوتر ۹۰

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار چکیده الگوریتم زمان بندی کار، که یک مسئله NP-کامل است، نقش کلیدی در سیستم ابرهای محاسباتی ایفا می کند. الگوریتم رقابت استعماری یکی از جدیدترین الگوریتم های بهینه سازی تکاملی است. همانگونه که از نام آن بر می آید، این الگوریتم بر مبنای مدل سازی فرایند اجتماعی- سیاسی پدیده استعمار بنا نهاده شده است. در این ...
پایان نامه مسیریابی حمل و نقل کالا در زنجیره تامین در شرایط عدم قطعیت با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی کامپیوتر ۱۰۹

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "MSC" رشته: کامپیوتر گرایش: نرم افزار چکیده یکی از مسائلی که امروزه در زنجیره تأمین بسیار مطرح است و مطالعاتِ گسترده­ای در زمینه­ی آن انجام شده، مسأله مسیریابی وسایل نقلیه حامل بار برای تحویل کالا به متقاضیان می­باشد. برای حل این مسأله باید تابع هدفی را بهینه سازی کرد به نحوی که معیارهایی از قبیل مسافتِ طی شده، زمان سفر و تعداد وسایل ...
پایان نامه یک الگوریتم جدید مبتنی بر بسته تله جهت کشف حمله سیاهچاله در شبکه های موردی
مهندسی کامپیوتر ۱۱۳

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر (M.Sc.) گرایش: نرم افزار چکیده امروزه شبکه‌ های موردی متحرک پرکاربردتر و محبوب تر از گذشته هستند. از این رو توجه به مقوله امنیت در چنین شبکه‌هایی از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که به یکی از مباحث مهم در محافل علمی و پژوهشی در زمینه‌های تبادل اطلاعات، مبدل شده است. وجود حمله‌های مخرب از جمله مواردی است که ...
پایان نامه انتخاب رکورد مناسب زلزله جهت انجام تحلیل دینامیکی سازه با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی عمران ۱۹۸

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: عمران گرایش: سازه چکیده: در این مقاله رویکرد جدیدی برای انتخاب بهینه شتاب نگاشت ها و مقیاس کردن آن ها جهت انجام تحلیل های دینامیکی تاریخچه زمانی، برای دست یافتن به طیف پاسخ میانگین که تطبیق مناسب و فاصله کمی با طیف هدف داشته باشد و بیانگر زلزله مورد انتظار ساختگاه باشد، توسط الگوریتم ژنتیک دودویی و اعداد طبیعی ارائه شده است. به ...
پایان نامه برآورد کل بار رسوبی کف در آبراهه ها براساس مدل رگرسیون بردار پشتیبان (SVR) و الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)
مهندسی عمران ۱۱۵

پایان­نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران (گرایش سازه‌ های هیدرولیکی) چکیده اﻧﺘﻘﺎل رﺳﻮب و رﺳﻮب ﮔﺬاری، ﭘﻲآﻣﺪﻫﺎﻳﻲ ﭼﻮن اﻳﺠﺎد ﺟﺰاﻳﺮ رﺳﻮﺑﻲ در ﻣﺴﻴﺮ رودﺧﺎﻧﻪ و در ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻛﺎﻫﺶ ﻇﺮﻓﻴﺖ اﻧﺘﻘﺎل ﺟﺮﻳﺎنﻫﺎی ﺳﻴﻼﺑﻲ، ﺧﻮردﮔﻲ ﺗﺄﺳﻴﺴﺎت ﺳﺎزهﻫﺎی رودﺧﺎﻧﻪای و ﻣﺸﻜﻼت دﻳﮕﺮ را درﺑﺮ دارد. همچنین رسوبات معلق کیفیت آب را برای مصارف بشری تحت تأثیر قرار می­دهد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ، در ﻫﻴﺪروﻟﻴﻚ رودﺧﺎﻧﻪ و ژﺋﻮﻣﻮرﻓﻮﻟﻮژی آن، ...
پایان نامه تحلیل،شبیه سازی و ساخت آنتن میکرواستریپ بهینه شده با رولایه متامتریال و استفاده از الگوریتم بهینه سازی تجمع ذرات PSO
مهندسی برق ۱۸۱

پایان نامه‌ی دوره‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی برق (میدان) چکیده تحلیل، شبیه سازی و ساخت آنتن میکرواستریپ بهینه شده یا رولایه متامتریال و استفاده از الگوریتم بهینه سازی تجمع ذرات (PSO) آنتن های میکرواستریپ به دلیل ویژگی منحصر به فردی مانند هزینه ساخت مناسب و وزن کم دارند، به ویژه در سیستم های بی سیم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از معایب این آنتن بهره نامناسب آن است. ...
پایان نامه بررسی الگوریتم ‌های بهینه رمزنگاری مقاوم به‌منظور پیاده‌سازی روی FPGA
مهندسی برق ۱۴۲

پایان‌نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد (‌M.Sc) رشته مهندسی برق –‌ گرایش الکترونیک چکیده توابع درهم‌ساز نوعی تابع چکیده ساز است که در تمامی طراحی‌های رمزنگاری و پروتکل‌های امنیتی جهت تولید اعداد تصادفی و مکانیزم ذخیره رمز عبور احراز هویت و امضای دیجیتالی در دنیای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد. موسسه ملی استاندارد و فناوری، مسابقه‌ای را برای بهبود بخشیدن الگوریتم‌های چکیده ...
پایان نامه طراحی الگوریتم های تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده
مهندسی الکترونیک ۲۱۰

دانشکده برق و کامپیوتر رساله دکترای مهندسی برق چکیده: هدف از انجام این رساله، ایجاد بهبود در نحوه عملکرد الگوریتم های تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده می باشد. الگوریتم تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در ابتدا توسط دکتر گلستانی مطرح گردید. سپس Kelly نشان داد که میتوان مسئله تخصیص نرخ بهینه را به دو زیر مسئله ساده تر تبدیل کرد که یکی توسط شبکه و دیگری ...
پایان نامه جایابی بهینه ادوات SVC & TCSC به منظور کاهش تلفات در سیستم های انتقال با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی الکترونیک ۷۹

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پایان نامه دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.S ) گرایش برق قدرت چکیده با گسترش روزافزون مصرف انرژی در جهان، توسعه شبکه های قدرت امری ضروریست. اما ایجاد خطوط انتقال جدید، مستلزم صرف زمان وهزینه های گزاف بوده ولذا درصورت امکان استفاده ازهمان خطوط با ظرفیت انتقال بالاتر بسیار مقرون به صرفه می باشد. امروزه سیستم شبکه های قدرت با مشکلاتی از قبیل ناپایداری ولتاژ با ریسک بالا و تلفات توان ...
پایان نامه بررسی و ارزیابی الگوریتم های مونت کارلو و شبکه های عصبی برای پیش بینی آلودگی هوا در محیط یک سیستم اطلاعات مکانی زمانمند
محیط زیست و انرژی ۱۳۹

پایان نامه کارشناسی ارشد چکیده ضرورت داشتن محیط سالم و بالا بردن سطح سلامت جامعه، نیاز به داشتن برنامه ریزی صحیح جهت کاهش منابع تولید آلاینده‌های هوا و نیز پیش‌بینی این آلاینده‌ها برای جلوگیری از اثرات مضر آن را اجتناب ناپذیر می‌نماید. پیش‌بینی آلاینده‌ها می‌تواند در مدیریت و کنترل آلودگی هوا مفید واقع شود. در این تحقیق، آلایندۀ O3 بدلیل اثرات مضر آن‌ بر سلامتی انسان و نیز ...
پایان نامه تحلیل پایداری شیروانی های خاکی و بهینه یابی سطح لغزش شیروانی ها با استفاده از الگوریتم بهینه یابی
مهندسی عمران ۱۰۵

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش مکانیک خاک و پی چکیده مطالب یکی از مهم­ترین و در عین حال مشکل­ترین مباحث مکانیک خاک مسئله پایداری شیروانی­ها است. تحلیل پایداری شیروانی های خاکی به منظور تعیین محتمل ترین فرآیند گسیختگی یا به عبارتی دیگر یافتن کمترین ضریب اطمینان، یکی از مسائل مهم مهندسی ژئوتکنیک است. از بین روش های ذکر شده روشهای بهینه سازی الهام ...
پایان نامه بررسی ،شبیه سازی و بهبود الگوریتم های کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم
مهندسی الکترونیک ۸۰

پایان‌نامه کارشناسی ارشد گرایش الکترونیک چکیده امروزه با توجه به مزایای شبکه ­های حسگر بی­سیم که همانا پیاده­­سازی ساده و ارزان، مصرف توان پایین و مقیاس­پذیری بالای آنها است، در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفته­اند. طراحی شبکه­های پایدار حسگر بی­سیم یک مسئله بسیار چالش برانگیز است. انتظار می­رود حسگرها با انرژی محدود به صورت خودکار برای مدت طولانی کار کنند. این در حالی ...
پایان نامه بررسی راهکار های مناسب جهت بهینه سازی مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از الگوریتم ممتیک
مهندسی برق ۹۶

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : برق قدرت چکیده یکی از چالش های مهم طراحی در شبکه های حسگر بی سیم (WSN)، طولانی کردن طول عمر سیستم (گره) است، در حالیکه به کیفیت سرویس قابل قبولی برای کاربردها دست یافت. طولانی کردن عمر گره با کاهش مصرف انرژی ارتباط مستقیم دارد . در WSN، هر گره حسگر با توان باتری کار می کند و در اکثر موارد مخصوصا در محیط های دور و خصمانه امکان ...
پایان نامه تخمین پارامتر های شبکه قدرت بر اساس کمیات بهره برداری اندازه گیری شده بهنگام با استفاده از واحد های اندازه گیری فازوری جایابی شده به کمک الگوریتم ژنتیک
مهندسی برق ۸۶

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت گرایش قدرت چکیده برنامه ­ریزی توسعه شبکه، برنامه­ریزی بهره­برداری و یافتن راهکارهایی برای بهبود امنیت و عملکرد اقتصادی سیستم قدرت همگی نیازمند انجام مطالعات سیستم می­باشند. ضروری­ترین قدم در انجام این مطالعات، مدل­سازی شبکه بوده که خود نیازمند اطلاعات دفیق از پارامترهای امپدانسی خطوط و ترانسفورماتورها است. این پارامترها می­توانند تحت ...
پایان نامه توسعه الگوریتم‌ های شناسایی آریتمی‌ های قلبی با استفاده از داده‌ های حاصل از سیستم‌ های اندازه گیری مشخصات قلب، سیگنال الکتروکادیوگرام
علوم پزشکی ۶۰

چکیده قلب و سیستم انتقال خون، از مهم‌ترین ارگان‌های بدن انسان می‌باشند. هر اختلالی در این ارگان‌ها بر روی عملکرد کل بدن تأثیر بسیار محسوسی داشته، زیرا سیستم انتقال خون مسئولیت تأمین انرژی مورد نیاز تمام ارگان‌های بدن (از جمله خود قلب) را برعهده دارد. بیماری‌های قلبی هر ساله در جهان تعداد زیادی از انسان‌ها را از بین می‌برد یا بر عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد. مطابق آمار منتشر شده ...
پایان نامه ارائه روشی جدید در خوشه بندی اطلاعات با استفاده ازترکیب الگوریتم خفاش و Fuzzy c- means
مهندسی صنایع ۱۰۳

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی اتوماسیون و ابزار دقیق چکیده ارائه روشی جدید در خوشه­بندی اطلاعات با استفاده ازترکیب الگوریتم خفاش و Fuzzy c-means خوشه­بندی قرار دادن داده ­ها در گروه­هایی است که اعضای هر گروه از زاویه خاصی به هم شباهت دارند . شباهت بین داده­های درون هر خوشه حداکثر و شباهت بین داده­­های درون خوشه­های متفاوت حداقل می­باشد. Fuzzy c-means نیز یک تکنیک خوشه­ ...
پایان نامه ارائه الگوریتمی جهت جزیره سازی سیستم های قدرت با حفظ معیار های امنیت
مهندسی برق ۲۰۷

پایان نامه دکتری مهندسی برق - قدرت چکیده جزیره‌ سازی سیستمه ای ‌‌قدرت به هم پیوسته که به جداسازی و شکستن سیستمهای قدرت نیز مشهور است آخرین خط دفاعی برای مقابله با فروپاشی سیستم و جلوگیری از وقوع حوادث سهمگین در شبکه قدرت می‌باشد. جزیره‌سازی سیستمهای قدرت به هم پیوسته به عنوان یک روش کنترل گسترده به صورت یک مساله تصمیم‌گیری جامع با جزئیات بسیار زیاد و به عنوان یک بخش مهم از ...
پایان نامه استراتژی بهینه قیمت دهی در بازار عمده فروشی برق با استفاده از الگوریتم دینامیکی pso مبتنی بر gso
مهندسی برق ۹۰

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc) رشته برق، گرایش قدرت چکیده با بروز تجدید ساختار در صنعت برق، تولید کنندگان صنعت برق به عنوان نهادهای مستقل در بازار برق حضور پیدا می کنند. در واقع نیروگاه ها باید برق تولیدی خود را به بازار برق عرضه کنند و از طریق بازار برق تسویه مالی صورت می گیرد. در این تحقیق مساله استراتژی بهینه قیمت دهی برای یک تولید کننده مطرح شده است. هدف ...
پایان نامه استراتژی قیمت دهی برق در بازار رقابتی برق ایران با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی برق ۸۵

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های انرژی چکیده در فرایند تجدید ساختار بازار برق ، روش های قیمت دهی تولید کنندگان نیرو مهمترین عامل برای بدست آوردن سود بیشتر می باشد و به همین دلیل پژوهش های زیادی با رویکرد های مختلف مانند رویکرد بهینه سازی در زمینه تعیین استراتژی های قیمت دهی صورت گرفته است. در این پژوهش سعی شده است با استفاده از مفاهیم کاربردی الگوریتم ژنتیک و استخراج یک ...
پایان نامه بررسی الگوریتم‌ های ‌مسیر‌یابی در شبکه های رادیو شناختی و ارائه روشی برای بهبود برون دهی شبکه
مهندسی برق ۱۲۸

پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق،مخابرات سیستم چکیده: بررسی الگوریتم‌های ‌مسیر‌یابی در شبکه‌های رادیوشناختی و ارائه روشی برای بهبود برون دهی شبکه تکنولوژی رادیوشناختی برای اولین بار توسط دکتر Mitola در سال 1999 بیان شد و در سال‌های اخیر تحولی نو‌ظهور در زمینه ارتباطات رادیویی ایجاد کرده که می تواند با بکارگیری منابع طیفی موجودبه صورت هوشمندانه و مؤثر سرویس‌های بی‌سیم ...
پایان نامه بررسی الگوریتم‌ های بهینه رمزنگاری مقاوم به‌منظور پیاده‌ سازی روی FPGA
مهندسی الکترونیک ۱۴۷

پایان‌نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد (‌M.Sc) رشته مهندسی برق –‌ گرایش الکترونیک چکیده توابع درهم‌ ساز نوعی تابع چکیده ساز است که در تمامی طراحی‌های رمزنگاری و پروتکل‌های امنیتی جهت تولید اعداد تصادفی و مکانیزم ذخیره رمز عبور احراز هویت و امضای دیجیتالی در دنیای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد. موسسه ملی استاندارد و فناوری، مسابقه‌ای را برای بهبود بخشیدن الگوریتم‌ های ...
پایان نامه بهینه سازی مولد پالسی با استفاده از الگوریتم های تکاملی
مهندسی برق ۸۲

پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مهندسی برق گرایش قدرت چکیده: توان پالسی طرحی است برای تخلیه انرژی ذخیره شده الکتریکی بر روی بار در یک یا چند پالس کوتاه با نرخ تکرار قابل کنترل. فناوری تولید توان پالسی به دو شاخه پالسهای کم توان و پالسهای پر توان تقسیم می شود. پالسهای کم توان در حد چند مگا وات و پالسهای پرتوان دارای توانی در حد گیگا و تراوات یا بیشتر می باشد. در این پایان ...
پایان نامه تحلیل،شبیه سازی و ساخت آنتن میکرواستریپ بهینه شده با رولایه متامتریال و استفاده از الگوریتم بهینه سازی تجمع ذرات (PSO)
مهندسی برق ۱۷۸

پایان نامه‌ی دوره‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی برق (میدان) چکیده تحلیل، شبیه سازی و ساخت آنتن میکرواستریپ بهینه شده یا رولایه متامتریال و استفاده از الگوریتم بهینه سازی تجمع ذرات (PSO) آنتن های میکرواستریپ به دلیل ویژگی منحصر به فردی مانند هزینه ساخت مناسب و وزن کم دارند، به ویژه در سیستم های بی سیم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از معایب این آنتن بهره نامناسب آن است. ...
پایان نامه جایابی بهینه ادوات SVC & TCSC به منظور کاهش تلفات در سیستم های انتقال با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی برق ۸۱

پایان نامه دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.S ) گرایش برق قدرت چکیده با گسترش روزافزون مصرف انرژی در جهان، توسعه شبکه های قدرت امری ضروریست. اما ایجاد خطوط انتقال جدید، مستلزم صرف زمان وهزینه های گزاف بوده ولذا درصورت امکان استفاده ازهمان خطوط با ظرفیت انتقال بالاتر بسیار مقرون به صرفه می باشد. امروزه سیستم شبکه های قدرت با مشکلاتی از قبیل ناپایداری ولتاژ با ریسک بالا و تلفات توان ...
پایان نامه طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE
مهندسی برق ۷۴

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پایان­نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق – مخابرات چکیده با رشد سریع کاربران اینترنت و سرویس­های بلادرنگ نظیر صدا و تصویر و نیاز به برآورده کردن کیفیت سرویس مورد نیاز کاربران از نسل بعدی شبکه­های سلولی انتظار می­رود که دسترسی در همه نقاط را برای کاربران موبایل فراهم کند. LTE یک تکنولوژی دسترسی رادیویی جدید می­باشد که به منظور یک حرکت به سمت نسل بعدی سیستم­های بی­سیم پیشنهاد شده است. ...
پایان نامه طراحی الگوریتم های تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده
مهندسی برق ۲۰۵

رساله دکترای مهندسی برق چکیده: هدف از انجام این رساله، ایجاد بهبود در نحوه عملکرد الگوریتم های تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در شبکه های داده می باشد. الگوریتم تخصیص نرخ بهینه بر مبنای تابع سودمندی در ابتدا توسط دکتر گلستانی مطرح گردید. سپس Kelly نشان داد که میتوان مسئله تخصیص نرخ بهینه را به دو زیر مسئله ساده تر تبدیل کرد که یکی توسط شبکه و دیگری توسط کاربرها حل میشود و ...
پایان نامه بررسی معایب شبکه های آبرسانی شهری (بعنوان نمونه شبکه ی آب لنگرود) و بهینه سازی و طراحی شبکه ی بهینه برای یک منطقه ی خاص با استفاده از الگوریتم جفت یابی زنبورهای عسل HBMO
مهندسی مکانیک ۱۳۷

مهندسی مکانیک (گرایش تبدیل انرژی چکیده بررسی معایب شبکه های آبرسانی شهری (بعنوان نمونه شبکه ی آب لنگرود) و بهینه سازی و طراحی شبکه ی بهینه برای یک منطقه ی خاص با استفاده از الگوریتم جفت یابی زنبور های عسل HBMO با توجه به بحران جهانی آب، امروزه رویکردی ویژه به طراحی و استفاده ی بهینه از شبکه های آبرسانی در سرتاسر کره خاکی پدید آمده است. این نگرش بویژه در کشورهای در حال توسعه ...
پایان نامه طراحی بهینه پارتوئی مکانیزم شش میله ای برای تولید مسیر با استفاده از الگوریتم های تکاملی
مهندسی مکانیک ۹۴

چکیده طراحی بهینه پارتوئی مکانیزم شش میله ای برای تولید مسیر مرتضی ایلانلو در این پایان نامه ما به ارائه سنتز بهینه ابعادی مکانیزم شش میله­ای با قیدهای دورانی می­پردازیم. هدف از سنتز، تولید مسیر به گونه­ای است که تا حد امکان به مسیر مطلوب نزدیک­تر باشد. از زنجیره­های شش میله­ای، با هفت اتصال چرخشی، شناخته شده با یک درجه آزادی می­توان زنجیره وات و استفن­سون را نام برد. دو نوع ...
پایان نامه بهینه سازی ترمواکونومیک و اگزرژو اکونومیک بویلر بازیاب حرارت سیکل ترکیبی و سیستم تولید همزمان توان و آب شیرین در نیروگاه نکا با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی مکانیک ۱۲۸

چکیده: با توجه به کاهش منابع زیرزمینی آبی و سوخت های فسیلی در دنیای امروز و همچنین در ایران جلوگیری از اتلاف انرژی و معرفی روش­های نوین در تهیه­ی آب شیرین قابل شرب از آب دریاجایگاهی خاص در دنیای آینده خواهد داشت. استفاده از روش­هایی چون روش های تبخیر – تقطیری می­تواند یکی از این روش­ها باشد. با توجه به بالا بودن راندمان حرارتی در سیکل­های ترکیبی موجب شده تا اقبال عمومی در جهان ...
پایان نامه طراحی بهینه هندسه میدان جریان در پیل سوختی پلیمری با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مهندسی مکانیک ۱۱۴

جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک- ساخت وتولید چکیده پیل هاى سوختی، دستگاه هاى الکتروشیمیایی هستند که براى تبدیل مستقیم سوخت به انرژی الکتریکی به کار می روند. یکی از مهمترین نوع پیلهای سوختی، پیل سوختی پلیمری است که کاربرد فراوانی دارد. در حالت کلی دو نوع بهینه سازی در پیل سوختی پلیمری میتوان انجام داد : بهینه سازی در طراحی و ساخت بهینه سازی پارامترهای فرآیندی دسته اول که ...
پایان نامه داده کاوی (Data Mining)
مهندسی کامپیوتر ۹۱

پایان نامه مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته کامپیوتر سال 1387 چکیده: در دو دهه قبل توانایی­های فنی بشر برای تولید و جمع­ آوری داده‌ها به سرعت افزایش یافته است. عواملی نظیر استفاده
پایان نامه سیستم های خبره
مهندسی کامپیوتر ۱۵۶

پایان نامه مقطع کاردانی رشته کامپیوتر سال 1383 چکیده مؤلف هوش مصنوعی دانش ساخت ماشین ها یا برنامه های هوشمند است تعریف دیگری که ازهوش مصنوعی می توان ارائه داد به قرارزیراست : هوش مصنوع
پایان نامه مدل سازی راکتور شیمیایی با شبکه‌های عصبی مصنوعی
مهندسی مکانیک ۱۳۶

پایان نامه مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک سال 1386 چکیده: در این پروژه، ورودی‌ها و خروجی‌های یک سیستم چند ورودی و چند خروجی غیر خطی، برای ایجاد یک مدل دینامیکیِ هوشمند، استفاد
پایان نامه پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728
مهندسی مخابرات ۱۰۶

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مخابرات سیستم سال 1381 چکیده    کدک صحبت استاندارد G.728 ، یک کدک کم تاخیر است که صحبت با کیفیت عالی را در نرخ بیت 16 kbps ارائه می دهد و
پایان نامه اثر گیج پارچه حلقوی پودی بر سیگنال تنفسی لباس هوشمند
مهندسی نساجی ۱۳۱

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی نساجی سال 1387 مقدمه انسان از ابتدای خلقت تا کنون، تنوع پوشش خود را از برگ درخت تا منسوجات هوشمند امروزی، اختیار نموده است. در گذر زمان با فهم و
پایان نامه آفت های گلخانه ای
مهندسی کشاورزی و زراعت ۶۶

مقدمه: در چند دهه اخیر تمرکز جمعیت در شهرهای بزرگی نظیر تهران بازار مصرف بزرگی را برای محصولات کشاورزی فراهم کرده است. لذا زمین های کشاورزی، تا شعاع زیادی نسبت به این مراکز برای رفع نیازهای غ
پایان نامه بررسی و مطالعه ی کامل داده کاوی و داده کاوی با SQL SERVER 2005 پیاده سازی آن روی بانک اطلاعاتی دانشگاه آزاد قوچان
مهندسی کامپیوتر ۲۱۷

پایان نامه دوره کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار اسفند 86 چکیده بررسی ومطالعه ی کامل داده کاوی و داده کاوی با SQL SERVER2005 پیاده سازی آن روی بانک اطلاعاتی دانشگاه آزاد قوچان &nbs
پروژه سیستم عامل های بلادرنگ
مهندسی کامپیوتر ۷۸

دوره کارشناسی رشته  کامپیوتر     گرایش   نرم افزار بهمن 86 مقدمه:   مهمترین کاربرد سیستمهای بلادرنگ در رابطه با عملیات کنترل پردازش است . خاص
پایان نامه بررسی اکوتیپ های مختلف گیاه Allium hirtifolium از دیدگاه مولکولی (با نشانگر RAPD) و مورفولوژیکی و فیتوشیمیایی(آلیسین)
مهندسی کشاورزی و زراعت
ری از پروژه های علمی_پژوهشی با استفاده از متمتیکا کد نویسی میشوند.

در صورتی که تمایل دارید پروژه شما در اسرع وقت و با هزینه مناسب به کمک این نرم افزار حرفه ای کد نویسی،مدلسازی و انجام شود روی بنر کلیک کنید.

پروژه متمتیکا
انجام پروژه متمتیکا

   برخی از زمینه های انجام پروژه متمتیکا   

در صورتیکه پروژه یا مقاله مورد نظر در هر یک از زمینه های ریاضی،فیزیک،شیمی و مهندسی بصورت ریاضیاتی مدل سازی شده باشد میتوان به کمک متمتیکا برنامه آن را نوشت و نتایج را در قالب نمودار و جدول بدست آورد.

انجام پروژه متمتیکا
 پروژه متمتیکا

برای مثال برخی از زمینه های مختلف ریاضی که تا کنون بطور مکرر برنامه نویسی آن به کمک متمتیکا برای صنعتگران و پژوهشگران رشته های گوناگون پذیرفته شده است:

 حل معادلات انتگرالی و انتگرالی_دیفرانسیلی  

شامل معادلات فردهولم،ولترا،معادلات کسری،انتگرال با هسته های (کرنل های) منفرد (تکین) و ....

حل معادلات دیفرانسیل

شامل معادلات مقدار مرزی،مقدار اولیه،معادلات با مشتقات جزئی،معادلات با مشتقات معمولی،معادلات خطی،معادلات غیر خطی و....

روش های عددی حل معادلات

شامل روش های باقیمانده وزنی از جمله روش گلرکین (Galerkin)

روش پتروف_گلرکین(petrov_Galerkin)

روش های هم مکانی (کالوکیشن)(collocation)

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


روش های طیفی(spectral)

روش حداقل مربعات(مینیمم مربعات)

همچنین شامل روش های المان محدود (اجزا محدود یا عناصر متناهی)(FEM)

المان مرزی(عناصر مرزی)(BEM)

حجم محدود(حجم متناهی)(FVM)

تفاضل محدود(تفاضل متناهی)(FDM)

روش های بدون المان(مش لس،مش فری) (Mesh_Free or Meshless)

روش های هسته های باز تولید شونده (Reproducing kernel)

روش دی کیو(مربعات دیفرانسیلی) (Differential Quadrature)

روش های مبتنی بر موجک ها(Wavelets)

روش های مبتنی بر توابع شعاعی(RBF)

روش های مبتنی بر توابع خاص(توابع ویژه) مانند توابع

 لژاندر،چبیشف،بسل،توابع فوق هندسی و...

روش های تحلیلی حل معادلات

 شامل روش هوموتوپی (Homotopy Analysis Method)

اغتشاش(پرتوربیشن)(Perturbation)

روش های هارمونیک(مانند روش بالانس هارمونیک)  (Harmonic Balance Method)

حل به کمک سری ها (سری های چند جمله ای های متعامد، بسط تیلور و مکلورن،سری فوریه و....)

روش تجزیه ادومیان Adomian decomposition method)

بهینه سازی

شامل بهینه سازی کلاسیک مانند روش نیوتون ،روش ضرایب لاگرانژ، روش سیمپلکس (بهینه سازی خطی) و روش های نوین مانند الگوریتم ژنتیک،الگوریتم کلونی مورچه ها،شبکه عصبی و ...

در صورتیکه پروژه یا مقاله ای در اختیار دارید که به کمک یکی از روش های ریاضی مدلسازی و حل شده است و قصد دستیابی به نتایج آن را دارید با ارسال مقاله های خود در واتساپ و تلگرام ما جهت تهیه کد متمتیکا برای آن اقدام کنید
یص لبه استفاده شده است. در این کار، یک روش مناسب و قوی برای تشخیص لبه بر اساس ACO ارائه شده است، که در آن یک تابع ابتکاری جدید تعریف می شود، یک آستانه توسط کاربر در فرآیند به روز رسانی فرمون تصویب می شود و در آن مقادیر پارامتر مناسب نیز فراهم می شود. نتایج تجربی به وضوح حاکی از اثر بخشی روش ارائه شده می باشد، و در همان زمان، در حضور نویز، روش پیشنهادی عملکرد بهتری نسبت به دو روش دیگر تشخیص لبه بر اساس ACO و چهار آشکارساز لبه معمولی از خود نشان می دهد.

مقدمه

تشخیص لبه یک عملیات پیش پردازش اساسی در بسیاری از کاربردهای صنعتی برای بینایی ماشین است [1-3]، که برای تشخیص شکل، بازسازی 3D، تشخیص نقص در قطعات مکانیکی، و غیره استفاده می شود. لبه ها مجموعه ای از پیکسل ها در تصویر با تغییرات شدید هستند و با فواصل قابل مشاهده ی بین اشیاء در یک تصویر مطابقت می کنند. به طور معمول، تشخیص لبه فرایندی است که در ورودی یک تصویر با مقیاس خاکستری را گرفته و سپس در خروجی یک تصویر باینری بدست می دهد تا لبه های اشیاء را مشخص سازد.

بسیاری از روش های تشخیص لبه در دهه های اخیر مطرح شده است. بسیاری از آنها بر اساس روش دیفرانسیل دیجیتال بنا شده اند، [4] مانند سوبل، رابرتز، اپراتورهای لاپلاس. چون همیشه این الگوریتم ها به نویز کاملا حساس هستند، به منظور سرکوب نویز، Marr و همکارانش [5] و Canny [6] قبل از تشخیص لبه, گاوسی پیش نرم و صاف به تصویر اعمال کردند. متاسفانه این روش در حالی که نویز را از تصویر حذف می کند, در عین حال می تواند باعث ایجاد لکه در آن شود. در نتیجه، همانطور که در شکل1 نشان داده شده است ، این روش در شناسایی محل لبه دقت کافی نخواهد داشت [7]. برای غلبه بر این محدودیت،می توان تشخیص لبه را به عنوان یک مسئله بهینه سازی فرموله کرد. بهینه سازی کلونی مورچه ([ACO] (8 به عنوان یک روش بهینه سازی نسبتا جدید برای تشخیص لبه استفاده می شود، که می توان آن را به دو دسته طبقه بندی کرد: تشخیص مستقیم لبه [9-18] و جبران لبه شکسته [19،20]. در این مقاله، روش ارائه شده بر اساس اولی است، زیرا دومی تنها به عنوان یک ابزار مکمل برای دیگر آشکارسازهای لبه استفاده می شود.

ACO به عنوان یک رویکرد هوش ازدحامی برای تشخیص مستقیم لبه تصویر توسط ژوانگ [9،10] از سال 2004 به تصویب رسید. او ازکلونی مورچه (ACS) برای ساخت نمودار های ادراکی تصاویر برای استخراج ویژگی های لبه استفاده کرد. متاسفانه، دو روش او تنها قادر به تشخیص لبه های ساده است. پس از آن، نظام آبادی پور و همکاران [11] از کلونی مورچه و اعمال گراف جهت برای تشخیص لبه استفاده کردند. اگرچه آنها رابطه بین تصویر و تعداد مورچه ها پیدا کردند،اما ازاطلاعات دیگر در مورد تصویر برای تنظیمات پارامترهای بیشتر استفاده نکردند. در عمل، هر چه بیشتر پارامترهای تطبیقی ارائه شوند، روش راحت تر ارائه می شود. که دراین کار، ما سه پارامتر تطبیقی کردیم. Tian وهمکاران [12] هم از ACS استفاده کرده و با پیشنهاد روش محاسبات آستانه تطبیقی , با مشکل تشخیص لبه مقابله کردند. به طور مشابه،  Jevtic و همکارانش [13] برای اولین باراز بهره تطبیقی چند مقیاسی برای افزایش کنتراست تصویراستفاده کرده، و سپس از ACS برای تشخیص لبه های تصویر بهره بردند. از آن زمان بسیاری از روش های آستانه تطبیقی [14-18] ارائه شده است. اما در حقیقت، رویکرد فرا ابتکاری ACO به عنوان یک تکنیک هوش ازدحامی ذاتا تطبیقی است، چرا که این تکنیک رفتار جمعی عوامل غیر متمرکز  خود سازمان یافته در یک دسته زیاد(از مورچه ها) است. بنابراین، در این کار، با استفاده از این ویژگی از ACO، یک آستانه تعریف شده توسط کاربردر فرآیند به روز رسانی فرمون به بکار گرفته شده است , وبه طور موثر با تنظیم آستانه تعریف شده توسط کاربر می توان نویز را از بین برد.

علاوه بر این، ماتریس اطلاعات ابتکاری ACO  بر اساس تشخیص لبه را می توان به طور کلی به دو نوع تقسیم کرد: یکی توسط پیشنهاد نظام آبادی پور و همکاران.، که در [11،13،15،16] مورد استفاده قرار گرفت ؛ دیگری در [12،14،17،18]استفاده شد که توسط Tian ابداع شده بود. بر اساس این دو نوع ماتریس اطلاعات ابتکاری، یک ماتریس اطلاعات ابتکاری جدید (رابطه ی(5) در بخش 3) در این کار به منظور بهبود گرادیان پاسخ در لبه پیشنهاد شده است.

بخش های باقی مانده از این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است.

اول، تفاوت اصلی بین AS و ACS و اجرای الگوریتم به طور خلاصه در بخش 2 شرح داده شده است. پس از آن، روش پیشنهادی مبتنی بر تشخیص لبه تصویر در بخش 3. در مرحله بعد، تنظیم پارامتر روش ارائه شده و نتایج تجربی عملکرد و مقایسه در بخش 4 ار
تماس حاصل نمایید جهت انجام پروژه های خود با شماره تماس حاصل نمایید
برچسب‌ها: بهینه سازی چندهدفه multi objective optimization
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 18:55 توسط احمدی  | نظر بدهید
انجام پروژه های کارشناسی ارشد  Omnet ++
انجام پروژه های دانشجویی Omnet ++ مسیریابی شبکه روتر شبکه های VANET شبکه های وایرلس شبکه های سنسور بهینه سازی مصرف انرژی جهت انجام پروژه های خود با شماره تماس حاصل نمایید
برچسب‌ها: Omnet, مسیریابی شبکه روتر VANET وایرلس wireless
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 18:52 توسط احمدی  | نظر بدهید
مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث بهینه سازی با الگوریتمهای هوش مصنوعی داده کاوی
مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در مباحث هوش مصنوعی شبکه عصبی پرسپترون LVQ هاپفیلد داده کاوی Data mining neural network الگوریتم های تکاملی Evolutionary algorithm الگوریتم ژنتیک genetic algorith کلونی مورچگان ant clony ازدحام ذرات pso جهت انجام پروژه های خود با شماره تماس حاصل نمایید

سب شدهانجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco
ant-cloni-optimazation
انجام پروژه های کلونی aco

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



انجام پروژه های aco -انجام پروژه های  الگوریتم کلونی -انجام پروژه های بهینه سازی کلونی -انجام پروژه با الگوریتم حرکت مورچگان گروه هوش مصنوعی azsoftir آماده انجام پروژه های هوش مصنوعی وبهینه سازی شما با…
الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان دانلود رایگان کد پروژه پایتون

صادقی بازدید : 22 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

لگوریتم کلونی مورچگان یا الگوریتم ACO

آشنایی با الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان (ACO) رفتار مورچه‌ها (ANT) را در طبیعت شبیه سازی می‌کند. الگوریتم ACO روند یا چرخه ‌ای که مورچه ها در طبیعت برای پیدا کردن غذا طی می‌کنند را مورد بررسی قرار داده و با استفاده از این روند و در نظر گرفتن جواب بهینه برای مسائل به عنوان غذا، جواب بهینه مسائل پیدا می‌کند.

مورچه‌ها در طبیعت برای یافتن محل غذا از ماده‌ای به نام فرومون اسفتاده می‌کنند، این ماده از مورچه‌ها هنگام حرکت ترشح شده و مسیر حرکت آغشته به این ماده می‌گردد لذا هر چه مسیری  ماده بیشتری در خود داشته باشد، احتمالا منجر به غذای بیشتری می‌گردد

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

مجموعه جواب‌های ابتدایی مسئله ⇔ کلونی مورچگان

هر جواب کاندید برای مساله ⇔ مورچه در کلونی مورچگان

دامنه مساله (فضای جست و جو) ⇔ محیط کاری مورچه‌ها

جواب بهینه ⇔ محلی که نسبت به اماکن دیگر غذا در آنجا بیشتر یافت می‌شود

نحوه‌ی محاسبه‌ی ارزش هر جواب ⇔ میزان غذایی که در آن نقطه وجود دارد (میزان رفت و آمد به آن نقطه)

با در نظر گرفتن نگاشت بالا ، می‌توان هر مساله‌ی بهینه سازی را به کمک الگوریتم ACO حل کرد، اما بهترین مسائلی که در الگوریتم ACO مورد بهینه‌ سازی قرار گرفتند، مسائل مسیریابی بوده اند.

روند الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان به صورت شبه کد زیر است :

الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان

مهمترین روابطی که در الگوریتم ACO وجود دارند عبارتند از :

نرخ بروز رسانی فرومون در مسیر i و j :

الگوریتم کلونی مورچگان

احتمال انتخاب مسیر i و j برای مورچه k :

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان

الگوریتم کلونی مورچگان

انواع الگوریتم مورچگان

سیستم مورچه نخبگان: در این روش بهترین راه حل کلی در هر تکرار فرمون آزاد می‌کند. همچنین این روش برای تمام مورچه‌های مصنوعی باید انجام شود.

سیستم مورچه ماکسیموم – مینیمم: یک مقدار کمینه و بیشینه برای فرمون تعیین کرده و فقط در هر مرحله بهترین جواب این مقدار را آزاد می‌کند و همه ی گره‌های مجاور ان به مقدار فرمون بیشینه مقدار دهی اولیه می‌شوند.

سیستم کلونی مورچه

سیستم مورچه بر اساس رتبه: تمام راه حل‌های بدست آماده بر اساس طول جواب رتبه‌بندی می‌شوند و بر اساس همین رتبه‌بندی مقدار فرمون آزاد سازی شده توسط آن‌ها مشخص خواهد شد و راه حل با طول کمتر از راه حل دیگر با طول بیشتر مقدار فرمون بیشتری آزاد می‌کند.09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

سیستم مورچه متعامد مداوم: در این روش مکانیزم تولید فرمون به مورچه اجازه می‌دهد تا برای رسیدن به جواب بهتر و مشترک با بقیه مورچه‌ها جستجو انجام دهد با استفاده از روش طراحی متعامد مورچه می‌تواند در دامنه تعریف شده خود به صورت مداوم برای بدست آوردن بهترین جواب جستجو کند که این عمل به هدف رسیدن به جواب بهینه و صحیح ما را نزدیک می‌کند. روش طراحی متعامد می‌تواند به دیگر روش‌های جستجو دیگر گسترش پیدا کنند تا به مزیت‌های این روش‌های جستجو اضافه کند.

کاربردهای الگوریتم ACO

از کاربردهای الگوریتم ACO می‌توان به بهینه کردن هر مسئله‌ای که نیاز به یافتن کوتاهترین مسیر دارد، اشاره کرد:

مسیر یابی داخل شهری و بین شهری.

استفاده از الگوی کلونی مورچه ها جهت اداره ترافیک.

مسیر یابی بین پست‌های شبکه‌های توزیع برق ولتاژ بالا.

مسیر یابی شبکه‌های کامپیوتری.

استفاده ازوب.

استفاده از الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان دربهینه سازی شبکه‌های توزیع آب.

و…

وب سایت مطلب دی ال با انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم ACO در متلب در خدمت کاربران عزیز می باشد .

انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان

سفارش سریع از واتس آپ 

با ما در ارتباط باشید :  

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان ، انجام پروژه الگوریتم مورچه Ant Colony توسط صدها متخصص الگوریتم کلونی مورچگان از تخصص های اصلی متلب پروژه بوده و با قیمت مناسب انجام میشود برای انجام پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی مورچگان باشماره 09039549884 تماس بگیرید .

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه 7 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

ما چه نوع پروژه های الگوریتم کلونی مورچگان رو میتوانیم انجام بدهیم ؟

انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان

انجام پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی مورچگان

انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با متلب

هزینه انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان

به جرات میتوان گفت انجام پروزه دانشجویی الگوریتم کلونی مورچگان در متلب پروژه در هیچ گروه و موسسه مشابهی یافت نمیشود و این به دلیل استفاده از مجرب ترین اساتید این حوزه می باشد

الگوریتم کلونی مورچگان چیست ؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

بهینه‌سازی گروه مورچه‌ها یا ACO همان‌طور که می‌دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش(ACo)، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیلهٔ حرکت بر روی نمودار مسئله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مسئله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالات بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.منبع ویکی پدیا

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک

انجام پروژه های بهینه سازی 

انجام پروژه های مدل سازی 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

انجام پروژه های pso

انجام پروژه های سیمولینک

انجام پروژه های هوش مصنوعی 

انجام پروژه های شبکه عصبی 

انجام پروژه های داده کاوی 

انجام پروژه های پایتون

برای سفارش پروژه باید چه کار کنم ؟

برای سفارش انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

زمان پروژه چقدر می باشد ؟

انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

کیفیت در پروژه به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه الگوریتم کلونی مورچگان همواره هدف متلب پروژه بوده است

چگونه از پروژه مطمئن شویم ؟

اطمینان از انجام پروژه الگوریتم کلونی مورچگان با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته ف

گروه هوش مصنوعی azsoftir آماده انجام پروژه های هوش مصنوعی وبهینه سازی شما با الگوریتم کلونی aco با زبان های نویسی سی شارپ- پایتون-جاوا-متلب -سی پلاس پلاس… می باشد .

پروژه های خود را میتوانید از قسمت ثبت سفارش پروژه یا از طریق ایمیل زیر azsoftir@gmail.com یا شماره تماس 09367292276 ثبت کنید.

alghorithm aco

alghorithm aco

 09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

کارهایه کد نویسی که توسط الگوریتم کلونی aco قابل انجام است :

انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco

انجام پروژه های بهینه سازی با الگوریتم کلونی aco

انجام پروژه های الگوریتم کلونی aco در متلب

انجام پروژ با الگوریتم کلونی aco در پایتون python

انجام پروژه با الگوریتم aco در جاوا java

انجام پروژه با الگوریتم aco در R

انجام پروژه های aco در R

شرح الگوریتم کلونی aco

پیاده سازی الگوریتم کلونی مورچگان در متلب

الگوریتم aco در واقع کوتاه شده عبارت ant colony optimazation به معنی بهینه سازی کلونی مورچگان می باشد.کلیت الگوریتم کلونی بر گرفته از بر اساس زندگی اجتماعی ورفتار مورچگان می باشد .حرکت مورچه ها برای پیدا کردن غذا که تلاش می کنند الگوریتم کلونی از این حرکت مورچه های کارگر الهام گرفته است واینکه مورچه ها چگونه از نزدیک ترین مسیر را برای رسیدن به لانه پیدا می کنند.

در این الگوریتم کلیت کار مورچه ها ابتدا اطراف لانه خود را بصورت رندومایز طی میکنند در مرحله بعد ماده ی از خود بنام فرومون تولید میکند .مورچه با استفاده از بویایی این ماده را بو میکنند مسیر خود را پیدا میکنند هر جایی که این ماده اثره بیشتری داشته باشد احتمال انتخاب ان مسیر بیشتر خواهد بود به محض اینکه مورچه غذایی را پیدا کرد مقدار وکیفیت آن را مورد بررسی قرار میدهدومقداری از غذا را با خود به لانه می برد.در راه برگشت به لانه میزان ماده فرمون به کیفیت ومقدار غذای موجود بستگی دارد.اثز ماده فزرمون سایر مورچه ها را در راه رسیدن به منبع غذایی کمک می کنند.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

همچنین ماده فرمون بعد از مدتی در اثر تماس با هوا تبخیر میشود.از مسیری که مورچه کمتر عبور میکنند بعد از مدتی محو میشود .

صادقی بازدید : 22 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

انجام پروژه های کلونی مورچگان

سفارش سریع از واتس آپ 

با ما در ارتباط باشید :  09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان توسط اساتید متلب پروژه با قیمت مناسب انجام میشود اگر در انجام پروژه کلونی مورچگان  خود مشکل دارید میتوانید با شماره تماس بگیرید

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان در متلب پروژه به صورت رقابتی انجام میشود و از بین چندین پیشنهاد توسط مجریان کمترین قیمت خدمت شما اعلام میشود

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های کلونی مورچگان در کنار شما خواهند بود و با دادن گزارش کامل در فایل وورد مشاوره تخصصی شما از سایت های دیگر بی نیاز خواهند کرد

 

سفارش پروژه کلونی مورچگان خود را به گروه متلب پروژه بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.

 

چرا پروژه کلونی مورچگان خود را به متلب پروژه بسپاریم ؟

 

متلب پروژه با تجربه موفق 7 ساله در انجام پروژه های کلونی مورچگان با همکاری بیش از 200 برنامه نویس حرفه ای ایران با داشتن نماد اعتماد در پروژه های کلونی مورچگان خود را از سایرین متمایز کرده است تمامی پروژه ها با ضمانت و در کمترین زمان ممکن انجام میشود

 

با توجه اینکه اکثر پروژه های کلونی مورچگان با نرم افزار متلب انجام میشود متلب پروژه با داشتن تیم تخصصی آماده انجام کلیه پروژه های کلونی مورچگان را با بهترین کیفیت دارد

 

فعالیت مشابه در پروژه های تکامی 

 

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه های pso

 

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

 

برای سفارش پروژه کلونی مورچگان باید چه کار کنم ؟

 

برای سفارش انجام پروژه های کلونی مورچگان باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زمان انجام پروژه کلونی مورچگان چقدر می باشد ؟

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان  در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

 

کیفیت در انجام پروژه کلونی مورچگان به چه صورت خواهد بود ؟

 

کیفیت در انجام پروژه های کلونی مورچگان از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف متلب پروژه بوده است

 

چگونه از انجام پروژه کلونی مورچگان  مطمئن شویم ؟

 

اطمینان از انجام پروژه های کلونی مورچگان با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند

 

نجام پروژه کلونی زنبور عسل

سفارش سریع از واتس آپ 

با ما در ارتباط باشید :  -

انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبور عسل ، انجام کدنویسی الگوریتم کلونی زنبور عسل با متلب توسط کارشناسان متلب پروژه با کمترین قیمت انجام میشود برای انجام پروژه های الگوریتم کلونی زنبور عسل میتوانید با شماره تماس بگیرید.

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

 

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در انجام پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی زنبور عسل خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

 

متلب پروژه با داشتن اساتید برتر در این حوزه آمادگی دارند تمامی سفارشات الگوریتم کلونی زنبور عسل شما را برعهده گرفته و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پروژه شما را تحویل بدهند.

 

انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبور عسل مانند الگوریتم ژنتیک در متلب پروژه به صورت رقابتی انجام میشود و از بین چندین پیشنهاد توسط مجریان کمترین قیمت خدمت شما اعلام میشود.

 

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های الگوریتم کلونی زنبور عسل در کنار شما خواهند بود و با دادن گزارش کامل در فایل ورد مشاوره تخصصی شما از سایت های دیگر بی نیاز خواهند کرد.

 

انجام پروژه شبکه عصبی - انجام پروزه متلب به صورت فوق حرفه در زمان کوتاه

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

در صورتی که به الگوریتم مسئله مسلط باشید کد نویسی در کمتر از 3 روز انجام می گیرد !

انجام پروژه برنامه نویسی متلب الگوریتم نویسی سیمیولینک رسم نمودار ابزار گرافیکی طراحی GUI

انجام پروژه هوش مصنوعی بهینه سازی هیورستیک پیش بینی کننده ها تصمیم گیری طبقه بندی خوشه بندی

انجام پروژه شبکه عصبی Feed forward mlp rbf som Hopfield ترکیب با ژنتیک و ااگوریتم های بهینه سازی پیش بینی دبی رودخانه پیش بینی آب پشت سد پیش بینی بارندگی پیش بینی مصرف گاز پیش بینی مصرف برق

انجام پروژه های فازی و نورو فازی و ahp

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

انجام پروژه مدیریت مالی پیش بینی قیمت س

 

هام با ورودی های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال سری های زمانی arima sarima arm r arma شبکه های عصبی svr یا رگرسون های بردار پشتیبان arch garch آرچ و گارچ بهینه سازی سبد سهام مارکوئیتز خوشه بندی سهام پیش بینی ریسک پیش بینی ورشکستگی شرکت های بورس پیش بینی شاخص و صنعت های مختلف

 

انجام پروژه های بهینه سازی با درخت تصمیم decision tree الگوریتم ژنتیک GA الگوریتم کلونی مورچه ant colony الگوریتم شبیه سازی تبرید SA الگوریتم کلونی زنبور عسل bee colony الگوریتم جستجوی ممنوعه tabu search الگوریتم رقابت استعماری ICA الگوریتم فاخته و ترکیب روش های بهینه سازی با یکدیگر به صورت اتوماتای سلولی

انجام پروژه اتوماتای سلولی اتوماتای یادگیر q learning کنترل مسیر ربات

انجام پروژه مهندسی صنایع مهندسی

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

کامپیوتر مهندسی مالی مهندسی مهندسی شیمی و عمران و معماری مدیریت اقتصاد مهندسی آب هواشناسی

 

لگوریتم ژنتیک – الگوریتم کلونی مورچه – الگوریتم ازدحام ذرات – الگوریتم جستجوی ممنوعه – الگوریتم تبرید – الگوریتم کلونی زنبور عسل – الگوریتم استعماری –الگوریتم فاخته – الگوریتم اتوماتای سلولی – الگوریتم بهینه سازی موازی – فازی لاجیک – شبکه عصبی پیش خور – شبکه عصبی رادیال –شبکه عصبی طبقه بندی – شبکه عصبی پیش بینی – شبکه عصبی خوشه بندی – ترکیب شبکه های عصبی و ژنت

کلمات کلیدی آگهی: شبکه عصبی ، پروژه دکتری ، کارشناسی ارشد ، مدیریت مالی ، سهام ، بهینه سازی ، متلب ، پایان نامه ، صنایع ، ژنتیک

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

انجام پروژه متلب

نجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی متلب matlab مطلب الگوریتم های بهینه سازی فرا ابتکاری  Email : Phone : گروه آموزشی متلب نت     ترکیب روش های کلاسیک و هوشمند در بهینه سازی چندهدفه,ترکیب شبکه عصبی,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم اجتماع ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم ازدحام ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم رقابت استعماری,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم ژنتیک,ترکیب شبکه عصبی و الگوریتم اجتماع ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگوریتم ازدحام ذرات,ترکیب شبکه عصبی…

الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگانAnt Colony Optimization یاACO انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی متلب matlab مطلب

00

صادقی بازدید : 21 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

پروژه ای با عنوان بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO توسط تیم همیارپروژه با کیفیت عالی و توضیحات کامل انجام شده است که می توانید آن را با قیمتی مناسب از سایت دریافت کنید.در این پروژه ثابت های تنظیمی و سیمولینک و مقایسه انها پیاده سازی شده  که در زیر توضیحات بیشتری در این مورد داده شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

همانطور که می دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیله حرکت بر روی نمودار مساله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مساله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالا بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.

 

بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

 

این روش که از رفتار مورچه‌ها در یافتن مسیر بین محل لانه و غذا الهام گرفته شده؛ اولین بار در ۱۹۹۲ توسط مارکو دوری در پایان نامه دکترایش مطرح شد.

 

الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه‌ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی‌ها زندگی می‌کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن.

 

یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه‌ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه‌ها دارای نوعی هوشمندی توده‌ای است که اخیراً مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است در دنیای واقعی مورچه‌ها ابتدا به طور تصادفی به این سو و آن سو می‌روند تا غذا بیابند. سپس به لانه بر می‌گردند و ردی از فرمون  می‌گذارند. چنین ردهایی پس از باران به رنگ سفید در می‌آیند و قابل رویت اند. مورچه‌های دیگر وقتی این مسیر را می‌یابند، گاه پرسه زدن را رها کرده و آن را دنبال می‌کنند. سپس اگر به غذا برسند به خانه بر می‌گردند و رد دیگری از خود در کنار رد قبل می‌گذارند؛ و به عبارتی مسیر قبل را تقویت می‌کنند. فرومون به مرور تبخیر می‌شود که از سه جهت مفید است:

 

باعث می‌شود مسیر جذابیت کمتری برای مورچه‌های بعدی داشته باشد. از آنجا که یک مورچه در زمان دراز راه‌های کوتاه‌تر را بیش تر می‌پیماید و تقویت می‌کند هر راهی بین خانه و غذا که کوتاه‌تر (بهتر) باشد بیشتر تقویت می‌شود و آنکه دورتر است کمتر.

 

اگر فرومون اصلاً تبخیر نمی‌شد، مسیرهایی که چند بار طی می‌شدند، چنان بیش از حد جذّاب می‌شدند که جستجوی تصادفی برای غذا را بسیار محدود می‌کردند. وقتی غذای انتهای یک مسیر جذاب تمام می‌شد رد باقی می‌ماند.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

لذا وقتی یک مورچه مسیر کوتاهی (خوبی) را از خانه تا غذا بیابد بقیه  مورچه‌ها به احتمال زیادی همان مسیر را دنبال می‌کنند و با تقویت مداوم آن مسیر و تبخیر ردهای دیگر، به مرور همه مورچه‌ها هم مسیر می‌شوند. هدف الگوریتم مورچه‌ها تقلید این رفتار توسط مورچه‌هایی مصنوعی است که روی نمودار در حال حرکت اند. مساله یافتن کوتاه‌ترین مسیر است و حلالش این مورچه‌های مصنوعی اند.

 

از کابردهای این الگوریتم، رسیدن به راه حل تقریباً بهینه در مسئله فروشنده دوره‌گرد است. به طوری که انواع الگوریتم مورچه‌ها برای حل این مساله تهیه شده است. زیرا این روش عددی نسبت به روشهای تحلیلی و genetic در مواردی که نمودار مدام با زمان تغییر کند یک مزیت دارد؛ و آن این که الگوریتمی ست با قابلیت تکرار و لذا با گذر زمان می‌تواند جواب را به طور زنده تغییر دهد. که این خاصیت در روتینگ شبکه‌های کامپیوتری و سامانه حمل و نقل شهری مهم است.

در مسئله فروشنده دوره گرد باید از یک شهر شروع کرده، به شهرهای دیگر برود و سپس به شهر مبدا بازگردد بطوریکه از هر شهر فقط یکبار عبور کند و کوتاهترین مسیر را نیز طی کرده باشد.

 

موارد انجام شده در این پروژه در تصویر زیر مشخص شده است :

 

پروژه کلونی مورچه ها

 

این پروژه توسط تیم همیارپروژه با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب انجام شده است و به همراه توضیحات کد و روش کار می باشد

 

جهت دریافت فایل پروژه می توانید از طریق لینک زیر آن را خریداری نمایید

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

دسته : پروژه متلب, پروژه ها, هوش مصنوعی

برچسب : الگوریتم کلونی مورچگان, الگوریتم کلونی مورچگان چیست؟, انجام پروژخ ACO, انجام پروژه ACO, انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان, انجام پروژه کلونی مورچگان, بهینه سازی ACO, بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, پروژه آماده, پروژه آماده کلونی مورچگان, پروژه آماده متلب, پروژه کلونی مورچه ها, پیاده سازی بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, خرید پروژه الگوریتم کلونی مورچه ها ACO, دانلود پروژه ACO, دانلود پروژه آماده هوش مصنوعی, دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, همیار پروژه, همیارپروژه

لاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پایاپروژه چه پروژه های الگوریتم فراابتکاری را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری با نرم افزار متلب

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری NSGA II

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری MOPSO

انجام کلیه پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

هزینه مناسب انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

آشنایی با الگوریتم فرا ابتکاری

 پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری بخشی از حل مسائل بهینه سازی است. این مسائل از ابتدای پیدایش ریاضی به نوعی مطرح بوده و تا کنون نیز به شکل های مختلف عنوان می شوند. هنوز هم برای حل مسائل بهینه سازی راه حل ویژه ای وجود ندارد و حتی برخی از آنها هنوز حل شدنی نیستند.

 

الگوریتم فرا ابتکاری چیست؟

اگر یک الگوریتم بتواند مسئله بهینه سازی را به طور کامل حل کند به آن الگوریتم دقیق گفته می شود. معمولا الگوریتم دقیق برای مسائل بهینه سازی تعریف می شود که تابع هدف به صورت شفاف عنوان شده باشد، حال اگر برای یک مسئله الگوریتم دقیق پاسخگو نباشد یا اینکه استفاده از آن خیلی زمان ببرد سراغ روش های تقریبی یا همان ابتکاری می روند. الگوریتم ابتکاری به دنبال آن است که با حذف حالت های نامطلوب جوابی نزدیک به حالت بهینه پیدا کند.

 

بعد از آنکه به طور مختصر با الگوریتم ابتکاری آشنا شدید باید گفت که الگوریتم فرا ابتکاری به مجموعه ای از راه حل ها و الگوریتم ها گفته می شود که بر روی الگوریتم ابتکاری عمل می کنند. استفاده از این الگوریتم منجر می شود مساله از بهینه سازی محلی آزاد شود و یک الگوریتم برای چندین مساله جوابگو باشد.

 

کاربرد الگوریتم های فرا ابتکاری

الگوریتم ژنتیک، الگوریتم پرندگان، الگوریتم خفاش، الگوریتم کلونی مورچگان، الگوریتم رقابت استعماری و … همه نمونه هایی از الگوریتم های فرا ابتکاری هستند. هر یک از این الگوریتم ها را می توان در حل مسائل مربوط به رشته های بیولوژیک، عمران، ریاضی، برق، علوم سیاسی و اجتماعی و … به کار برد، بنابراین به نظر می رسد پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری در سطوح مختلف صنعتی، دانشگاهی و … به چشم می خورد.     

 

خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه الگوریتم فرا ابتکاری:

انجام پروژه های الگوریتم تکاملی

 

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون 

 

انجام پروژه های الگوریتم گرگ خاکستری

 

انجام پروژه های بهینه سازی با متلب 

 

انجام پروژه های پیاده سازی مقاله با متلب

 

انجام پروژه های متلب

 

انجام پروژه های مدلسازی با متلب

 

 انجام پروژه های سیمولینک 

 

انجام پروژه های کمک درسی الگوریتم فرا ابتکاری:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه الگوریتم فرا ابتکاری نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

کارگاه تئوری و عملی آشنایی با برخی تکنیک های مهند سی ژنتیک-کلونینگ

 

ر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در این دوره کوتاه مدت آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، کشت باکتری، الکتروفورز ژل آگارز و ... به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود و در انتهای دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا می شود.

 

این دوره مناسب دانشجویانی است که می خواهند پایان نامه خود را به تازگی شروع کنند و آشنایی چندانی با تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی ندارند.

 

 

برنامه کارگاه

 

ü      اصول تهیه محیط کشت و کشت باکتری

 

ü      آموزش اصول الکتروفورز

 

ü      استخراج DNA پلاسمیدی نوترکیب (Plasmid extraction)

 

ü      آشنایی با واکنش های هضم آنزیمی (Digestion)

 

    و لیگاسیون (Ligation)

 

ü      کلون کردن ژن هدف (Insert DNA) در وکتورهای اختصاصی

 

ü      تهیه باکتری پذیرنده (Competent cell)

 

ü      انتقال یک ژن هدف به باکتری (Transformation)

 

ü      غربالگری کلونی های Recombinant

 

ü      تایید انتقال ژن با روش کلونی PCR

* برنامه کارگاه ممکن است تغییرات جزئی داشته باشد.

 

 

 

 

ظرفیت پذیرش دوره

20 نفر

 

مهلت ثبت نام

 

20 دی 1393

 

 

* ساعت برگزاری کارگاه هر روز از 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر می باشد.

 

توجه: روز اول به دلیل پذیرش و مستقر شدن شرکت کنندگان شهرستانی در مهمانسرا، کارگاه راس ساعت 9 آغاز می گردد. شرکت کنندگان می بایست برای انجام مراحل پذیرش راس ساعت 8:30 دقیقه در لابی طبقه اول پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک حاضر باشند و افرادی که می خواهند از مهمانسرا استفاده نمایند، باید از نیم ساعت زودتر (ساعت 8) پذیرش شوند.

 

اقامت: امکان اقامت برای شرکت کنندگان شهرستانی با قیمت ارزان در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. این مهمانسرا در محوطه پژوهشگاه واقع شده است و هزینه هر شب اقامت دانشجویی در مهمانسرای پژوهشگاه 30 هزار تومان و عادی 50 هزار تومان می باشد.

 

 

فارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری

سفارش انجام پروژه زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim):

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colonyalgorithm)، زمانبندی بهینه کارها در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نرخ جرم و جنایت

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نرخ جرم و جنایت به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با گسترش روزافزون سیستم های کامپیوتری، تحلیلگران اطلاعات می توانند به روند حل جرم و جنایات سرعت بخشند و از این طریق به اجرای قانون کمک کنند. تجزیه و تحلیل و پیشگیری از جرم رویکردی برای شناسایی و تحلیل الگوها و روند جنایت است. در این پروژه اطلاعات ناشناخته و مفید از داده های بدون ساختار استخراج می شود و مناطقی که احتمال وقوع جرم و جنایت در آن ها وجود دارد، پیش بینی می شود.

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نرخ جرم و جنایت مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony)، تعادل بار در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی امتیاز اعتباری

سفارش انجام پروژه داده کاوی امتیاز اعتباری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبانو الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

امتیاز اعتباری یک عبارت عددی است که با تکنیک‌های آماری و بر اساس اطلاعات واقعی که بیانگر وضعیت جاری و سابقه‌ای فرد یا شرکت هستند محاسبه می‌شود. امتیاز اعتباری یک نمره قابل مقایسه است؛ لذا تصمیم‌گیری بر این مبنا، در مقایسه با روش‌های سلیقه‌ای و گزارش‌های متنی، به مراتب قابل اطمینان‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد امتیازاعتباری کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به امتیاز اعتباری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی قیمت سهام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

پروژه بهبود فرآیند تشخیص نفوذ با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس

سفارش انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های یادگیری عمیق (Deep Learning) و الگوریتم کلونی زنبور عسل  (Artificial bee colony)، مجموعه داده های مربوط به اعداد دست نویس، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی تشخیص تقلب

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص تقلب به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

تقلب در مفهوم عام، عبارت است از تحریف حقایق مهم، توسط فردی که می داند ادعایش حقیقت ندارد و یا ارائه حقایق، بدون توجه نسبت به صحت آنها و به قصد فریب دیگران. رویکردهای تشخیص تقلب به طور گسترده به دو دسته تقسیم می شوند. مورد اول، تشخیص سو استفاده است که تلاش می کند که موارد مشاهده شده قبلی را در قالب یک الگو یا امضا تشخیص دهد. مورد دوم، تشخیص ناهنجاری است که تلاش می کند تا یک مشخصه از تاریخچه عملکرد برای هر کاربر ایجاد کرده و سپس با هرگونه انحراف به قدر کافی بزرگ، پی به یک رفتار مشکوک می برد.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص تقلب مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با توجه به اهمیت نقش نرم‌افزارها در زندگی جوامع امروزی، تحقیقات پیرامون کیفیت نرم‌افزار در سال‌های اخیر، گسترش زیادی داشته است. خطاهای پیش‌بینی نشده ی نرم‌افزاری هزینه‌های زیادی را مصرف کننده ها، تحمیل می‌کند. بنابراین، تحقیقات حوزه ی نرم افزار، بر روی تولید سیستم‌های با کیفیت بالا متمرکز شده‌اند. مهم ترین مولفه در سیستم نرم‌افزاری، قابلیت اطمینان است. تعداد خرابی در زمان اجرای نرم‌افزار باید حداقل شود تا بتوان به قابلیت اطمینان مناسبی حاصل شود.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی مشکلات ارتوپدی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص مشکلات ارتوپدی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

جراحی ارتوپدی (Orthopedic surgery) یا استخوان‌پزشکی به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد جراحی ارتوپدی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به مشکلات ارتوپدی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

سفارش پروژه – انجام پروژه کلونی زنبور عسل می 19, 2020 انجام پروژه کلونی زنبور عسل  بدون دیدگاه

ما می توانیم این پروژه را برای شما انجام دهیم:

 

سلام

 

 یه مقاله هست کد پیاده سازی تو مقاله میخوام

 

 در مورد کلونی زنبور هست

 

در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با 

سط دانش اموختگان دانشگاههای تهران و صنعتی شریف

 

در اسرع وقت

 

بدون واسطه

 

به همراه توضیحات تلفنی پس از انجام

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه کدنویسی الگوریتم های فراابتکاری بهینه سازی

 

پیاده سازی و برنامه نویسی انواع روش های بهینه سازی به کمک نرم افزار متلب شامل الگوریتم ژنتیک ، ازدحام ذرات PSO ، الگوریتم رقابت استعماری ، زنبور عسل ، کلونی مورچگان ، الگوریتم فاخته ، کرم شب تاب ، جنگل انبوه

 

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

 

برنامه نویسی و انجام پروژه زمان بندی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه مکان یابی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه برق قدرت با استفاده از الگوریتم ژنتیک ، PSO و دیگر الگوریتم های فراابتکاری

 

انجام پروژه بهینه سازی

 

انجام پروژه بهینه سازی با استفاده از تابع هدف

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با نرم افزار متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک matlab

 

 

 

انجام پروژه ازدحام ذرات در با متلب

 

انجام پروژه PSO در با متلب

 

انجام پروژه کلونی مورچگان در با متلب

 

انجام پروژه مکان یابی در با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم قورباغه در با متلب

 

انجام پروژه زنبورعسل در با متلب

 

انجام پروژه کلونی زنبورها در با متلب

 

 

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه شبیه سازی پیاده سازی الگوریتم ژنتیک الگوریتم PSO زنبورعسل بهینه سازی انجام پروژه برق قدرت مخابرات صنایع مکانیک شیمی متلب مطلب M

های مدل های بهینه سازی حل این مدل های با استفاده از روش های دقیق امکان پذیر نمی باشد به همین علت باید از الگوریتم های فراابتکاری برای حل آن ها استفاده نمود. الگوریتم های فراابتکاری مختلفی وجود دارند که با توجه به نوع مسئله یعنی گسسته یا پیوسته یا باینری بودن آن می توان از هر کدام از آن ها استفاده نمود. اگر مدلی ریاضی تک هدفه یا چند هدفه در شاخه های مختلف درسی دارید می توانید به راحتی و با ارسال سفارش خود کد متلب مدل ریاضی خود را به همراه یک فایل ورد در مورد توضیحات کد نویسی انجام شده در آن برای هر کدام از الگوریتم های فراابتکاری زیر دریافت نمایید.

 

برای سفارش کد نویسی  و تخمین رایگان هزینه در  این قسمت کلیک   نمایید.

 

کد متلب هر کدام از الگوریتم های زیر برای مدل های شما نوشته خواهد.

 

 الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm یا  GA

 

 الگوریتم ازدحام ذرات Particle Swarm Optimization یا  PSO

 

 الگوریتم تکامل تفاضلی Differential Evolutuion یا  DE

 

 الگوریتم شبیه سازی تبرید Simulated Annealing  یا  SA

 

 الگوریتم کلونی مورچگان Ant Colony Optimization یا  ACO

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم تابو سرچ Tabu Search یا  TS

 

 الگوریتم زنبور عسل Bees Algorithm یا  BEE

 

 الگوریتم کلونی مصنوعی زنبور عسل Artificial Bee Colony یا ABC

 

 الگوریتم آموزش معلم Teaching learning based optimization یا  TLBO

 

 الگوریتم هارمونی سرچ Harmony Search یا HS

 

الگوریتم جهش قورباغه Shuffled Frog Leaping Algorithm یا SFLA

 

  الگوریتم رقابت استعماری Imperialist Competitive Algorithm یا ICA

 

 کد الگوریتم لیگ قهرمانان   League Championship Algorithm

 

الگوریتم  فرهنگی Cultural Algorithms یا  CA

 

 الگوریتم علف های هرز یا Invasive Weed Optimization یا IWO

 

 الگوریتم  جغرافیای زیستی Biogeography-based Optimization  یا BBO

 

 الگوریتم  کرم شب تاب Firefly Algorithm یا FA

 

الگوریتم  فاخته  یا Cuckoo optimization Algorithm   یا COA

 

الگوریتم خفاش یا  Bat algorithm یا BA

 

الگوریتم گرده افشانی گل ها یا Flower pollenation algorithm یا FPA

 

الگوریتم جستجوی ارگانیسم های هم زیست یا Symbiotic Organisms Search یا SOS 

 

الگوریتم گله کریل ها یا الگوریتم میگوها یا Krill Herd یا  KH

الگوریتم جستجوی داخلی یا Interior Search Algorithm یا ISA

 

انواع کد های ترکیبی از الگوریتم های فراابتکاری همچون:

 

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات با ژنتیک

 

الگوریتم ترکیبی شبیه سازی تبرید و ژنتیک

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات و شبیه سازی تبری

صادقی بازدید : 23 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

انجام پروژه های کلونی مورچگان

سفارش سریع از واتس آپ 

با ما در ارتباط باشید :  09367292276

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان توسط اساتید متلب پروژه با قیمت مناسب انجام میشود اگر در انجام پروژه کلونی مورچگان  خود مشکل دارید میتوانید با شماره تماس بگیرید

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان در متلب پروژه به صورت رقابتی انجام میشود و از بین چندین پیشنهاد توسط مجریان کمترین قیمت خدمت شما اعلام میشود

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های کلونی مورچگان در کنار شما خواهند بود و با دادن گزارش کامل در فایل وورد مشاوره تخصصی شما از سایت های دیگر بی نیاز خواهند کرد

 

سفارش پروژه کلونی مورچگان خود را به گروه متلب پروژه بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.

 

چرا پروژه کلونی مورچگان خود را به متلب پروژه بسپاریم ؟

 

متلب پروژه با تجربه موفق 7 ساله در انجام پروژه های کلونی مورچگان با همکاری بیش از 200 برنامه نویس حرفه ای ایران با داشتن نماد اعتماد در پروژه های کلونی مورچگان خود را از سایرین متمایز کرده است تمامی پروژه ها با ضمانت و در کمترین زمان ممکن انجام میشود

 

با توجه اینکه اکثر پروژه های کلونی مورچگان با نرم افزار متلب انجام میشود متلب پروژه با داشتن تیم تخصصی آماده انجام کلیه پروژه های کلونی مورچگان را با بهترین کیفیت دارد

 

فعالیت مشابه در پروژه های تکامی 

 

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه های pso

 

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

 

برای سفارش پروژه کلونی مورچگان باید چه کار کنم ؟

 

برای سفارش انجام پروژه های کلونی مورچگان باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

زمان انجام پروژه کلونی مورچگان چقدر می باشد ؟

 

انجام پروژه های کلونی مورچگان  در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

 

کیفیت در انجام پروژه کلونی مورچگان به چه صورت خواهد بود ؟

 

کیفیت در انجام پروژه های کلونی مورچگان از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف متلب پروژه بوده است

 

چگونه از انجام پروژه کلونی مورچگان  مطمئن شویم ؟

 

اطمینان از انجام پروژه های کلونی مورچگان با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند

 

نجام پروژه کلونی زنبور عسل

سفارش سریع از واتس آپ 

با ما در ارتباط باشید :  -

انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبور عسل ، انجام کدنویسی الگوریتم کلونی زنبور عسل با متلب توسط کارشناسان متلب پروژه با کمترین قیمت انجام میشود برای انجام پروژه های الگوریتم کلونی زنبور عسل میتوانید با شماره تماس بگیرید.

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

09367292276

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoftir.com

 

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در انجام پروژه دانشجویی الگوریتم کلونی زنبور عسل خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

 

متلب پروژه با داشتن اساتید برتر در این حوزه آمادگی دارند تمامی سفارشات الگوریتم کلونی زنبور عسل شما را برعهده گرفته و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پروژه شما را تحویل بدهند.

 

انجام پروژه الگوریتم کلونی زنبور عسل مانند الگوریتم ژنتیک در متلب پروژه به صورت رقابتی انجام میشود و از بین چندین پیشنهاد توسط مجریان کمترین قیمت خدمت شما اعلام میشود.

 

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای انجام پروژه های الگوریتم کلونی زنبور عسل در کنار شما خواهند بود و با دادن گزارش کامل در فایل ورد مشاوره تخصصی شما از سایت های دیگر بی نیاز خواهند کرد.

 

انجام پروژه شبکه عصبی - انجام پروزه متلب به صورت فوق حرفه در زمان کوتاه

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

در صورتی که به الگوریتم مسئله مسلط باشید کد نویسی در کمتر از 3 روز انجام می گیرد !

انجام پروژه برنامه نویسی متلب الگوریتم نویسی سیمیولینک رسم نمودار ابزار گرافیکی طراحی GUI

انجام پروژه هوش مصنوعی بهینه سازی هیورستیک پیش بینی کننده ها تصمیم گیری طبقه بندی خوشه بندی

انجام پروژه شبکه عصبی Feed forward mlp rbf som Hopfield ترکیب با ژنتیک و ااگوریتم های بهینه سازی پیش بینی دبی رودخانه پیش بینی آب پشت سد پیش بینی بارندگی پیش بینی مصرف گاز پیش بینی مصرف برق

انجام پروژه های فازی و نورو فازی و ahp

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

انجام پروژه مدیریت مالی پیش بینی قیمت س

 

هام با ورودی های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال سری های زمانی arima sarima arm r arma شبکه های عصبی svr یا رگرسون های بردار پشتیبان arch garch آرچ و گارچ بهینه سازی سبد سهام مارکوئیتز خوشه بندی سهام پیش بینی ریسک پیش بینی ورشکستگی شرکت های بورس پیش بینی شاخص و صنعت های مختلف

 

انجام پروژه های بهینه سازی با درخت تصمیم decision tree الگوریتم ژنتیک GA الگوریتم کلونی مورچه ant colony الگوریتم شبیه سازی تبرید SA الگوریتم کلونی زنبور عسل bee colony الگوریتم جستجوی ممنوعه tabu search الگوریتم رقابت استعماری ICA الگوریتم فاخته و ترکیب روش های بهینه سازی با یکدیگر به صورت اتوماتای سلولی

انجام پروژه اتوماتای سلولی اتوماتای یادگیر q learning کنترل مسیر ربات

انجام پروژه مهندسی صنایع مهندسی

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

 

کامپیوتر مهندسی مالی مهندسی مهندسی شیمی و عمران و معماری مدیریت اقتصاد مهندسی آب هواشناسی

 

لگوریتم ژنتیک – الگوریتم کلونی مورچه – الگوریتم ازدحام ذرات – الگوریتم جستجوی ممنوعه – الگوریتم تبرید – الگوریتم کلونی زنبور عسل – الگوریتم استعماری –الگوریتم فاخته – الگوریتم اتوماتای سلولی – الگوریتم بهینه سازی موازی – فازی لاجیک – شبکه عصبی پیش خور – شبکه عصبی رادیال –شبکه عصبی طبقه بندی – شبکه عصبی پیش بینی – شبکه عصبی خوشه بندی – ترکیب شبکه های عصبی و ژنت

کلمات کلیدی آگهی: شبکه عصبی ، پروژه دکتری ، کارشناسی ارشد ، مدیریت مالی ، سهام ، بهینه سازی ، متلب ، پایان نامه ، صنایع ، ژنتیک

 

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

azsoft.ir

09367292276

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

انجام پروژه متلب

نجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی متلب matlab مطلب الگوریتم های بهینه سازی فرا ابتکاری  Emae : گروه آموزشی متلب نت     ترکیب روش های کلاسیک و هوشمند در بهینه سازی چندهدفه,ترکیب شبکه عصبی,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم اجتماع ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم ازدحام ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم رقابت استعماری,ترکیب شبکه عصبی و الگریتم ژنتیک,ترکیب شبکه عصبی و الگوریتم اجتماع ذرات,ترکیب شبکه عصبی و الگوریتم ازدحام ذرات,ترکیب شبکه عصبی…

الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگانAnt Colony Optimization یاACO انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی کدنویسی متلب matlab مطلب

صادقی بازدید : 22 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

پروژه ای با عنوان بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO توسط تیم همیارپروژه با کیفیت عالی و توضیحات کامل انجام شده است که می توانید آن را با قیمتی مناسب از سایت دریافت کنید.در این پروژه ثابت های تنظیمی و سیمولینک و مقایسه انها پیاده سازی شده  که در زیر توضیحات بیشتری در این مورد داده شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

همانطور که می دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیله حرکت بر روی نمودار مساله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مساله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالا بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.

 

بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

 

این روش که از رفتار مورچه‌ها در یافتن مسیر بین محل لانه و غذا الهام گرفته شده؛ اولین بار در ۱۹۹۲ توسط مارکو دوری در پایان نامه دکترایش مطرح شد.

 

الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه‌ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی‌ها زندگی می‌کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن.

 

یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه‌ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه‌ها دارای نوعی هوشمندی توده‌ای است که اخیراً مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است در دنیای واقعی مورچه‌ها ابتدا به طور تصادفی به این سو و آن سو می‌روند تا غذا بیابند. سپس به لانه بر می‌گردند و ردی از فرمون  می‌گذارند. چنین ردهایی پس از باران به رنگ سفید در می‌آیند و قابل رویت اند. مورچه‌های دیگر وقتی این مسیر را می‌یابند، گاه پرسه زدن را رها کرده و آن را دنبال می‌کنند. سپس اگر به غذا برسند به خانه بر می‌گردند و رد دیگری از خود در کنار رد قبل می‌گذارند؛ و به عبارتی مسیر قبل را تقویت می‌کنند. فرومون به مرور تبخیر می‌شود که از سه جهت مفید است:

 

باعث می‌شود مسیر جذابیت کمتری برای مورچه‌های بعدی داشته باشد. از آنجا که یک مورچه در زمان دراز راه‌های کوتاه‌تر را بیش تر می‌پیماید و تقویت می‌کند هر راهی بین خانه و غذا که کوتاه‌تر (بهتر) باشد بیشتر تقویت می‌شود و آنکه دورتر است کمتر.

 

اگر فرومون اصلاً تبخیر نمی‌شد، مسیرهایی که چند بار طی می‌شدند، چنان بیش از حد جذّاب می‌شدند که جستجوی تصادفی برای غذا را بسیار محدود می‌کردند. وقتی غذای انتهای یک مسیر جذاب تمام می‌شد رد باقی می‌ماند.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

لذا وقتی یک مورچه مسیر کوتاهی (خوبی) را از خانه تا غذا بیابد بقیه  مورچه‌ها به احتمال زیادی همان مسیر را دنبال می‌کنند و با تقویت مداوم آن مسیر و تبخیر ردهای دیگر، به مرور همه مورچه‌ها هم مسیر می‌شوند. هدف الگوریتم مورچه‌ها تقلید این رفتار توسط مورچه‌هایی مصنوعی است که روی نمودار در حال حرکت اند. مساله یافتن کوتاه‌ترین مسیر است و حلالش این مورچه‌های مصنوعی اند.

 

از کابردهای این الگوریتم، رسیدن به راه حل تقریباً بهینه در مسئله فروشنده دوره‌گرد است. به طوری که انواع الگوریتم مورچه‌ها برای حل این مساله تهیه شده است. زیرا این روش عددی نسبت به روشهای تحلیلی و genetic در مواردی که نمودار مدام با زمان تغییر کند یک مزیت دارد؛ و آن این که الگوریتمی ست با قابلیت تکرار و لذا با گذر زمان می‌تواند جواب را به طور زنده تغییر دهد. که این خاصیت در روتینگ شبکه‌های کامپیوتری و سامانه حمل و نقل شهری مهم است.

در مسئله فروشنده دوره گرد باید از یک شهر شروع کرده، به شهرهای دیگر برود و سپس به شهر مبدا بازگردد بطوریکه از هر شهر فقط یکبار عبور کند و کوتاهترین مسیر را نیز طی کرده باشد.

 

موارد انجام شده در این پروژه در تصویر زیر مشخص شده است :

 

پروژه کلونی مورچه ها

 

این پروژه توسط تیم همیارپروژه با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب انجام شده است و به همراه توضیحات کد و روش کار می باشد

 

جهت دریافت فایل پروژه می توانید از طریق لینک زیر آن را خریداری نمایید

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

دسته : پروژه متلب, پروژه ها, هوش مصنوعی

برچسب : الگوریتم کلونی مورچگان, الگوریتم کلونی مورچگان چیست؟, انجام پروژخ ACO, انجام پروژه ACO, انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان, انجام پروژه کلونی مورچگان, بهینه سازی ACO, بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, پروژه آماده, پروژه آماده کلونی مورچگان, پروژه آماده متلب, پروژه کلونی مورچه ها, پیاده سازی بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, خرید پروژه الگوریتم کلونی مورچه ها ACO, دانلود پروژه ACO, دانلود پروژه آماده هوش مصنوعی, دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, همیار پروژه, همیارپروژه

لاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پایاپروژه چه پروژه های الگوریتم فراابتکاری را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری با نرم افزار متلب

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری NSGA II

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری MOPSO

انجام کلیه پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

هزینه مناسب انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

آشنایی با الگوریتم فرا ابتکاری

 پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری بخشی از حل مسائل بهینه سازی است. این مسائل از ابتدای پیدایش ریاضی به نوعی مطرح بوده و تا کنون نیز به شکل های مختلف عنوان می شوند. هنوز هم برای حل مسائل بهینه سازی راه حل ویژه ای وجود ندارد و حتی برخی از آنها هنوز حل شدنی نیستند.

 

الگوریتم فرا ابتکاری چیست؟

اگر یک الگوریتم بتواند مسئله بهینه سازی را به طور کامل حل کند به آن الگوریتم دقیق گفته می شود. معمولا الگوریتم دقیق برای مسائل بهینه سازی تعریف می شود که تابع هدف به صورت شفاف عنوان شده باشد، حال اگر برای یک مسئله الگوریتم دقیق پاسخگو نباشد یا اینکه استفاده از آن خیلی زمان ببرد سراغ روش های تقریبی یا همان ابتکاری می روند. الگوریتم ابتکاری به دنبال آن است که با حذف حالت های نامطلوب جوابی نزدیک به حالت بهینه پیدا کند.

 

بعد از آنکه به طور مختصر با الگوریتم ابتکاری آشنا شدید باید گفت که الگوریتم فرا ابتکاری به مجموعه ای از راه حل ها و الگوریتم ها گفته می شود که بر روی الگوریتم ابتکاری عمل می کنند. استفاده از این الگوریتم منجر می شود مساله از بهینه سازی محلی آزاد شود و یک الگوریتم برای چندین مساله جوابگو باشد.

 

کاربرد الگوریتم های فرا ابتکاری

الگوریتم ژنتیک، الگوریتم پرندگان، الگوریتم خفاش، الگوریتم کلونی مورچگان، الگوریتم رقابت استعماری و … همه نمونه هایی از الگوریتم های فرا ابتکاری هستند. هر یک از این الگوریتم ها را می توان در حل مسائل مربوط به رشته های بیولوژیک، عمران، ریاضی، برق، علوم سیاسی و اجتماعی و … به کار برد، بنابراین به نظر می رسد پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری در سطوح مختلف صنعتی، دانشگاهی و … به چشم می خورد.     

 

خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه الگوریتم فرا ابتکاری:

انجام پروژه های الگوریتم تکاملی

 

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون 

 

انجام پروژه های الگوریتم گرگ خاکستری

 

انجام پروژه های بهینه سازی با متلب 

 

انجام پروژه های پیاده سازی مقاله با متلب

 

انجام پروژه های متلب

 

انجام پروژه های مدلسازی با متلب

 

 انجام پروژه های سیمولینک 

 

انجام پروژه های کمک درسی الگوریتم فرا ابتکاری:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه الگوریتم فرا ابتکاری نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

کارگاه تئوری و عملی آشنایی با برخی تکنیک های مهند سی ژنتیک-کلونینگ

 

ر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در این دوره کوتاه مدت آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، کشت باکتری، الکتروفورز ژل آگارز و ... به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود و در انتهای دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا می شود.

 

این دوره مناسب دانشجویانی است که می خواهند پایان نامه خود را به تازگی شروع کنند و آشنایی چندانی با تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی ندارند.

 

 

برنامه کارگاه

 

ü      اصول تهیه محیط کشت و کشت باکتری

 

ü      آموزش اصول الکتروفورز

 

ü      استخراج DNA پلاسمیدی نوترکیب (Plasmid extraction)

 

ü      آشنایی با واکنش های هضم آنزیمی (Digestion)

 

    و لیگاسیون (Ligation)

 

ü      کلون کردن ژن هدف (Insert DNA) در وکتورهای اختصاصی

 

ü      تهیه باکتری پذیرنده (Competent cell)

 

ü      انتقال یک ژن هدف به باکتری (Transformation)

 

ü      غربالگری کلونی های Recombinant

 

ü      تایید انتقال ژن با روش کلونی PCR

* برنامه کارگاه ممکن است تغییرات جزئی داشته باشد.

 

 

 

 

ظرفیت پذیرش دوره

20 نفر

 

مهلت ثبت نام

 

20 دی 1393

 

 

* ساعت برگزاری کارگاه هر روز از 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر می باشد.

 

توجه: روز اول به دلیل پذیرش و مستقر شدن شرکت کنندگان شهرستانی در مهمانسرا، کارگاه راس ساعت 9 آغاز می گردد. شرکت کنندگان می بایست برای انجام مراحل پذیرش راس ساعت 8:30 دقیقه در لابی طبقه اول پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک حاضر باشند و افرادی که می خواهند از مهمانسرا استفاده نمایند، باید از نیم ساعت زودتر (ساعت 8) پذیرش شوند.

 

اقامت: امکان اقامت برای شرکت کنندگان شهرستانی با قیمت ارزان در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. این مهمانسرا در محوطه پژوهشگاه واقع شده است و هزینه هر شب اقامت دانشجویی در مهمانسرای پژوهشگاه 30 هزار تومان و عادی 50 هزار تومان می باشد.

 

 

فارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری

سفارش انجام پروژه زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim):

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colonyalgorithm)، زمانبندی بهینه کارها در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نرخ جرم و جنایت

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نرخ جرم و جنایت به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با گسترش روزافزون سیستم های کامپیوتری، تحلیلگران اطلاعات می توانند به روند حل جرم و جنایات سرعت بخشند و از این طریق به اجرای قانون کمک کنند. تجزیه و تحلیل و پیشگیری از جرم رویکردی برای شناسایی و تحلیل الگوها و روند جنایت است. در این پروژه اطلاعات ناشناخته و مفید از داده های بدون ساختار استخراج می شود و مناطقی که احتمال وقوع جرم و جنایت در آن ها وجود دارد، پیش بینی می شود.

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نرخ جرم و جنایت مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony)، تعادل بار در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی امتیاز اعتباری

سفارش انجام پروژه داده کاوی امتیاز اعتباری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبانو الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

امتیاز اعتباری یک عبارت عددی است که با تکنیک‌های آماری و بر اساس اطلاعات واقعی که بیانگر وضعیت جاری و سابقه‌ای فرد یا شرکت هستند محاسبه می‌شود. امتیاز اعتباری یک نمره قابل مقایسه است؛ لذا تصمیم‌گیری بر این مبنا، در مقایسه با روش‌های سلیقه‌ای و گزارش‌های متنی، به مراتب قابل اطمینان‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد امتیازاعتباری کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به امتیاز اعتباری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی قیمت سهام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

پروژه بهبود فرآیند تشخیص نفوذ با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس

سفارش انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های یادگیری عمیق (Deep Learning) و الگوریتم کلونی زنبور عسل  (Artificial bee colony)، مجموعه داده های مربوط به اعداد دست نویس، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی تشخیص تقلب

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص تقلب به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

تقلب در مفهوم عام، عبارت است از تحریف حقایق مهم، توسط فردی که می داند ادعایش حقیقت ندارد و یا ارائه حقایق، بدون توجه نسبت به صحت آنها و به قصد فریب دیگران. رویکردهای تشخیص تقلب به طور گسترده به دو دسته تقسیم می شوند. مورد اول، تشخیص سو استفاده است که تلاش می کند که موارد مشاهده شده قبلی را در قالب یک الگو یا امضا تشخیص دهد. مورد دوم، تشخیص ناهنجاری است که تلاش می کند تا یک مشخصه از تاریخچه عملکرد برای هر کاربر ایجاد کرده و سپس با هرگونه انحراف به قدر کافی بزرگ، پی به یک رفتار مشکوک می برد.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص تقلب مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با توجه به اهمیت نقش نرم‌افزارها در زندگی جوامع امروزی، تحقیقات پیرامون کیفیت نرم‌افزار در سال‌های اخیر، گسترش زیادی داشته است. خطاهای پیش‌بینی نشده ی نرم‌افزاری هزینه‌های زیادی را مصرف کننده ها، تحمیل می‌کند. بنابراین، تحقیقات حوزه ی نرم افزار، بر روی تولید سیستم‌های با کیفیت بالا متمرکز شده‌اند. مهم ترین مولفه در سیستم نرم‌افزاری، قابلیت اطمینان است. تعداد خرابی در زمان اجرای نرم‌افزار باید حداقل شود تا بتوان به قابلیت اطمینان مناسبی حاصل شود.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی مشکلات ارتوپدی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص مشکلات ارتوپدی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

جراحی ارتوپدی (Orthopedic surgery) یا استخوان‌پزشکی به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد جراحی ارتوپدی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به مشکلات ارتوپدی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

سفارش پروژه – انجام پروژه کلونی زنبور عسل می 19, 2020 انجام پروژه کلونی زنبور عسل  بدون دیدگاه

ما می توانیم این پروژه را برای شما انجام دهیم:

 

سلام

 

 یه مقاله هست کد پیاده سازی تو مقاله میخوام

 

 در مورد کلونی زنبور هست

 

در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با 

سط دانش اموختگان دانشگاههای تهران و صنعتی شریف

 

در اسرع وقت

 

بدون واسطه

 

به همراه توضیحات تلفنی پس از انجام

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه کدنویسی الگوریتم های فراابتکاری بهینه سازی

 

پیاده سازی و برنامه نویسی انواع روش های بهینه سازی به کمک نرم افزار متلب شامل الگوریتم ژنتیک ، ازدحام ذرات PSO ، الگوریتم رقابت استعماری ، زنبور عسل ، کلونی مورچگان ، الگوریتم فاخته ، کرم شب تاب ، جنگل انبوه

 

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

 

برنامه نویسی و انجام پروژه زمان بندی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه مکان یابی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه برق قدرت با استفاده از الگوریتم ژنتیک ، PSO و دیگر الگوریتم های فراابتکاری

 

انجام پروژه بهینه سازی

 

انجام پروژه بهینه سازی با استفاده از تابع هدف

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با نرم افزار متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک matlab

 

 

 

انجام پروژه ازدحام ذرات در با متلب

 

انجام پروژه PSO در با متلب

 

انجام پروژه کلونی مورچگان در با متلب

 

انجام پروژه مکان یابی در با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم قورباغه در با متلب

 

انجام پروژه زنبورعسل در با متلب

 

انجام پروژه کلونی زنبورها در با متلب

 

 

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه شبیه سازی پیاده سازی الگوریتم ژنتیک الگوریتم PSO زنبورعسل بهینه سازی انجام پروژه برق قدرت مخابرات صنایع مکانیک شیمی متلب مطلب M

های مدل های بهینه سازی حل این مدل های با استفاده از روش های دقیق امکان پذیر نمی باشد به همین علت باید از الگوریتم های فراابتکاری برای حل آن ها استفاده نمود. الگوریتم های فراابتکاری مختلفی وجود دارند که با توجه به نوع مسئله یعنی گسسته یا پیوسته یا باینری بودن آن می توان از هر کدام از آن ها استفاده نمود. اگر مدلی ریاضی تک هدفه یا چند هدفه در شاخه های مختلف درسی دارید می توانید به راحتی و با ارسال سفارش خود کد متلب مدل ریاضی خود را به همراه یک فایل ورد در مورد توضیحات کد نویسی انجام شده در آن برای هر کدام از الگوریتم های فراابتکاری زیر دریافت نمایید.

 

برای سفارش کد نویسی  و تخمین رایگان هزینه در  این قسمت کلیک   نمایید.

 

کد متلب هر کدام از الگوریتم های زیر برای مدل های شما نوشته خواهد.

 

 الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm یا  GA

 

 الگوریتم ازدحام ذرات Particle Swarm Optimization یا  PSO

 

 الگوریتم تکامل تفاضلی Differential Evolutuion یا  DE

 

 الگوریتم شبیه سازی تبرید Simulated Annealing  یا  SA

 

 الگوریتم کلونی مورچگان Ant Colony Optimization یا  ACO

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم تابو سرچ Tabu Search یا  TS

 

 الگوریتم زنبور عسل Bees Algorithm یا  BEE

 

 الگوریتم کلونی مصنوعی زنبور عسل Artificial Bee Colony یا ABC

 

 الگوریتم آموزش معلم Teaching learning based optimization یا  TLBO

 

 الگوریتم هارمونی سرچ Harmony Search یا HS

 

الگوریتم جهش قورباغه Shuffled Frog Leaping Algorithm یا SFLA

 

  الگوریتم رقابت استعماری Imperialist Competitive Algorithm یا ICA

 

 کد الگوریتم لیگ قهرمانان   League Championship Algorithm

 

الگوریتم  فرهنگی Cultural Algorithms یا  CA

 

 الگوریتم علف های هرز یا Invasive Weed Optimization یا IWO

 

 الگوریتم  جغرافیای زیستی Biogeography-based Optimization  یا BBO

 

 الگوریتم  کرم شب تاب Firefly Algorithm یا FA

 

الگوریتم  فاخته  یا Cuckoo optimization Algorithm   یا COA

 

الگوریتم خفاش یا  Bat algorithm یا BA

 

الگوریتم گرده افشانی گل ها یا Flower pollenation algorithm یا FPA

 

الگوریتم جستجوی ارگانیسم های هم زیست یا Symbiotic Organisms Search یا SOS 

 

الگوریتم گله کریل ها یا الگوریتم میگوها یا Krill Herd یا  KH

الگوریتم جستجوی داخلی یا Interior Search Algorithm یا ISA

 

انواع کد های ترکیبی از الگوریتم های فراابتکاری همچون:

 

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات با ژنتیک

 

الگوریتم ترکیبی شبیه سازی تبرید و ژنتیک

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات و شبیه سازی تب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 856