loading...
انجام پروژه های ژنتیک -انجام پروژه های pso -انجام پروژه های
صادقی بازدید : 20 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

پروژه ای با عنوان بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO توسط تیم همیارپروژه با کیفیت عالی و توضیحات کامل انجام شده است که می توانید آن را با قیمتی مناسب از سایت دریافت کنید.در این پروژه ثابت های تنظیمی و سیمولینک و مقایسه انها پیاده سازی شده  که در زیر توضیحات بیشتری در این مورد داده شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

همانطور که می دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیله حرکت بر روی نمودار مساله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مساله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالا بهترین مسیر را در یک نمودار یافت.

 

بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO 

 

این روش که از رفتار مورچه‌ها در یافتن مسیر بین محل لانه و غذا الهام گرفته شده؛ اولین بار در ۱۹۹۲ توسط مارکو دوری در پایان نامه دکترایش مطرح شد.

 

الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه‌ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی‌ها زندگی می‌کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن.

 

یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه‌ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه‌ها دارای نوعی هوشمندی توده‌ای است که اخیراً مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است در دنیای واقعی مورچه‌ها ابتدا به طور تصادفی به این سو و آن سو می‌روند تا غذا بیابند. سپس به لانه بر می‌گردند و ردی از فرمون  می‌گذارند. چنین ردهایی پس از باران به رنگ سفید در می‌آیند و قابل رویت اند. مورچه‌های دیگر وقتی این مسیر را می‌یابند، گاه پرسه زدن را رها کرده و آن را دنبال می‌کنند. سپس اگر به غذا برسند به خانه بر می‌گردند و رد دیگری از خود در کنار رد قبل می‌گذارند؛ و به عبارتی مسیر قبل را تقویت می‌کنند. فرومون به مرور تبخیر می‌شود که از سه جهت مفید است:

 

باعث می‌شود مسیر جذابیت کمتری برای مورچه‌های بعدی داشته باشد. از آنجا که یک مورچه در زمان دراز راه‌های کوتاه‌تر را بیش تر می‌پیماید و تقویت می‌کند هر راهی بین خانه و غذا که کوتاه‌تر (بهتر) باشد بیشتر تقویت می‌شود و آنکه دورتر است کمتر.

 

اگر فرومون اصلاً تبخیر نمی‌شد، مسیرهایی که چند بار طی می‌شدند، چنان بیش از حد جذّاب می‌شدند که جستجوی تصادفی برای غذا را بسیار محدود می‌کردند. وقتی غذای انتهای یک مسیر جذاب تمام می‌شد رد باقی می‌ماند.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

لذا وقتی یک مورچه مسیر کوتاهی (خوبی) را از خانه تا غذا بیابد بقیه  مورچه‌ها به احتمال زیادی همان مسیر را دنبال می‌کنند و با تقویت مداوم آن مسیر و تبخیر ردهای دیگر، به مرور همه مورچه‌ها هم مسیر می‌شوند. هدف الگوریتم مورچه‌ها تقلید این رفتار توسط مورچه‌هایی مصنوعی است که روی نمودار در حال حرکت اند. مساله یافتن کوتاه‌ترین مسیر است و حلالش این مورچه‌های مصنوعی اند.

 

از کابردهای این الگوریتم، رسیدن به راه حل تقریباً بهینه در مسئله فروشنده دوره‌گرد است. به طوری که انواع الگوریتم مورچه‌ها برای حل این مساله تهیه شده است. زیرا این روش عددی نسبت به روشهای تحلیلی و genetic در مواردی که نمودار مدام با زمان تغییر کند یک مزیت دارد؛ و آن این که الگوریتمی ست با قابلیت تکرار و لذا با گذر زمان می‌تواند جواب را به طور زنده تغییر دهد. که این خاصیت در روتینگ شبکه‌های کامپیوتری و سامانه حمل و نقل شهری مهم است.

در مسئله فروشنده دوره گرد باید از یک شهر شروع کرده، به شهرهای دیگر برود و سپس به شهر مبدا بازگردد بطوریکه از هر شهر فقط یکبار عبور کند و کوتاهترین مسیر را نیز طی کرده باشد.

 

موارد انجام شده در این پروژه در تصویر زیر مشخص شده است :

 

پروژه کلونی مورچه ها

 

این پروژه توسط تیم همیارپروژه با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب انجام شده است و به همراه توضیحات کد و روش کار می باشد

 

جهت دریافت فایل پروژه می توانید از طریق لینک زیر آن را خریداری نمایید

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

دسته : پروژه متلب, پروژه ها, هوش مصنوعی

برچسب : الگوریتم کلونی مورچگان, الگوریتم کلونی مورچگان چیست؟, انجام پروژخ ACO, انجام پروژه ACO, انجام پروژه بهینه سازی کلونی مورچگان, انجام پروژه کلونی مورچگان, بهینه سازی ACO, بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, پروژه آماده, پروژه آماده کلونی مورچگان, پروژه آماده متلب, پروژه کلونی مورچه ها, پیاده سازی بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, خرید پروژه الگوریتم کلونی مورچه ها ACO, دانلود پروژه ACO, دانلود پروژه آماده هوش مصنوعی, دانلود پروژه بهینه سازی الگوریتم کلونی مورچگان یا ACO, همیار پروژه, همیارپروژه

لاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پایاپروژه چه پروژه های الگوریتم فراابتکاری را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری با نرم افزار متلب

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری NSGA II

انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری MOPSO

انجام کلیه پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

هزینه مناسب انجام پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری

آشنایی با الگوریتم فرا ابتکاری

 پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری بخشی از حل مسائل بهینه سازی است. این مسائل از ابتدای پیدایش ریاضی به نوعی مطرح بوده و تا کنون نیز به شکل های مختلف عنوان می شوند. هنوز هم برای حل مسائل بهینه سازی راه حل ویژه ای وجود ندارد و حتی برخی از آنها هنوز حل شدنی نیستند.

 

الگوریتم فرا ابتکاری چیست؟

اگر یک الگوریتم بتواند مسئله بهینه سازی را به طور کامل حل کند به آن الگوریتم دقیق گفته می شود. معمولا الگوریتم دقیق برای مسائل بهینه سازی تعریف می شود که تابع هدف به صورت شفاف عنوان شده باشد، حال اگر برای یک مسئله الگوریتم دقیق پاسخگو نباشد یا اینکه استفاده از آن خیلی زمان ببرد سراغ روش های تقریبی یا همان ابتکاری می روند. الگوریتم ابتکاری به دنبال آن است که با حذف حالت های نامطلوب جوابی نزدیک به حالت بهینه پیدا کند.

 

بعد از آنکه به طور مختصر با الگوریتم ابتکاری آشنا شدید باید گفت که الگوریتم فرا ابتکاری به مجموعه ای از راه حل ها و الگوریتم ها گفته می شود که بر روی الگوریتم ابتکاری عمل می کنند. استفاده از این الگوریتم منجر می شود مساله از بهینه سازی محلی آزاد شود و یک الگوریتم برای چندین مساله جوابگو باشد.

 

کاربرد الگوریتم های فرا ابتکاری

الگوریتم ژنتیک، الگوریتم پرندگان، الگوریتم خفاش، الگوریتم کلونی مورچگان، الگوریتم رقابت استعماری و … همه نمونه هایی از الگوریتم های فرا ابتکاری هستند. هر یک از این الگوریتم ها را می توان در حل مسائل مربوط به رشته های بیولوژیک، عمران، ریاضی، برق، علوم سیاسی و اجتماعی و … به کار برد، بنابراین به نظر می رسد پروژه های الگوریتم فرا ابتکاری در سطوح مختلف صنعتی، دانشگاهی و … به چشم می خورد.     

 

خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه الگوریتم فرا ابتکاری:

انجام پروژه های الگوریتم تکاملی

 

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با پایتون 

 

انجام پروژه های الگوریتم گرگ خاکستری

 

انجام پروژه های بهینه سازی با متلب 

 

انجام پروژه های پیاده سازی مقاله با متلب

 

انجام پروژه های متلب

 

انجام پروژه های مدلسازی با متلب

 

 انجام پروژه های سیمولینک 

 

انجام پروژه های کمک درسی الگوریتم فرا ابتکاری:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه الگوریتم فرا ابتکاری نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

کارگاه تئوری و عملی آشنایی با برخی تکنیک های مهند سی ژنتیک-کلونینگ

 

ر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در این دوره کوتاه مدت آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، کشت باکتری، الکتروفورز ژل آگارز و ... به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود و در انتهای دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به زبان انگلیسی اعطا می شود.

 

این دوره مناسب دانشجویانی است که می خواهند پایان نامه خود را به تازگی شروع کنند و آشنایی چندانی با تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی ندارند.

 

 

برنامه کارگاه

 

ü      اصول تهیه محیط کشت و کشت باکتری

 

ü      آموزش اصول الکتروفورز

 

ü      استخراج DNA پلاسمیدی نوترکیب (Plasmid extraction)

 

ü      آشنایی با واکنش های هضم آنزیمی (Digestion)

 

    و لیگاسیون (Ligation)

 

ü      کلون کردن ژن هدف (Insert DNA) در وکتورهای اختصاصی

 

ü      تهیه باکتری پذیرنده (Competent cell)

 

ü      انتقال یک ژن هدف به باکتری (Transformation)

 

ü      غربالگری کلونی های Recombinant

 

ü      تایید انتقال ژن با روش کلونی PCR

* برنامه کارگاه ممکن است تغییرات جزئی داشته باشد.

 

 

 

 

ظرفیت پذیرش دوره

20 نفر

 

مهلت ثبت نام

 

20 دی 1393

 

 

* ساعت برگزاری کارگاه هر روز از 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر می باشد.

 

توجه: روز اول به دلیل پذیرش و مستقر شدن شرکت کنندگان شهرستانی در مهمانسرا، کارگاه راس ساعت 9 آغاز می گردد. شرکت کنندگان می بایست برای انجام مراحل پذیرش راس ساعت 8:30 دقیقه در لابی طبقه اول پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک حاضر باشند و افرادی که می خواهند از مهمانسرا استفاده نمایند، باید از نیم ساعت زودتر (ساعت 8) پذیرش شوند.

 

اقامت: امکان اقامت برای شرکت کنندگان شهرستانی با قیمت ارزان در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. این مهمانسرا در محوطه پژوهشگاه واقع شده است و هزینه هر شب اقامت دانشجویی در مهمانسرای پژوهشگاه 30 هزار تومان و عادی 50 هزار تومان می باشد.

 

 

فارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری

سفارش انجام پروژه زمانبندی بهینه کارها با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim):

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colonyalgorithm)، زمانبندی بهینه کارها در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نرخ جرم و جنایت

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نرخ جرم و جنایت به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با گسترش روزافزون سیستم های کامپیوتری، تحلیلگران اطلاعات می توانند به روند حل جرم و جنایات سرعت بخشند و از این طریق به اجرای قانون کمک کنند. تجزیه و تحلیل و پیشگیری از جرم رویکردی برای شناسایی و تحلیل الگوها و روند جنایت است. در این پروژه اطلاعات ناشناخته و مفید از داده های بدون ساختار استخراج می شود و مناطقی که احتمال وقوع جرم و جنایت در آن ها وجود دارد، پیش بینی می شود.

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نرخ جرم و جنایت مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

سفارش انجام پروژه تعادل بار با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل در محیط رایانش ابری (CloudSim)

 

در این پروژه، با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony)، تعادل بار در محیط رایانش ابری (Cloud Computing) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ساختار شبکه عصبی با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی امتیاز اعتباری

سفارش انجام پروژه داده کاوی امتیاز اعتباری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبانو الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

امتیاز اعتباری یک عبارت عددی است که با تکنیک‌های آماری و بر اساس اطلاعات واقعی که بیانگر وضعیت جاری و سابقه‌ای فرد یا شرکت هستند محاسبه می‌شود. امتیاز اعتباری یک نمره قابل مقایسه است؛ لذا تصمیم‌گیری بر این مبنا، در مقایسه با روش‌های سلیقه‌ای و گزارش‌های متنی، به مراتب قابل اطمینان‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد امتیازاعتباری کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به امتیاز اعتباری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی قیمت سهام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

پروژه بهبود فرآیند تشخیص نفوذ با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل

سفارش انجام پروژه تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

 

 

سامانه‌های تشخیص نفوذ، وظیفهٔ شناسایی و تشخیص هر گونه استفادهٔ غیرمجاز به سیستم، سوء استفاده یا آسیب‌رسانی توسط هر دو دستهٔ کاربران داخلی و خارجی را بر عهده دارند. تشخیص و جلوگیری از نفوذ امروزه به عنوان یکی از مکانیزم‌های اصلی در برآوردن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مطرح است و عمومأ در کنار دیواره‌های آتش و به صورت مکمل امنیتی برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد تشخیص نفوذ کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس

سفارش انجام پروژه بهبود یادگیری عمیق با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای شناسایی اعداد دست نویس:

 

 

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های یادگیری عمیق (Deep Learning) و الگوریتم کلونی زنبور عسل  (Artificial bee colony)، مجموعه داده های مربوط به اعداد دست نویس، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بازاریابی مستقیم

سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (neural network) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی تشخیص تقلب

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص تقلب به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

تقلب در مفهوم عام، عبارت است از تحریف حقایق مهم، توسط فردی که می داند ادعایش حقیقت ندارد و یا ارائه حقایق، بدون توجه نسبت به صحت آنها و به قصد فریب دیگران. رویکردهای تشخیص تقلب به طور گسترده به دو دسته تقسیم می شوند. مورد اول، تشخیص سو استفاده است که تلاش می کند که موارد مشاهده شده قبلی را در قالب یک الگو یا امضا تشخیص دهد. مورد دوم، تشخیص ناهنجاری است که تلاش می کند تا یک مشخصه از تاریخچه عملکرد برای هر کاربر ایجاد کرده و سپس با هرگونه انحراف به قدر کافی بزرگ، پی به یک رفتار مشکوک می برد.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به تشخیص تقلب مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با روش کلونی زنبور عسل برای پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری

سفارش انجام پروژه داده کاوی پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

با توجه به اهمیت نقش نرم‌افزارها در زندگی جوامع امروزی، تحقیقات پیرامون کیفیت نرم‌افزار در سال‌های اخیر، گسترش زیادی داشته است. خطاهای پیش‌بینی نشده ی نرم‌افزاری هزینه‌های زیادی را مصرف کننده ها، تحمیل می‌کند. بنابراین، تحقیقات حوزه ی نرم افزار، بر روی تولید سیستم‌های با کیفیت بالا متمرکز شده‌اند. مهم ترین مولفه در سیستم نرم‌افزاری، قابلیت اطمینان است. تعداد خرابی در زمان اجرای نرم‌افزار باید حداقل شود تا بتوان به قابلیت اطمینان مناسبی حاصل شود.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی نقص در ماژول های نرم افزاری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری کلیوی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری کلیوی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

کلیه یکی از اندام‌های درونی بدن انسان و برخی دیگر از جانداران است. کار کلیه تصفیه خون از مواد زائد و دفع متابولیت‌های بدن می‌باشد جالب است بدانید انسان می‌تواند با ۲۰٪ کلیه‌هایش زندگی نسبتاً سالمی داشته باشد. کلیه نقش مهمی در دفع مواد زائد و تعادل آب و الکترولیتها در بدن دارد. نارسایی حاد کلیوی در اثر تخریب کلیه‌ها پدید می‌آید و با فقدان سریع عملکرد کلیوی مشخص می‌شود. این بیماری منجر به ناهنجاری‌های الکترولیتی و بر پایه اسید و احتباس فراورده‌های زاید نیتروژنی از قبیل اوره و کراتینین می‌گردد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد کلیه و بیماری های آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری کلیوی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی مشکلات ارتوپدی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص مشکلات ارتوپدی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

جراحی ارتوپدی (Orthopedic surgery) یا استخوان‌پزشکی به شاخه‌ای از علم پزشکی گفته می‌شود که شامل درمان بیماری‌ها و اصلاح ناهنجاری‌های مربوط به استخوان‌ها و مفاصل است. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد جراحی ارتوپدی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به مشکلات ارتوپدی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی سرطان

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص سرطان به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

سرطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جملهٔ این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ طبیعی سلولی و تمایز، تعادلی وجود دارد. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیماری سرطان کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به سرطان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

ادامه مطلب

بهینه سازی ماشین بردار پشتیبان با الگوریتم کلونی زنبور عسل برای داده کاوی بیماری قلبی

سفارش انجام پروژه داده کاوی تشخیص بیماری قلبی به کمک روش های ماشین بردار پشتیبان و الگوریتم کلونی زنبور عسل:

 

بیماری قلبی-عروقی: یا بیماری قلبی  دسته‌ای از بیماری‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بیماری قلبی-عروقی به هر گونه بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی مغز و کلیه و بیماری‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبی و انواع آن کلیک کنید.

 

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های ماشین بردار پشتیبان (support vector machine) و الگوریتم کلونی زنبور عسل (Artificial bee colony algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بیماری قلبی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.

 

سفارش پروژه – انجام پروژه کلونی زنبور عسل می 19, 2020 انجام پروژه کلونی زنبور عسل  بدون دیدگاه

ما می توانیم این پروژه را برای شما انجام دهیم:

 

سلام

 

 یه مقاله هست کد پیاده سازی تو مقاله میخوام

 

 در مورد کلونی زنبور هست

 

در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با 

سط دانش اموختگان دانشگاههای تهران و صنعتی شریف

 

در اسرع وقت

 

بدون واسطه

 

به همراه توضیحات تلفنی پس از انجام

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه کدنویسی الگوریتم های فراابتکاری بهینه سازی

 

پیاده سازی و برنامه نویسی انواع روش های بهینه سازی به کمک نرم افزار متلب شامل الگوریتم ژنتیک ، ازدحام ذرات PSO ، الگوریتم رقابت استعماری ، زنبور عسل ، کلونی مورچگان ، الگوریتم فاخته ، کرم شب تاب ، جنگل انبوه

 

 

 

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

 

برنامه نویسی و انجام پروژه زمان بندی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه مکان یابی

 

برنامه نویسی و انجام پروژه برق قدرت با استفاده از الگوریتم ژنتیک ، PSO و دیگر الگوریتم های فراابتکاری

 

انجام پروژه بهینه سازی

 

انجام پروژه بهینه سازی با استفاده از تابع هدف

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با نرم افزار متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک matlab

 

 

 

انجام پروژه ازدحام ذرات در با متلب

 

انجام پروژه PSO در با متلب

 

انجام پروژه کلونی مورچگان در با متلب

 

انجام پروژه مکان یابی در با متلب

 

انجام پروژه الگوریتم قورباغه در با متلب

 

انجام پروژه زنبورعسل در با متلب

 

انجام پروژه کلونی زنبورها در با متلب

 

 

 

 

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در متلب

 

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک با متلب

 

انجام پروژه شبیه سازی پیاده سازی الگوریتم ژنتیک الگوریتم PSO زنبورعسل بهینه سازی انجام پروژه برق قدرت مخابرات صنایع مکانیک شیمی متلب مطلب M

های مدل های بهینه سازی حل این مدل های با استفاده از روش های دقیق امکان پذیر نمی باشد به همین علت باید از الگوریتم های فراابتکاری برای حل آن ها استفاده نمود. الگوریتم های فراابتکاری مختلفی وجود دارند که با توجه به نوع مسئله یعنی گسسته یا پیوسته یا باینری بودن آن می توان از هر کدام از آن ها استفاده نمود. اگر مدلی ریاضی تک هدفه یا چند هدفه در شاخه های مختلف درسی دارید می توانید به راحتی و با ارسال سفارش خود کد متلب مدل ریاضی خود را به همراه یک فایل ورد در مورد توضیحات کد نویسی انجام شده در آن برای هر کدام از الگوریتم های فراابتکاری زیر دریافت نمایید.

 

برای سفارش کد نویسی  و تخمین رایگان هزینه در  این قسمت کلیک   نمایید.

 

کد متلب هر کدام از الگوریتم های زیر برای مدل های شما نوشته خواهد.

 

 الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm یا  GA

 

 الگوریتم ازدحام ذرات Particle Swarm Optimization یا  PSO

 

 الگوریتم تکامل تفاضلی Differential Evolutuion یا  DE

 

 الگوریتم شبیه سازی تبرید Simulated Annealing  یا  SA

 

 الگوریتم کلونی مورچگان Ant Colony Optimization یا  ACO

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم تابو سرچ Tabu Search یا  TS

 

 الگوریتم زنبور عسل Bees Algorithm یا  BEE

 

 الگوریتم کلونی مصنوعی زنبور عسل Artificial Bee Colony یا ABC

 

 الگوریتم آموزش معلم Teaching learning based optimization یا  TLBO

 

 الگوریتم هارمونی سرچ Harmony Search یا HS

 

الگوریتم جهش قورباغه Shuffled Frog Leaping Algorithm یا SFLA

 

  الگوریتم رقابت استعماری Imperialist Competitive Algorithm یا ICA

 

 کد الگوریتم لیگ قهرمانان   League Championship Algorithm

 

الگوریتم  فرهنگی Cultural Algorithms یا  CA

 

 الگوریتم علف های هرز یا Invasive Weed Optimization یا IWO

 

 الگوریتم  جغرافیای زیستی Biogeography-based Optimization  یا BBO

 

 الگوریتم  کرم شب تاب Firefly Algorithm یا FA

 

الگوریتم  فاخته  یا Cuckoo optimization Algorithm   یا COA

 

الگوریتم خفاش یا  Bat algorithm یا BA

 

الگوریتم گرده افشانی گل ها یا Flower pollenation algorithm یا FPA

 

الگوریتم جستجوی ارگانیسم های هم زیست یا Symbiotic Organisms Search یا SOS 

 

الگوریتم گله کریل ها یا الگوریتم میگوها یا Krill Herd یا  KH

الگوریتم جستجوی داخلی یا Interior Search Algorithm یا ISA

 

انواع کد های ترکیبی از الگوریتم های فراابتکاری همچون:

 

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات با ژنتیک

 

الگوریتم ترکیبی شبیه سازی تبرید و ژنتیک

 

 

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

الگوریتم ترکیبی ازدحام ذرات و شبیه سازی تب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 787